I Cursa dels Templers de Lleida, 17 de juny de 2007

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Ja se que falta concretar algunes coses, però Sr. Administrador, perquè no posa aquest fil a l’espai de curses curtes que és el primer que es veu quan s’obre el fòrum. Només és una suggerència. Molts ja tenim clar que volem fer el 17 de juny, que falti algun detallet és el que menys importa. Ja em veig fent 10 kms plenament urbans pels carrers de Lleida.

Això s’està engrescant com una bola de neu muntaya avall.

Una abraçada a tots.

rafamelero
    Participant
    Quote:
    Amics,

Voldria dir que, sense saber que estava programada la 1a Cursa dels Templers, vaig penjar informació d’una cursa que se celebrarà el mateix dia, de la qual formo part de l’organització, en un fil d’aquesta web.

Em sap molt greu no haver pogut detectar aquesta coincidència – em consta que la de Lleida estava prevista abans que la de la qual us parlo – i, malauradament, després d’un canvi que vam fer, és fa impossible tornar a modificar la data.

Deixo, per descomptat, de seguir penjant missatges de la cursa en qüestió per a no promocionar-la en la web km0 – si els administradors ho considereu, podeu esborrar el fil amb tota llibertat – i pensant amb l’any que ve, faré tot el que estigui al meu abast per evitar la interferència amb la dels Templers.

Us desitjo – els tindreu, segur – molts èxits.

Miquel Pucurull

Em trec el barret senyor, si no fos que hi ha cursa a Lleida, allí em tindrieu, l’any que ve espero poder participar.

porcalleocho
    Participant

Uns dels primers contactes amb la resta de corredors de la resta de catalunya ho tindren a la Mitja Marato de la Calçotada om farem entregar de un follet informatiu de la CURSA DEL TEMPLERS. Entre els correrdors de les comarques tarragonines estara molt ben rebuda.
    I per descomptat, tota la meva experiencia en organitzacio de curses esta a la vostra disposicio, per allò que calgui.
    Aixo dels TEMPLERS te alguna cosa magica, i enigmatica.

Crit
    Membre

Pucurull

No hi pateixis, no esborrarem cap fil, aquí tots lluitem pel mateix. A veure si entre uns i altres ningú el 17 de juny es queda a casa.

Ànims en l’organització

Porcalleocho

Cert que les comarques tarragonines hi tenen molt a dir en aquesta cursa. A veure si els sabem animar.

Merci per l’oferiment, de fet ja has comenaçat a col·laborar en la cursa.

Mainada

Hem d’anar a totes, fer-nos la cursa nostra i cadascú de nosaltres intentar convèncer amics i companys. La cursa és de tots!

Salut

Hache
    Participant

Després de rodar una mica fa un parell de dies amb en crit, homedeferro i lo cargol, i sentir lo complicat que és organitzar un event d’aquestes característiques i alhora tota la il·lusió que li esteu posant, a ben segur que la cursa será tot un èxit. Jo de vosaltres limitaria les inscripcions a 500 persones perquè si no a lo millor s’haurà d’eixamplar algun carrer de Lleida. 😆 😆

Des d’aquí animar a tothom a que vingui i gaudeixi de la cursa, de veritat, no us lo podeu perdre. Us penedireu. Aprofiteu la oportunitat de córrer aquesta primera edició i que d’aquí a 15, 20 ó 25 anys pugueu dir que heu corregut totes les edicions de la CURSA DELS TEMPLERS.

I a tots aquests que no heu participat mai en una cursa: QUE MILLOR QUE ESTRENAR-SE EN AQUESTA ❗ ❗ ❗ .

Per això us diria a tots/es;

VES AL TEU RITME I GAUDEIX D’AQUEST PLAER ❗ ❗ ❗

Per cert "administradors de km0" , que apart de donar suport i ànims a l’organització, si necessiteu col·laboradors o voluntaris per qualsevol cosa només ho heu de dir.

Una abraçada a tots i FEM GRAN LA CURSA DELS TEMPLERS.

Jose H

lagartija
    Participant

Bon dia!

Cheiiiii! tingueu-me en compte com a VOLUNTARIA pel que calgui, eh?
    Encara que sabeu que soc novata-novata en aixó de còrrer, de paperassa i burocràcia administrativa en sé un rato…

Salut!

Karri
    Participant

Bones,

jo ja estic reclutant companys de feina!!!

estefi
    Participant

:D
    PER EL QUE FACI FALTA….
    CORREREM I AMB GENT DE FORA I DEL GIM…..
    🙄
    SEREM MOLTS….
    😉

Artur42
    Participant

SEREM MOLTÍSSIMS ESTEFI, JA HO VEUREU. L’oportunitat de conquerir el castell dels Templers i els carrers de la ciutat no es té cada dia.

Salut

rafamelero
    Participant

Jo també vindré, encara que els finals en pujada, se’m fan molt costa amunt 😉

Artur42
    Participant

No has de patir pel final en pujada, rafamelero, no serà tant dura, ni de bon tros, com la de la pujada a la Seu Vella. Aquesta serà molt més gradual. No hi haurà percentatges de pendent tant alts.

Salut

rafamelero
    Participant

Gràcies per la informació Artur42, no me la perdré!

Estic segur que serà un exit, intentaré que vingui algun amic meu.

XaviPapell
    Participant

Ieppppppp!!!!!!! he llegit pujada puès tinc un dil.lema. No puc pujar i si ho faig ja cal que prepareu una ambulancia i un hospital.
    Crit com acabi malament el que perdrera un amic seràs tu 😡

segarrenc
    Participant

Salut companys,

La mica de pujadeta no la podràs estalviar XaviPapell, però menys disposat deu estar en Crit a perdre un amic com tu, així que entre les moltes obligacions que l’esperen fins que s’hagi acabat el montatge d’aquell dia -poscursa- segur que s’ofereix a pujar-te al coll 😆 , bona imatge per la posteritat.

Una abraçada a tots.

Joker
    Participant

Bon dia!

Això es comença a moure companys! Ja hi ha dades! 😆 😆

Quina cursa que ens espera ❗ ❗ ❗ 😉

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 368)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.