Donostiako maratoia, 25 de novembre de 2007

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Crit
    Membre

Egun on,

Izen emate epea ofizialki orain dela aste bat ireki zen eta orain arte 80 korrikalari baino gehiago sartu dira. Antolakuntza oso pozik dago orain arte jaso diren izen emate kopuruarekin. Frantziar eta Kataluniako atleta asko izena eman dutela azpimarratu beharko litzateke.

Bé, si fa no fa, que ja hi ha 80 inscrits d’on destaquen els kataluniakos
    😆

Fa dies que per km0 corre la veu d’aquesta marató, jo ho tinc decidit, hi tinc alguna cosa pendent i hi seré.

Us en podria dir moltes coses d’aquesta marató, de Donosti i d’Euskadi, però les haureu de viure.

Quants km0 m’hi trobaré?

Salut

Web marató

jmarkala
    Participant

Home Presi,
    No podem permetre que hi vagis sol, Jo m’apunto.

salutacions

Adolfo
    Participant

Ya está el Markala tirándose un farol……..

No cambies tío……….es que ma dá la risa……..TÚ Y TUS MULETAS…..

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Pel que sento jo, serem uns quants, Crit, km0 i altres grups atlètics. Per poc que pugui no me la perdo. Temps hi haurà de parlar-ne.

Una abraçada a tots.

Crit
    Membre

Uf, veig que pocs han mogut fitxa…

Bé, jo porto tota la tarda remenant hotels, hotelets i pensiones…

Vinga animeu-vos un xic 😉

homedferro
    Membre

a que no et sabrà greu compartir la informació…? :D

bru
    Participant

Ieeeeps,

veig ganes, moltes ganes de marató 🙄 😉 …això és bo, estem sans 😆

Salut

Enric
    Moderador

No se si os pot interessar, pero la traducció -aproximada- del text que ha afegit el Crit..

Egun on,

Izen emate epea ofizialki orain dela aste bat ireki zen eta orain arte 80 korrikalari baino gehiago sartu dira. Antolakuntza oso pozik dago orain arte jaso diren izen emate kopuruarekin. Frantziar eta Kataluniako atleta asko izena eman dutela azpimarratu beharko litzateke.

Bon dia

De l’ obertura fa una setmana de la llista fins ara, 80 corredors estan inscrits, però n’ hi haurà mes. L’ organització esta molt contenta amb els inscrits fins ara. Hem de subratllar que de França i Catalunya hi ha molts atletes apuntats.

Enric
    Moderador

M’ agradaria plantejar-ho però encara no he fet ni una mitja… Però la de Donostia seria realment especial per mi, els meus vincles amb Donostia son especials. De fet hi vaig dissabte i diumenge i el 28 de juliol també, i segurament a mig mes.
    Aquest es el impediment que tinc per fer algunes de les curses que es faran i que coincideixen, si no, fix.

La 1ª pregunta: ¿es dura?
    La 2ª pregunta: ¿ assembla una bona idea?

Crit
    Membre

Enric

És dura?

És una marató. Dit això, no és dura per tres raons:

a) És plana
    b) El clima normalment és fresc
    c) L’escalfor del públic ho fa tot més fàcil.

Bona idea?

Home, no has fet cap mitja… Tot és proposar-s’ho. Rodar i rodar, sense cap pressa, per acostumar el cos. Mitja del Somontano i /o Mollerussa de prova. Tirades llargues per saber si n’ets capaç i si tot et va bé i en tens ganes, Donosti és una opció, però amb la seguretat que l’acabaràs sense fer-te mal.

Apa, som juliol, la decisió no pot esperar 😉

Salut

jmarkala
    Participant

Nois,

Va nois que hem de fer un microbus i demanar hotels……….Qui s’anima??

Joker
    Participant

Hola gent,

ja està decidit….si res no ho impedeix, el 25 de novembre de 2007 a Donostia, faré el meu naixement en el món de la Marató! :D …així que, feu-me un lloc al microbús… 😉

Ara que, potser farà falta un transport més gran…penso que serem força colla… :D

homedferro
    Membre

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaal….

accepto Sant sebastià com a pròxima Marató… 😆 :mrgreen:

bru
    Participant

Ieeeeps,

Molt bé madjoker, fas una molt bona elecció 😉

Jo tambè vaig debutar a Donosti, l’any 2005 …fred, aire, pluja …però va ser increible….gallina piel 😆

Si tot va bé, jo fare la Behobia 2 setmanes avans …ja us deixaré prepara’ts els carrers 😉

Salut

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Madjoker, Homedferro estic segur de que l’encerteu plenament. Crec que aquesta edició serà especial per molts de nosaltres. No és fàcil coincidir tants amics a la mateixa marató, ens ho passarem fantàsticament. Ja em veig creuant-me amb molts de vosaltres, animant-nos i perquè no compartir furgó amb altres.

Em sembla que encara hi ha algú dubtant una mica per aquí, vinga afegiu-vos. Amb tota aquesta gent acabar, l’acabem, sense dubtes, sense pors que no hi ha victòria per a qui no s’arrisca i lluita,…..i d’això ja en sabeu.

Una abraçada a tots.

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 168)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.