I Cursa dels Templers de Lleida, 17 de juny de 2007

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

marta
    Participant

Ja estan penjades totes les fotos a la web!

txell
    Participant

Moltes felicitats als organitzadors, col.laboradors i a tots els participants d’aquesta primera cursa. Personalment, a vegades fa por participar en una 1a cursa on no saps que t’hi trobaràs però haig de dir que està molt ben muntada i organitzada i animo a tothom a que l’any vinent s’hi apunti. El tema horari, a mi em sembla correcte (més que res perquè vinc de Manresa i hi ha un trosset).
    També volia aprofitar per demanar disculpes pel retard a l’entrega de premis. A mi em va semblar sentir per m’agafonia que comencaria a les 12h i estava xerrant fent temps.
    Marta, gràcies per les fotos.
    Si tot va bé, ens veïem l’any vinent i espero que en altres curses també 😉
    txell

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Estem contents de que t’hagi agradat la cursa Txell, perquè el que és veure’ns en aquesta o en altres haurà de ser a la xerradeta d’abans o de després, perquè durant la cursa…. la gran majoria ni l’esquena a la sortida, però un plaer tenir-te entre nosaltres.

Una abraçada a tots.

XaviPapell
    Participant

Txell vas anar a Templers i vas pasar olimpicament dels correcats i això que tu i jo no ens coneixem personalment buaaaaaaaaaa!!!!!

Hache
    Participant

Companys organitzadors de la I Cursa del Templers, les meves sinceres felicitacions. Permeteu-me, que, malgrat no haver participat en la organització, com a membre d’aquest nombrós col·lectiu, em senti orgullós de la feina que heu fet i senti també com meu aquest gran èxit.

La fórmula no sé si és senzilla però;

Treball+treball+treball+experiència+molta il·lusió = Èxit

L’èxit ja està assolit, ara el llistó està molt alt i serà difícil superar-lo, però amb la colla de cracks que hi ha en aquesta associació, aquest èxit anirà creixent fins fer d’aquesta una de les referències de les curses a Catalunya.

Els únics peros, per a mi van ser el no disposar de temps per poder acabar de conèixer la gran família de Km0 desprès de la cursa, i sobretot; EL NO FER FOTO KM’0. Estàveu tots molt liats però la oportunitat ja ha passat, i no ha quedat la prova gràfica ❗ 😆 ❗ .

Companys organitzadors, moltíssimes felicitats;

Jose H

montoliu
    Participant

i bon hora.

com que hem sembla que ja està quasi tot dit, m’afegeixo a les felicitacions generals.

suposo que va ser un dia tipo "boda", tantes i tantes hores preparant la cursa i el matí se us deuria pasar quasi sense adonar-vos.

hem quedo amb un parell de imatges:
    -només donar el "pistoletaso" de sortida, paso per davant del "presi" i el veig donant crits d’anim: vaaaaa!!!! vingaaaa!!! hem fa l’efecte que la descarrega de tots els nervis acumulats amb aquells crits el devia deixar descansat.

-l’altra la dedico a l’Artur: una vegada dutxat i encara una mica cansat: aquella sensació del primer glob de cervessa ben fresqueta i a més amb bona companyia…… no té preu.

ps. paso el 1er km amb 3 minuts (osti, com els negres de la tele) faig càlculs: 3 x 10: 30 minuts……campio!! jejejeje

enhorabona!!!!!!!

Álvaro
    Participant

XaviPapell
    Aprofito que passes per aquí. Encara que aquest comentari no tingui res a veure amb la cursa, m’ha fet gràcia això del poble de Coca (Segovia) perquè allà vaig passar amb la família les vacances d’estiu de l’any 68 (fa quatre dies 😯 ). Jo tenia dos anyets, encara tinc algun record molt i molt difús. Baixàvem al riu a banyar-nos.

He tornat fa un parell d’anys i evidentment no me’n recordava de res.

Res, una ximpleria, però m’ha fet gràcia :D , no m’he pogut estar. La resta, ja em sabreu perdonar :( .

Álvaro
    Participant

Sobre la cursa, crec que és de les que més participants ha tingut per Ponent als darrers anys. Que potser m’equivoco? Evidentment, després de la cursa del Carrefour 😈 , però aquesta és inaccessible, si més no, de moment 😈 . Ara quan doneu regals com donen ells, que es preparin 😆 .

Jo l’hauré de tastar l’any vinent, per poder tenir opinió pròpia.

JFK
    Participant

Hi teniu la mà trencada (Marta-Franc), molt xules.

Feliçitats!!

Quote:
    Ja estan penjades totes les fotos a la web!

Assumpta
    Participant

Hoooola,

Primer de tot felicitar aquests cracks de KM0 per la cursa, tothom en parla!

bé, per fi he tingut temps i penjo une quantes fotos, dic unes quantes peruqè en vaig tirar moooooltes, no tantes com la Marta i el Frank, per cert molt bones, però déu ni dó. Al final com que el bon reportatge ja l’han fet ells he decidit posar les que hi sortien coneguts i saludats.

Una abraçada a tots i fins la propera
    Assumpta

FOTOS CURSA TEMPLERS

.

bru
    Participant

Ieeeeps,

Gracies Assumpta…m’has fet tornar a reviure la cursa d’una altra manera!!!!

Mil gracies!!!! 😉

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Totes les fotos fantàstiques!!!! però les de la baixada…..quantes taules amb la càmara per trobar el lloc més impactant, què impressionants Assumpta.

Una abraçada a tots.

cargol
    Participant

Assumpta pels que no varem poder fer la cursa, aquest reportatge ens dona idea de com es va viure.
    Molt facil localitzar als Km0 amb la samarreta llampant. A partir d’ara es veuràn per tot arreu.
    Bona feina.
    Salut.
    Abel

JFK
    Participant

Assumpta, molt bona feina.

FELICITATS

Marta: Pots ficar aquest album al fil de les fotos? Ho tindrem més endreçat. Gracies

Salut i milles…..

marta
    Participant
    Quote:
    Marta: Pots ficar aquest album al fil de les fotos? Ho tindrem més endreçat. Gracies

Des d’ahir que hi és!!

S'està mostrant 15 entrades - de la 331 a la 345 (d'un total de 368)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.