II Alta Segarra, Sanaüja 20 d'Abril
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
7 d'abril de 2008 a les 23:56 #2150
saltamargesParticipantA Sanaüja els Saltarrocs ja tornem a anar ben esgarrinxats 😳 . Hem tornat a agafar el xerrac i l’aixada a la recerca de nous corriols entre garrics i argelagues. Ahir els últim retocs i ja tenim a punt el cicuit de la cursa d’enguany. Hem fet alguns canvis per evitar els troços que ja estan prou fotuts. Hem volgut millorar el circuit amb encara més corriol i més passos tècnis i divertits.
El proper diumenge 13, els centres excursionistes Guissonenc i de la Segarra organitzen una caminada que resseguirà el circuit de la cursa, en plan tranqui, és clar. Si algú s’anima hem quedat a les 7:30 a la plaça.Pels que no coneixeu la cursa teniu mes info a:
http://www.altasegarra.ces.catApa, aneu entrenant i deixeu-vos crèixer les ungles, d’aquí 15 dies segur que us faran servei en alguna pujada per l’Alta Segarra.
8 d'abril de 2008 a les 8:37 #13437
danicParticipantJo ja estic apuntat, l´altra vegada m´ho vaig passar molt bé i espero repetir.
Molt bona cursa.8 d'abril de 2008 a les 9:23 #13439
LuigiParticipantA mi em coincideix amb la Marxa Pels camins dels matxos, així que no podré venir
Per cert, saltamarges enhorabona pel teu 3r lloc a Caldes, el proper dia et sal.ludo
Espero que la cursa sigui un èxit
8 d'abril de 2008 a les 10:07 #13441
Quim-ImmaParticipantJo m’hi apunto avui mateix (Imma)
!
Tinc molt bones referències de la cursa dels companys de Cervera que la van fer l’any passat. A tots els va agradar molt i, és clar, no me la vull perdre!
8 d'abril de 2008 a les 12:04 #13177
PontsicàParticipantIep! Ja tardava el fil de la cursa de Sanaüja eh! jeje per fi!
Diumenge faré la mitja d´Igualada, llastima de no poder anar a fer la volta caminant. Suposo que algun dia d´aquesta o la propera setmana faré el circuit en acabar de treballar.
Com està el circuit? hi ha marcades les cruïlles, està totalment marcat?
Per cert Saltamarges, pel dissabte preparem les bufandes i les samarretes perikes o el fuet per a veure si espavilen una mika? o les dues coses jejeje
Salut!
10 d'abril de 2008 a les 21:50 #13503
saltamargesParticipantLuigi, em sap greu que no puguis venir, a tot arreu no es pot estar. Gràcies per Caldes, encara que no tinc massa bon record, de fet ho vaig passar fatal. Faltant 4 km el bessons van dir prou i vaig arribar com vaig poder, parant-me a estirar quan se’m pujaven i veient com em passaven. El pitjor és que la cursa només era un entrenament per Berga, i amb la meitat de distància ja he fet figa……… crec que em queda molta feina per fer 😥
A veure si ens saludem si tornem a coincidir. Ja m’hi fixo, però per les cares soc un desastre.Pontsicà, A partir d’aquest diumenge tindràs el circuit marcat. Això si no acabo molt trinxat dissabte ja que a Ponts es prepara una bona juerga.
Com bé diu el Ponsicà, tots els pericos (estem amagats però en som més dels que ens pensem) tenim una cita dissabte a Ponts a la trobada de penyes blanc-blaves de Lleida.
Suposo que la cosa acabarà tard, però diumenge a les 7 a munt i a caminar tot marcant els circuit. Així els que volgueu el comenceu a disfrutar durant la setmana.11 d'abril de 2008 a les 5:53 #13507
bruParticipantIeeeps,
Per poc que pugui, no me la perdré, doncs serà un altre bon entrenament de cara el que ens espera a Berga
Tinc ganes de fer-la, doncs l’any passat, al coincidir amb una altra cursa, no la vaig poder anar-hi.
Si tot és al seu lloc, ens veiem a Sanaüja!!! 😉
Salut
14 d'abril de 2008 a les 6:58 #13544
KarriParticipantDes d’ahir que intento connectar-me al web i no funciona…
Algú té algún e-mail de contacte per poder fer la inscripció?
14 d'abril de 2008 a les 7:05 #13545
homedferroMembreEp!!!
a mi empassa el mateix Karri…
si trobes la sol·lució… volia veure el prefil de la cursa abans d’apuntar-m’hi…
14 d'abril de 2008 a les 8:50 #13547
Quim-ImmaParticipantKarri, Homedeferro, nosaltres hem fet un missatge al Saltamarges donant-li les dades personals.
Aquest és el núm. de compte per fer l’ingrés (són 19 €):
(Caixa de Catalunya) 2013 0275290200154088.
Heu de fer la transferència abans del 16 d’abril (indicant-hi el nom i cognoms).
14 d'abril de 2008 a les 10:07 #13550
davencuParticipantBon dia a tots,
Hola Saltamarges!! Quan temps sense veure’t!! Bé, concretament desde la Duatló d’entrenament a Estaràs. L’altre dia t’esperava a la jornada esportiva de Sanaüja, amb la canalla, però es veu que estaves enfeinat.
Aquest any, igual que l’any passat, tenia pensat venir a veure la cursa, i tirar algunes fotos pel recorregut.
Però després dels últims entrenaments setmanals, m’he animat i segurament m’inscriuré per venir a gaudir de l’impressionant recorregut que teniu marcat. La veritat és que l’any passat em vaig quedar amb les ganes i aquest , amb les inoportunes lesions, també ho tenia descartat. Però, que carai!! Tinc moltes ganes de fer-la, i ni que sigui "amb una sola cama", l’he de fer!! jeje, bromes a part, hauré d’anar amb "cuidado", però amb totes les ganes de passar-m’ho de "conya"!!
Per cert, com molt bé diuen els companys, he vist que la vostra pàgina dóna errors.
A quina hora és la sortida??
Quin és el preu pels no federats de muntanya??
Si necessiteu ajuda durant la setmana o el mateix cap de setmana, no dubteu en comptar amb els vostres amics de Cervera.Salut i ens veiem diumenge!!
14 d'abril de 2008 a les 12:49 #13554
kaiserParticipantBones,
Mentre esperem que arreglin la web de la cursa, podeu trobar part de la informació en aquesta fitxa de ropits.com.
Salut!
14 d'abril de 2008 a les 18:56 #13568
bruParticipantIeeeeps,
Encara no funciona la web…
Ho provaré demà, si no els hi enviaré també les meves dades al saltamarges, i després faré l’ingrés a la caixa.
Salut
14 d'abril de 2008 a les 20:19 #13576
saltamargesParticipantBones i perdoneu.
He estat tot el dia fora i fina ara que he arribat de la feina no he vist els vostres missatges.
He parlat amb la persona que portala web i el problema és en el servidor on està allotjada la web. Això vol dir que nosaltres no podem fer-hi res, però ens han dit ue demà estarà solucinat.
Si demà continuessin els problemes, bucaríem una ràpidament alguna alternativa i us ho fari saber.Quim . Ja he pres nota de les teves dades.
Davencu.M’alegra molt saber que enguany podràs còrrer. L’hora de sortida son les 9 i els preus son 14 els federats i 19 els no federats. La llicència de triatló també et serveix.
Home de ferrro. Demà podràs veure la gràfica. Si et serveix et puc dir que el perfil és sempre canviant. Les pujades son bastant dures, a la majoria cal caminar i fer alguna grimpadeta. Les baixades no son tant dretes. La majoria del recorregut és per corriol.En fi, a veure si demà està tot solucionat i perdò una altra vegada
14 d'abril de 2008 a les 20:30 #13579
JOLIVAParticipantBones,
Arrivo a casa despres de colocar punts quilometrics a les fosques i mentres penso en les cent coses que hem de fer avans de diumenge. Sorpresa!! la web no funciona….
Com ha dit Saltamarges dema la web ha de funcionar.
Perdoneu les molesties, pero aquest imprevist s’escapa de les nostres mans.
Vinga ens veiem Diumenge a la Plaça.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.