I Cursa dels Templers de Lleida, 17 de juny de 2007
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
18 de juny de 2007 a les 20:20 #7000
porcalleochoParticipantM´afegeixo a totes les felicitacions que heu rebut, com a totes les curses hi ha aspectes a millorar, o simplement diferents criteris a l´hora de fer les coses.
La sitisfaccio de una gran cursa, on la gent us felicuta i anima durara uns quants dies, i us fara sentir com en un nuvol Pero que mes bonic que rebre felcitatcions despres de moltes hores de feinar, de parlar amb un i altre, instituciions, sponsors. de marcar el circuit i de partir fins l´arrivada de ultim corredor. …..
Crec que el llisto ha quedat molt alt, pero que amb voluntat i ganes i col.laboracio per part de les institucions, podem gaudir d´una gran cursa durant molts d´anys.M´agradaria fer considerancions al respecte de coses que he vist, he sentti i he llegit al respecte de la cursa.
HORARI bastant gent ha fet el comentari sobre l´hora d´inici de la cursa. Les 10 es una hora perfecte, en tot cas si es vol variar es pot fer a les 9.30. (LES 9 MASSA AVIAT). La calor no la evitarem la majoria de les vegades a Lleida a meitat de Juny. A mes 10qm no implica un desgast excessiu ni per la temperatura ni pel grau d´humitat.
ENTREGA DE PITRALLS I CHIPS perfecte, sense aglomeracions. Potser mirar de trobart uns impedibles mes pettis, jo vaig agafar uns que eran enormes.
CIRCUIT, la baixada bestial , la pujada ja se sap. Recorrecut molt rapid. Es força pla, les pujades no son gaires dures . pel meu gust algo imcomodes la pujada per damunt la via,el carrer paralel a la via. Personalment no m´agradat el gir tancat, en el lloc de pas de chip a la mitjana. (NO HAGUES SIGUT MILLOR ENFILAR DIRECTAMENT CAP A LA RAMBLA DE PARDINYES?)
AVITUALLAMENT dos necesaris i fonamentals. Un de sol hagues estat mortal. Els bidons per recollir els botellins d´aigua, potser s´hauria de ficar algu una mica mes lluny, doncs quan acabaves de beure i remmollar-te ja els havies passat. (PER UN ALTRE VEGADA APROFITEU ELS CONTENIDORS QUE HI ALS CARRERS MES GRANS )
CARRERS TALLATS, l´impressio que en va donar va ser que to estava molt controlat per l´urbana. La gent que venia darrera no si si va tindre cap problemes amb cotxes. 10qm no ha de donar gaires problemes de circulacio dins de leida i en diumenge.
PUNTS QULOMETRICS cursa molt ben medida, marques verticals i horitzontals força visibles, aixi com fletxes i ralla continua ( COM HA SIGUT QUE US HAN DONAT PERMIS PER PINTAR EL TERRA? ) Habitualment no es deixa sino es amb marques de calç.
EXTRES vaig veuire motos seguit la cursa, gent amb camares de video, fotos durant la arrivada dels corredors. Grallers. (potser estaria be aconseguir bandes o grups o xarangues repartits pels diferents barris, per animar el pas dels corredors).
ARRIVADA bona bossa del corredor, bon servei de avituallament a l´arrivada amb fruita, beguda, entrepa ect… Bon detall de la flor per les atletes. El tema de la cua per recollir la bossa es normal si la gent ha de triar la talla, aixo enlenteix molt.
PROMOCIO, crec que la feina feta a nivell de Catalunya a sigut fantastica. He trobat a faltar molta gent de la franja , gent de les comarques tarragonines, gent d´igualada.
OJECTIIU pel proper any fer- ho tant be com aquests, ipasr la xifra de 500 atletes. La ubicacio i espai que hi ha actualment al castell permet absorbir tranquilament mes atleltes. 800 seria una bona xifra.
Ostres
tant de rotllo he posat, i m´he oblidat de posar que vaig fer un temps de 45´07¨.Gracies a ttos per la feina feta
18 de juny de 2007 a les 21:09 #7010
XaviPapellParticipantporcalleocho a partir del km 3 anava el 5e o 6è per la cua i et tinc que dir i asegurar de que cap cotxe em va molestar en absolut. El tràfic estava controlat al 100X100 i la senalitzaciò del circuit era perfecta.
No puc dir si era maco o no perque des de molt aviat anava super concentrat amb altres cosesUna cosa, si veus algu de les persones que varem parlar ahir (familiars meus) si pots i tens l’oportunitat m’agradría que li diguessis que vas coneixar a un tal Papell, fill del Ramón Papell ( meu pare) el que va emigrar a Venezuela a finals dels 50
18 de juny de 2007 a les 21:11 #7011
Artur42Participantxavipapell sí que hi som, però encara tenim molta feina.
Ah, samarretes?… quina sort els que teniu samarretes 🙄
18 de juny de 2007 a les 21:16 #7013
XaviPapellParticipantArtur te la canvio per la teva de color Groc 😯
18 de juny de 2007 a les 21:23 #7014
Artur42ParticipantPer la de Km0 no. Si vols te la canvio per una altra de groga que posa SPORT. No la té ningú.
18 de juny de 2007 a les 21:27 #7015
porcalleochoParticipantTranquil Artur, mes d´un dels que organitzem curses ens quedem sense samarreta, es una cosa bastant habitual. T´ho dic per experiencia.
18 de juny de 2007 a les 21:43 #7016
Artur42ParticipantI nosaltres contents, porcalleocho , el problema seria que ens haguessin sobrat 300 samarretes.
Salut
19 de juny de 2007 a les 7:44 #7040
gorka1ParticipantEnhorabona a tots els que ho heu fet possible!
19 de juny de 2007 a les 15:21 #7062
ROMA34Participantla cursa ha estat GENIAL

m´agradaria donar propostes per a millorar la cursa peró no se que dir, perqué l´heu organitçat perfecta.
La única idea que us puc donar és un canvi en el circuit:
podriem pasar per Rambla Ferran que és un carrer amb ombra i els diumenges hi ha bastanta gent a les paradetes d´antiguitats.
Artur jo si vols estic tan content per la cursa que heu organitzat que et regalo la meva samarreta, peró m´has de prometre que cada any al juny podre correr pels carrers de Lleida. Moltes gracies ORGANITZACIÓ.
19 de juny de 2007 a les 15:35 #7064
PsychopParticipantUnicament vull felicitar-vos a tots, perque ha estat una cursa molt guapa.
Yo no feia una cursa, desde la mitja marató de Granollers en el 2003. I m’ha animat a tornar a les curses, perque realment vaig disfrutar molt, i vaig tenir el plaer de coneixer a Crit, Cargol i fer els ultims metres de la cursa amb el mismísim homedeferro.
MOLTES GRACIES I FELICITATS.19 de juny de 2007 a les 15:40 #7065
xavi19ParticipantQuote:Ostres! He pulveritzat la meva marca de 10 km! I sense suar una sola gota! 😆
Molt bona feina, Xavi 19. Donat el meu actual estat de forma, jo hauria rondat els 48 minuts.
Felicitats a tots/totes i fins la propera.gràcies rodri, em va costar sobretot al final, des de la mitja de mollerussa que no fèia cap cursa, (he vist una foto meva de l’arribada i faig una cara que fa por) però va valer la pena
espero que a la propera cursa jo pugui córrer amb el meu pitrall i tu amb el teu, espero tenir-te cara a cara en alguna cursa d’aquestes arreu del país
salut19 de juny de 2007 a les 16:02 #7068
Artur42ParticipantQuote:La única idea que us puc donar és un canvi en el circuit:podriem pasar per Rambla Ferran que és un carrer amb ombra i els diumenges hi ha bastanta gent a les paradetes d´antiguitats.
Artur jo si vols estic tan content per la cursa que heu organitzat que et regalo la meva samarreta, peró m´has de prometre que cada any al juny podre correr pels carrers de Lleida. Moltes gracies ORGANITZACIÓ.
ROMA34 nosaltres vam plantejar passar per la Rambla Ferran, però la Guardia Urbana, amb raó, ens va suggerir que no ho fesim, ja que els "clients" del mercat dels encants acostument a creuar la carretera sense mirar i podrien entorpir el pas del corredors. A més, a l’hora de girar cap a l’avinguda del Segre, ens obligava a fer-ho per dos carrers que són direcció prohibida.
Respecte a la samarreta, no pateixis. La meva bossa de corredor; el meu gran regal de diumenge, va ser veure com disfrutava la gent amb aquesta primera Cursa dels Templers.
Salut
19 de juny de 2007 a les 18:22 #7077
XaviPapellParticipantArtur42 si vols la meva samarreta perquè tu no en tens jo te la cedeixo però conta de que es una talla L.
Jo l’any que be en tindre una perquè encara que sigui caminant la tornaré a fer i llavors serà una talla L perquè pesaré 10 kilos menys
19 de juny de 2007 a les 20:30 #7085
txitx17ParticipantFelicitats a tothom que hagi tingut a veure amb l’organització i el desenvolupament d’aquesta gran festa que vam viure el diumenge.
Fins ara no havia pogut escriure les meves impressions però us en faré cinc cèntims.Recorregut: perfecte. Als runners de Ponent no se’ns pot fer anar amunt i avall del riu (no és un atac als altres organitzadors, que segur que si poguessin farien recorreguts més entretinguts). Córrer per la meva ciutat amb carrers tancats va ser brutal.
Avituallaments: jo soc més d’un sol avituallament als 5 kms, però no crec que sigui una cosa que modifiqui gaire. M’afegeixo a algú que comentava més enrera que els bidons per recollir les ampolles haurien d’estar un pèl més allunyats, sinó has de fer un "santhilari" amb l’aigua i això a 170 pulsacions és complicat.
Ambientillo: sensacional, com a les grans curses.
Com a "crítica" constructiva, únicament comentar-vos que a l’arribada va haver una mica d’acumulació pels que féiem 45-50 minuts, però això és en part lògic perquè és quan arriba més gent.
Una abraçada molt forta a tots els organitzadors, que heu estat més que excel·lents.
Entre tots hem de fer força perquè aquesta sigui, com a mínim la segona gran popular (desbancar els bombers serà difícil, però amb aquest inici…. tot pot ser).
De nou moltes felicitats i……….Run
19 de juny de 2007 a les 21:12 #7087
JoanlParticipantAmics,
La samarreta meva no la dono. Es perfecte per l’estiu. N’hi ha res, mes blanc que el blanc?.
Vaig passar el cap de setmana amb el Xeix i la família, i va ser genial.
L’hotel genial, els menjars també. Ostres que no havia estat mai a Lleida, i penso repetir l’any vinent.
La cursa per mi bastant dura, la baixada massa pronunciada i la pujada també.Llàstima que em vaig perdre el doc del canal 33 i la visita al castell…
Moltes coses per fer en tan poc temps.Salut
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.