II Cursa dels Templers! 15 de juny de 2008. 9.30
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
23 de maig de 2008 a les 21:54 #14497
AdolfoParticipantEl año pasado, nuestro amigo Nacho Cáceres, marcó 30:46, es decir a un ritmo de 3:05. Así mismo la Gran Txell Calduch nos dejó bocabadats con un 36:06, a 3:37,…….
Bueno, es un circuito que engaña pues aunque hay que “Coronar” “Conquistar” el Castell de Templers, podemos calificarlo de rápido.
Amigo Miquel800, si te animas a preparar la Cursa, y si el clima nos es favorable, puede salirte una marca de “Relumblón”, lo que nos alegrará a todos…….Nos hace falta, en Ponent, gente como tú. ¡ Ánimos campeón!…..24 de maig de 2008 a les 7:26 #14500
CritMembreMiquel800
El circuit és molt i molt ràpids, els dos primers ets sortiran fins i tot sota de 3′.
A partir de la meitat planeja i la pujada final és explosiva, té un petit secret que és fer més fluix els primer 50-70 m, la resta és una apretada de dents.
24 de maig de 2008 a les 14:19 #14506
miquel800ParticipantGràcies per la ràpida resposta xD. Com sóc de Lleida crec que m’apuntaré, pot estar bé l’ambient. Això que dieu que els dos primers kilòmetres són de baixada és el que sempre ha de preocupar més als atletes, ja que és on has d’evitar còrrer més del compte. Trobo força encertat el fet que la cursa es limiti a uns 700 corredors ja que sino les sortides i més, sent baixada, són més difícils.
Bé, en quan pugui m’apunto.
Que vagi bé!
25 de maig de 2008 a les 10:28 #14509
amataParticipantEpppp!!
"Mayday, mayday", aquí oso polar a administrador o qui sigui ……
Necessito ajuda, no hi ha manera de trobar el fil per poder-nos apuntar com a voluntaris per templers. Aquest matí he trobat al Segarrenc i ja li he dit, però de tota manera voldria trobar el fil. Algú pot donar-me un cop de ma??.
Apa!
25 de maig de 2008 a les 10:42 #1451026 de maig de 2008 a les 14:45 #14527
JFKParticipantQuans som inscrits? Es pot fer una mena d’estadistica comparativa de la primera de Templers i la d’enguany?
Gràcies i endavant!!!!!!!!!
Salutacions i Km’s
26 de maig de 2008 a les 18:08 #14535
cargolParticipantHola companys:
Aneu al tanto que ahir es va veure una bona colla de corredors fent part del circuit amb arribada a Gardeny.
Hi ha qui s’ho pren en serio i inclús entrena sobre el terreny.
Salut i milles templeres.
Abel26 de maig de 2008 a les 18:20 #14539
CritMembreQuote:Quans som inscrits? Es pot fer una mena d’estadistica comparativa de la primera de Templers i la d’enguany?Gràcies i endavant!!!!!!!!!
Salutacions i Km’s
Doncs seguim el ritme de l’any passat, algun grup dels grans s’ha inscrit abans i fa pujar el nombre d’inscrits. Estem als 150, no n’hi ha prou en córrer, s’ha de fer córrer la veu.
Salut
27 de maig de 2008 a les 16:33 #14558
SimeSuperadministradorQuote:Hola companys:
Aneu al tanto que ahir es va veure una bona colla de corredors fent part del circuit amb arribada a Gardeny.
Hi ha qui s’ho pren en serio i inclús entrena sobre el terreny.
AbelSí senyor, jo vaig veure diferents grups fent pujades ahir a la tarda.
Em van agafar ganes de deixar el que feia i engegar a córrer amb ells Gardeny amunt, Gardeny avall 😥
Un altre dia serà.Pel que fa a les inscripcions jo no em despistaria massa.
Hi ha diferents vies d’inscripció i moltes facilitats per fer-la i ja se sap, com que es pot fer en qualsevol moment…
desprès es tanquen les inscripcions i t’has perdut la festa.No val badar!
27 de maig de 2008 a les 19:53 #14565
SaltamartíParticipantJo també ho he vist, no se si la gent entrena molt aquest recorregut, jo el vaig entrenar amb el cotxe, un tros i, només el plaer d’anar pel mig dels carrers el dia de la cursa en aquella hora i sense cotxes crec que té un cert entusiasma, a més a més es veuen els qui van en cotxe parats i amb cara d’espantats i sorpresos, inquiets i despistats tot mirant-se la gent que corre 🙄 .
No entenc que sempre la gent hagi d’anar amb el cotxe. Jo, més d’un cop he fet càlculs a Tàrrega mateix i he deduït que moltissima gent agafa el cotxe i acaba fent més quilòmetres que anant caminant. Primer cal aparcar, una vegada aconseguit se fa un viatge cap el lloc de destí i hem de pensar que tornarem a fer aquest viatge un altre cop, això ja pot generar que caminem més que sense cotxe, com moltes vegades se fan més coses, sovint la gent torna a buscar lloc d’aparcament una mica més avall i ja hi tornem a ser. Com a Tàrrega volen fer un pàrquing el que els convé és no deixar aparcar pels carrers per garantir l’èxit de l’aparcament, cada vegada aparco més lluny per anar a casa meva. Sembla que n’hi ha molt trànsit, però la realitat és que la gent van donant tombs amb el cotxe buscant aparcament.
Els Lleidatans que vingueu a Tàrrega podeu agafar el cotxe, però per Lleida no cal que l’agafeu, el bus és un bon sistema i pels que poden a peu és més ràpid.
Si fem la cursa dels Templers, els qui la fem, ens adonem que es poden fer més quilòmetres corrent a peu que amb el cotxe.
Vinga animeu-vos!
28 de maig de 2008 a les 7:46 #14569
albertboParticipantWEAH !, jo ja m’he inscrit ara mateix. Enguany també vindrà mon germà i la meva jova neboda, que s’estrenarà a Templers en això de córrer curses.
Serà molt maco !!28 de maig de 2008 a les 8:15 #14570
homedferroMembreApa!
INSCRIT !!!
i a seguir perseguint companys, amics, coneguts i passavolants per a que ho facin!
per que… TOTS FEM TEMPLERS!!!
28 de maig de 2008 a les 14:41 #14577
SedParticipantAvui he fet la inscripció.
Es de les poques curses que he fet totes les edicions. JE JE JE !!
Salut!
28 de maig de 2008 a les 16:29 #14585
albert dieselParticipantBones, a veure si me podeu indicar com contactar amb vosaltres ja que no surto al llistat d’inscrits i vaig fer la inscripció i corresponent pagament en data 22 de maig. Al intentar-ho per l’enllaç que heu posat al final del llistat me dona error.
Es que si no, no la podre correr, je,je.
Salut!!!!
28 de maig de 2008 a les 17:47 #14586
CritMembreQuote:Bones, a veure si me podeu indicar com contactar amb vosaltres ja que no surto al llistat d’inscrits i vaig fer la inscripció i corresponent pagament en data 22 de maig. Al intentar-ho per l’enllaç que heu posat al final del llistat me dona error.Es que si no, no la podre correr, je,je.
Salut!!!!
T’he enviat un missatge i un mail, ho solventarem.
Salut
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.