I Cursa dels Templers de Lleida, 17 de juny de 2007
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
20 de juny de 2007 a les 6:48 #7096
martaParticipantJa estan penjades totes les fotos a la web!
20 de juny de 2007 a les 8:20 #7103
txellParticipantMoltes felicitats als organitzadors, col.laboradors i a tots els participants d’aquesta primera cursa. Personalment, a vegades fa por participar en una 1a cursa on no saps que t’hi trobaràs però haig de dir que està molt ben muntada i organitzada i animo a tothom a que l’any vinent s’hi apunti. El tema horari, a mi em sembla correcte (més que res perquè vinc de Manresa i hi ha un trosset).
També volia aprofitar per demanar disculpes pel retard a l’entrega de premis. A mi em va semblar sentir per m’agafonia que comencaria a les 12h i estava xerrant fent temps.
Marta, gràcies per les fotos.
Si tot va bé, ens veïem l’any vinent i espero que en altres curses també 😉
txell20 de juny de 2007 a les 8:28 #7104
segarrencParticipantSalut companys,
Estem contents de que t’hagi agradat la cursa Txell, perquè el que és veure’ns en aquesta o en altres haurà de ser a la xerradeta d’abans o de després, perquè durant la cursa…. la gran majoria ni l’esquena a la sortida, però un plaer tenir-te entre nosaltres.
Una abraçada a tots.
20 de juny de 2007 a les 8:41 #7105
XaviPapellParticipantTxell vas anar a Templers i vas pasar olimpicament dels correcats i això que tu i jo no ens coneixem personalment buaaaaaaaaaa!!!!!
20 de juny de 2007 a les 9:41 #7107
HacheParticipantCompanys organitzadors de la I Cursa del Templers, les meves sinceres felicitacions. Permeteu-me, que, malgrat no haver participat en la organització, com a membre d’aquest nombrós col·lectiu, em senti orgullós de la feina que heu fet i senti també com meu aquest gran èxit.
La fórmula no sé si és senzilla però;
Treball+treball+treball+experiència+molta il·lusió = Èxit
L’èxit ja està assolit, ara el llistó està molt alt i serà difícil superar-lo, però amb la colla de cracks que hi ha en aquesta associació, aquest èxit anirà creixent fins fer d’aquesta una de les referències de les curses a Catalunya.
Els únics peros, per a mi van ser el no disposar de temps per poder acabar de conèixer la gran família de Km0 desprès de la cursa, i sobretot; EL NO FER FOTO KM’0. Estàveu tots molt liats però la oportunitat ja ha passat, i no ha quedat la prova gràfica ❗ 😆 ❗ .
Companys organitzadors, moltíssimes felicitats;
Jose H
20 de juny de 2007 a les 10:38 #7110
montoliuParticipanti bon hora.
com que hem sembla que ja està quasi tot dit, m’afegeixo a les felicitacions generals.
suposo que va ser un dia tipo "boda", tantes i tantes hores preparant la cursa i el matí se us deuria pasar quasi sense adonar-vos.
hem quedo amb un parell de imatges:
-només donar el "pistoletaso" de sortida, paso per davant del "presi" i el veig donant crits d’anim: vaaaaa!!!! vingaaaa!!! hem fa l’efecte que la descarrega de tots els nervis acumulats amb aquells crits el devia deixar descansat.-l’altra la dedico a l’Artur: una vegada dutxat i encara una mica cansat: aquella sensació del primer glob de cervessa ben fresqueta i a més amb bona companyia…… no té preu.
ps. paso el 1er km amb 3 minuts (osti, com els negres de la tele) faig càlculs: 3 x 10: 30 minuts……campio!! jejejeje
enhorabona!!!!!!!
20 de juny de 2007 a les 10:46 #7111
ÁlvaroParticipantXaviPapell
Aprofito que passes per aquí. Encara que aquest comentari no tingui res a veure amb la cursa, m’ha fet gràcia això del poble de Coca (Segovia) perquè allà vaig passar amb la família les vacances d’estiu de l’any 68 (fa quatre dies 😯 ). Jo tenia dos anyets, encara tinc algun record molt i molt difús. Baixàvem al riu a banyar-nos.He tornat fa un parell d’anys i evidentment no me’n recordava de res.
Res, una ximpleria, però m’ha fet gràcia
, no m’he pogut estar. La resta, ja em sabreu perdonar
.20 de juny de 2007 a les 10:51 #7112
ÁlvaroParticipantSobre la cursa, crec que és de les que més participants ha tingut per Ponent als darrers anys. Que potser m’equivoco? Evidentment, després de la cursa del Carrefour 😈 , però aquesta és inaccessible, si més no, de moment 😈 . Ara quan doneu regals com donen ells, que es preparin 😆 .
Jo l’hauré de tastar l’any vinent, per poder tenir opinió pròpia.
20 de juny de 2007 a les 13:49 #7117
JFKParticipantHi teniu la mà trencada (Marta-Franc), molt xules.
Feliçitats!!
Quote:Ja estan penjades totes les fotos a la web!20 de juny de 2007 a les 18:43 #7135
AssumptaParticipantHoooola,
Primer de tot felicitar aquests cracks de KM0 per la cursa, tothom en parla!
bé, per fi he tingut temps i penjo une quantes fotos, dic unes quantes peruqè en vaig tirar moooooltes, no tantes com la Marta i el Frank, per cert molt bones, però déu ni dó. Al final com que el bon reportatge ja l’han fet ells he decidit posar les que hi sortien coneguts i saludats.
Una abraçada a tots i fins la propera
Assumpta.
20 de juny de 2007 a les 21:27 #7142
bruParticipantIeeeeps,
Gracies Assumpta…m’has fet tornar a reviure la cursa d’una altra manera!!!!
Mil gracies!!!! 😉
20 de juny de 2007 a les 22:30 #7147
segarrencParticipantSalut companys,
Totes les fotos fantàstiques!!!! però les de la baixada…..quantes taules amb la càmara per trobar el lloc més impactant, què impressionants Assumpta.
Una abraçada a tots.
20 de juny de 2007 a les 22:42 #7148
cargolParticipantAssumpta pels que no varem poder fer la cursa, aquest reportatge ens dona idea de com es va viure.
Molt facil localitzar als Km0 amb la samarreta llampant. A partir d’ara es veuràn per tot arreu.
Bona feina.
Salut.
Abel21 de juny de 2007 a les 7:30 #7152
JFKParticipantAssumpta, molt bona feina.
FELICITATS
Marta: Pots ficar aquest album al fil de les fotos? Ho tindrem més endreçat. Gracies
Salut i milles…..
21 de juny de 2007 a les 9:14 #7160
martaParticipantQuote:Marta: Pots ficar aquest album al fil de les fotos? Ho tindrem més endreçat. GraciesDes d’ahir que hi és!!
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.