I Cursa dels Templers de Lleida, 17 de juny de 2007
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
17 d'abril de 2007 a les 7:09 #1836
km0Gestor de comptesBon dia a tothom,
El 10 de gener d’enguany es va constituir l’Associació Atlètica Km0 Ponent. En la presentació que vam fer aleshores apuntàvem que:
Km0 Ponent presenta el projecte com a aglutinador i obert al conjunt de la comunitat atlètica. Per tal d’acomplir els objectius, l’associació ha construït una pàgina web i un fòrum al domini https://www.km0.cat com a pilar central del projecte; ha elaborat un calendari atlètic de ponent que serà distribuït a partir d’aquest cap de setmana, i anuncia que està treballant per organitzar la I cursa dels Templers, de 10 km, i que se celebraria el proper 17 de juny a Lleida.
Doncs bé, obrim el fil perquè avui ja falten menys de dos mesos per tocar el nostre tercer objectiu. Avui ja us podem dir que podeu agafar l’agenda i apuntar:17 de Juny de 2007
1a Cursa dels Templers de Lleida
10 km urbans
En breu us donarem més informació, tingueu uns dies més de paciència.
Aquest fòrum és de tots, la Cursa dels Templers també!
Endavant Lleida!!!
Km0
Salut
17 d'abril de 2007 a les 8:11 #5270
cucudruluParticipantENHORABONA!! i si en respectan las lesions 😳 , estaré en vosaltres. Ara si, a veura si en deixeu guanyar una vegada. 😆
SALUT!! i endavant
17 d'abril de 2007 a les 8:27 #5271
homedferroMembreLes previsions del temps son inmillorables!
17 d'abril de 2007 a les 9:18 #5274
Artur42ParticipantAixò de 10 kms URBANS fa molt bona pinta.
Salut i a conquerir el turó
17 d'abril de 2007 a les 10:47 #5276
lagartijaParticipantOstres, ostres!
Ja em frego les mans…
Tindrà turons? Uff! Demanaré festa a la feina…Petons i salut!
17 d'abril de 2007 a les 12:06 #5280
segarrencParticipantSalut companys,
Lleida té ja altres curses, totes elles molt dignes, però la paraula urbans en roig i ben gran de l’Artur42 la trobo imprescindible. A veure si aconseguim un circuit com ho fa qualsevol ciutat d’una punta a l’altra del planeta, de països més rics a països més pobres. Una cursa de 10 kms d’asfalt pels carrers de la ciutat.
Serà el complement ideal al actual calendari atlètic, la cursa de l’estiu. Per aquelles dates els esportistes federats, jugadors de futbol, bàsquet…ja han acabat gairebé tots les seves temporades. Els hi esperem.
Tota aquesta gent que em trobo cada dia per la canalització i la mitjana, quina ocasió per gaudir d’una cursa a casa!!! Pels corredors dels clubs de la ciutat, una cursa sense desplaçar-se, quin luxe!!! pels corredors dels clubs de comarques: Les Borges, Balaguer, Almacelles, Mollerussa, Balaguer, Tàrrega, Cervera, Solsona, Ponts, Artesa. Els amics d’Andorra s’hauran de desplaçar una mica més. I què dir dels corredors que omplen l’asfalt de les curses de tot Catalunya, els companys de la Franja, tant presents en moltes curses de per aquí.
Ja hi cabrem??? Una abraçada a tots.
17 d'abril de 2007 a les 19:03 #5283
cucudruluParticipantQuote:Salut companys,Tota aquesta gent que em trobo cada dia per la canalització i la mitjana, quina ocasió per gaudir d’una cursa a casa!!! Pels corredors dels clubs de la ciutat, una cursa sense desplaçar-se, quin luxe!!! pels corredors dels clubs de comarques: Les Borges, Balaguer, Almacelles, Mollerussa, Balaguer, Tàrrega, Cervera, Solsona, Ponts, Artesa. Els amics d’Andorra s’hauran de desplaçar una mica més. I què dir dels corredors que omplen l’asfalt de les curses de tot Catalunya, els companys de la Franja, tant presents en moltes curses de per aquí.
Nennngggg!! i els del Baix Camp que????? 👿 , jo pujaré i intentaré ompli el cotxe a tope de gent.
SALUT!!
17 d'abril de 2007 a les 19:14 #5286
JokerParticipant…l’espero amb candeletes… 😉 😉 😉 😉 😉
17 d'abril de 2007 a les 22:10 #5290
Emili Rebull NoguésParticipantAlli serem….
Sols faltaria 😆
Una abraçada
Emilimar
18 d'abril de 2007 a les 6:49 #5292
mireiaParticipantHola runners!
Us escric pq m’informessiu de la cursa dels Templers. Sé que és el dia 17h.
M’agradaria saber horaris, circuït, reglament,…
Estic interessadíssima en participar n aquesta 1ºcursa.
A part, vull que molts clients del gimnàs on treballo s’inscriguin, els estic animant a que participin en aquest event.
Us agrairia que m’he la passessiu el més aviat posssible, així posaré la informació al gimnàs.Moltes gràcies
Mireia Sosa
18 d'abril de 2007 a les 11:57 #5295
PucurullParticipantAmics,
Voldria dir que, sense saber que estava programada la 1a Cursa dels Templers, vaig penjar informació d’una cursa que se celebrarà el mateix dia, de la qual formo part de l’organització, en un fil d’aquesta web.
Em sap molt greu no haver pogut detectar aquesta coincidència – em consta que la de Lleida estava prevista abans que la de la qual us parlo – i, malauradament, després d’un canvi que vam fer, és fa impossible tornar a modificar la data.
Deixo, per descomptat, de seguir penjant missatges de la cursa en qüestió per a no promocionar-la en la web km0 – si els administradors ho considereu, podeu esborrar el fil amb tota llibertat – i pensant amb l’any que ve, faré tot el que estigui al meu abast per evitar la interferència amb la dels Templers.
Us desitjo – els tindreu, segur – molts èxits.
Miquel Pucurull
18 d'abril de 2007 a les 11:59 #5296
montoliuParticipantiepaaaaaa!!!!!!!
bona pinta fa aixó. i per acabar-ho de adobar recorregut urbà….a lleida!!!! 😯 espero que no hi hagi retallades "tipo estatut"
.
mireia: suposo que encara estaràn perfilant els ultims detalls, quan ho tinguin tot lligat ja ens donaràn tota la informació.
ps. aixó no pot fallar de cap manera. a més és el dia del meu sant 🙄 .
un saludo.
18 d'abril de 2007 a les 12:28 #5298
segarrencParticipantSalut companys,
Cucudrulu t’havia inclós als corredors que omplen l’asfalt de tot Catalunya, potser vaig oblidar la república independent de Montbrió del Camp :wink:. En tot cas, tot mortal, sense discriminació de sexe i raça, per descomptat que tingui ganes de córrer-la hi serà molt benvingut.
Una abraçada a tots.
18 d'abril de 2007 a les 15:23 #5310
cargolParticipantHola companys:
Ja era hora de que a Lleida es fes una cursa en la que no calgués anar abrigat fins les orelles, ja que qüasi totes s”organitzen a l’hivern amb plena boira i aixó espanta als de fora.
Crec que tindrà bona acollida i el recorregut sembla molt atractiu.
Allí hi serem.
Salut i milles.
Abel19 d'abril de 2007 a les 7:16 #5321
SedParticipantPucurull
Els teus missatges segur que no seran borrats, aquest forum es democràtic, i a la fi tots som km 0 de diferents indrets.
Això si, ara ens hi haurem d’esmerar una mica més per promocionar la nostra cursa i no podem badar.
La cursa segur que tindrà tots aquels detalls que com a corredor popular ens agrada que tingui.
Salut!
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.