Cursa de Muntanya Vall del Congost 22-03-2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Buff!
    Participant

El proper 22 de març aquesta cursa canviarà la tradiconal distància d’uns 30 Km., per la de marató i mitja marató. I no us podeu perdre una oportunitat com aquesta, senzillament, perquè és única.
    Aquí no fareu cas del cronòmetre, el pulsòmetre no serveix per a res i tampoc caldrà escoltar l’iPod. Les vostres gambades aniran al ritme que puguin i no al que voldríen, el cor us bategarà sovint al límit, tindreu les orelles obertes al silenci de la muntanya, trencat només per la respiració feixuga, la remor d’aigua, el crit fugisser dels ocells o el gruny d’algun porc senglar espantat per la corrua de gent que, de manera inexplicable, aquest diumenge han decidit passar tots pels corriols que creien només seus en una llarga filera. Podeu fer mitjes, milles, cinc mils, caminades, maratons i desenes de proves més, però molt poques tindran un marc com el d’aquesta cursa.
    No tindrà cap importància si no hi trobeu gent animant-vos entre el bosc; no us cal perquè us omplireu tots els sentits al llarg de la cursa. Trepitjar terra, pedres, fulles caigudes, branques, pinyes; olorar l’herba humida amb la rosada del matí, les alzines, les agulles dels pins, la farigola, el romaní; agafar-vos a rocs plens de molsa, esgarrapar el terra pujant desnivells inversemblants, entreveure els turons als que heu de pujar i, quan ja hi sou, la vall sota els peus i les serralades en la llunyania amb els pulmons eixamplats per l’esforç, plens com mai de vida per inciar un descens de vertígen al límit de la vostra capacitat….
    Quanta gent pot gaudir de tot això amb la mateixa intensitat que ho fareu vosaltres? Són coses que no es poden comprar enlloc, no tenen preu ni són a l’abast de tothom i cadascú, en la seva percepció individual, en farà una experiència única i enriquidora. Costarà arribar-hi, és cert, com tota cosa que s’ho val no és fàcil; potser només un parell de dotzenes dels participants aniran sobrats i a la resta ens tocarà patir en diversa mesura, però estic segur que tots, del primer a l’últim, quan al vespre tanquin els ulls per agafar el son, tindran un munt d’imatges en la seva ment que els hi recordaran com poques hores abans, han fet quelcom més que córrer: han viscut intensament, superant uns límits que creien agosarats, i que ha valgut la pena ser-hi….. fins i tot els hi semblarà recordar l’endemà que el darrer pensament va ser tornar-hi.

Aiguafreda és situat a 20 Km. de Vic i a 48 de Barcelona, a tocar el Parc Natural del Montseny. Per l’Eix Transversal o per l’AP-7 s’hi arriba 1 hora i mitja aproximadament.

HI SOU TOTS CONVIDATS!!

L’enllaç a la plana web de la cursa

http://cursavalldelcongost.com/

i a unes quantes fotos d’una part del recorregut

http://picasaweb.google.es/jbonellb/VallCongost2009#

També trobareu informació actualitzada en aquest fil de Corredors.Cat

http://www.corredors.cat/index.php?topic=4510.0

albertbo
    Participant

Buff!, ets… ets… el que no hi ha ! Ja t’ho diré el dia de Reis, m’has fet caure la llagrimeta i tot, per tot… El millor venedor del món no ho hagués fet millor que tu. Jo ja m’estic tornant a ensarronar en una d’aquelles aventures d’inici cert i de final totalment imprevisible…

By Keds
    Participant

Ratifico les paraules d’en Albertbo.

Buff!, ets,…ets…ets el que no hi ha !

Mai, que jo recordi, un fil en aquest fòrum s’havia obert amb tanta solvència, tanta elegància i tant poder de seducció……Enhorabona !

Pel que a mi respecta…..una marató de muntanya d’aquest calibre (o de qualsevol altre) em va gran…..bastant gran !:blush:
    Però….i una mitja marató ?….en un entorn de primera categoria i bona companyia ?:)

Ahhh!!!!….s’haurà d’estudiar….B)

Salutacions.

Buff!
    Participant

Bé, bé… veig que ja us esteu plantejant provar-ho. No en quedareu decebuts, en luigi us ho pot confirmar ja que ell hi ha participat. I com molt assenyadament diu en By Keds, la mitja és una molt bona opció. Teniu temps suficient per entrenar, els que s’havien adormit una mica els darrers mesos, i els que esteu preparant la marató de BCN ja en teniu suficient amb això. Us en tindrè informats. :)

Luigi
    Participant

I tant que la recomano! Prou pesat ja em vaig fer l’any passat! ;)

Això sí. Muntanya pura. Cal entrenar pujades llargues i costerudes i reforçar quàdriceps per no patir a les baixades

Buff! Ahir vas fer part del recorregut? Vas haver de travessar el Congost? Corria molt valent…:S

Roser
    Participant

B) B) Huolaaaa!!!!! doncs la Neus i la Roser si no pasa res alli estarem a fer la cursa….

albertbo
    Participant

Roser ha escrit:

Quote:
    B) B) Huolaaaa!!!!! doncs la Neus i la Roser si no pasa res alli estarem a fer la cursa….

Déu meu ! (el dels corredors… :evil:), si gent que m’ha caigut tan bé al primer esguard també hi va… jo també hi vull ser ! No sé si participaré en cap cursa mentrestant, però ara tinc una bona llum al davant del meu erràtic camí.

Potser acabarem agermanant Aiguafreda amb El Pont de Suert, no sé…:kiss:

Buff!
    Participant

Bé, companys. Ja és més propera la data per la gran festa de la muntanya. :)
    Els passat dia 24 de gener va tenir lloc una sortida d’un grapat de corredors per entrenar la primera part del recorregut, la que en definitiva constituirà la mitja marató. Aquestes en són algunes de les opinions dels que hi van prendre part:

“Hoy hemos hecho el recorrido de la Media Maraton, y es A C O J O N A N T E, al que le guste la montaña no se la puede perder, casi todo es por corriols.

…corriols emboscats i canyeros, un pujar i baixar constants i si no vols caldo…. dos tasses i 3 rierols per creuar. Si al recorregut que vam fer, li afegim bona part de la cursa de l’any passat…. La marató serà genial…

…ha sigut un plaer conpartir uns km amb vosaltres; abuelo, fantàstic recorregut i segur que la marató serà tot un èxit!! amb el caudal a tope,arbres caiguts i tot el que es possi pel mig.

Nanus, una matinal sensacional
    M’ho he passat de puta mare amb tots vosaltres, i abuelo aquesta cursa que t’has “inventat” serà del tot ESPECTACULAR!!! El tastet d’avui ha sigut collonut: quins corriolets, quines pujades, quines baixadeeees!!!
    De debò que els amants de la muntanya no es poden perdre aquesta marató, serà la re-hòstia!!

Brutal! Impagable! Ara ja conec tot el recorregut, no té morrallla, tot jabugo.

He publicat la mini-crònica i les fotos de l’entrenament:

http://www.engarrista.com/content/view/137/56/

El més difícil ha estat parar a fer les fotos, ja que aquesta colla li foten canya, i si et despistes, “atxasu”!
    El millor l’esmorzar, ben merescut.”

Per a tots els interessats en anar a entrenar-la, o senzillament conèixer nous indrets, hi ha una nova sortida denominada entrenament de gruixuts, el proper dia 14 de febrer, a on es podrà triar entre fer novament la mitja, uns 30 Km. o la totalitat del recorregut, amb la particularitat però d’un esmorzar a mig camí. Podeu obtenir informació, a més de riure una bona estona, en aquest fil:

http://www.corredors.cat/index.php?topic=4942.0

I aquest enllaç, ja publicat al primer missatge, ara és actualitzat amb una galeria fotogràfica més extensa del recorregut.
    http://picasaweb.google.es/jbonellb/VallCongost2009#

No és per fer-vos dentetes, :P però és molt difícil que trobeu un repte tan engrescador com aquest. Per un cop, allunyeu-vos de la monotonia de l’asfalt i enfileu els corriols de la Natura.:woohoo:

Buff!
    Participant

Si encara us ho esteu pensant, no trigueu. S’acaben les inscripcions. :ohmy:

albertbo
    Participant

Serà que no :( . I ningú no ho pot sentir més que jo :( .:( :( .

Arctos
    Participant

Bones,

Algú em pot dir si ja s’han esgotat les inscripicons de la mitja?
    A la web al principi diu que estan tancades, però al llistat de la mitja diu que hi ha 242 de 350 places.

Salut

Luigi
    Participant

No te’n refiis de la web, que no està actualitzada :(

Pel que sé, no hi ha més inscripcions (el nombre ultrapassa les inicials disponibles) i inclús hi ha llistat d’espera. Si quedés alguna plaça lliure (gent pendent de pagament) s’oferiria el mateix dia de la cursa

Si en sé alguna cosa més, ja faré de ràdio makuto ;)

Arctos
    Participant

Gràcies Luigi ;)

Luigi
    Participant

A hores d’ara, segons l’organitzador:

“Jo crec que quedarà algun dorsal lliure, suposant que sigui el cas, ho anunciarem a la nostra web i els posarem a disposició dels corredors el mateix dia de la cursa”

http://www.cursavalldelcongost.com/

Arctos
    Participant

Com sempre mil gràcies Luigi

Salut

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 31)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.