Cursa de Muntanya Vall del Congost 22-03-2009
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
18 de març de 2009 a les 20:03 #19816
RoserParticipantBona nit………. ja queda poc pel finde ens veiem a la cursa…Luigi a la sortida
19 de març de 2009 a les 20:13 #19833
sergi farre perezParticipantMolts anims també a tots els que estareu fent aquesta cursa!
20 de març de 2009 a les 20:25 #19850
LuigiParticipantGràcies sergi
Roser, Neus ens veiem demà ( i espero que algú més també
)
20 de març de 2009 a les 21:57 #19856
saltamargesParticipantDoncs a mi també m’hi veureu.
Porto tot l’hivern fent curses de raquetes de 10 km i suposo que era mateix no estic massa preparat per fer-ne 42.
He de preparar Zegama i vaig pensar ….. quina serà la millor manera de preparar una marató :dry: :dry: :dry: ??? Doncs mira tu, fent-ne un altre!!!!! :silly:He fet un parell de vegades la cursa i a les dues vàrem trobar neu. Suposo que enguany de neu en veurem poca, i més aviat em sembla que passarem una mica de caloreta. :S
Apa, ens veiem diumenge.
20 de març de 2009 a les 22:05 #19857
LuigiParticipantep, Xavi!
És cert que tu també vens, que abans t’he vist als llistats de la cursa!
Respecte de quan hi havia neu, el recorregut és similar per la segona part, els primers 21 són diguem-ne nous, però más- de-lo-mismo puja-baixa-puja-baixa, tot plegat durillo
I jo què t’he d’explicar ara? :silly:
Apalins
21 de març de 2009 a les 7:40 #19863
LuigiParticipantI el gran bodi :woohoo:
22 de març de 2009 a les 16:47 #19883
LuigiParticipantHola,
És TOT UN PLAER poder córrer una marató muntanyenca-muntanyenca, sense descans, bastant exigent, per corriols menys o més tècnics i sobretot amb una organització bolcada en el corredor i impecable en tots el sentits. Ara, dura de collons si s’anava a competir.
No volia explicar gaire cosa de la meva cursa, doncs avui anava a acabar-la i prou, sense exigir-me massa, però tal i com han anat les coses, suposo que molta gent quedarà tranquila. He anat bona part del recorregut xerrant amb aquest i amb l’altre i m’ho estava passant molt bé. Després de travessar el Congost, al Sot del Bac, he vist que arribava l’home del mazo i en Ramon
m’ha donat un pastisset. He reduït el ritme fins el següent avituallament, on he descansat i he menjat entre altres coses, dues càpsules de glucosa. Però la meva sorpresa ha estat quan pujava cap a la Trona, en comptes de recuperar-me m’ha vingut un defalliment fulminant. Suposo que ha estat un rebot insulínic. El cas és que m’he assegut, anava passant la gent i si no fos per en Pako
encara seria allà mig “lipotímic”. La resta ha estat sortir al sol, doncs m’estava quedant congelat, i arribar al següent avituallament, on ara sí que m’he recuperat. Després ha estat arrossegar-se fins a l’arribada, doncs les cames m’han quedat agarrotades. 6h 22min. En fi, una altra batalleta.
La última vegada que havia tingut una pàjara en cursa havia estat… Cursa de la Vall del Congost 2006 :blink:
També vull aprofitar per felicitar en saltamarges, que comença la temporada en un molt bon estat de forma. De fet, ha quedat primer
Gràcies a tots
22 de març de 2009 a les 20:19 #19885
RoserParticipantLuigi quina pena, la veritat es que es veia durilla la cursa, la Montse ha fet 2h50 la Neus 3h i jo 3h12 molt contentes ara esperarem aveure les llistes, ens veiem a Pont
Cuidet22 de març de 2009 a les 23:14 #19888
AssumptaParticipantBona nit a tothom.
us passo l’enllaç perquè pugueu veure unes quantes fotos del Congost.
http://picasaweb.google.es/assumptamg/MaratoMuntanyaCongost220309?feat=directlink
Luigi recupera’t aviat!
23 de març de 2009 a les 7:33 #19889
homedferroMembreOstres Assumpta!
Quine fotos més xules!!!
gràcies!
i moltes felicitats a la Montse, la Roser, la Neus, en Buff!, en Luigi, en Saltamarges, en Pau, en Bodi, …
23 de març de 2009 a les 8:46 #19891
NeusParticipantHola,
ahir vam passar per Aiguafreda…..i ens hi vam trobar un recorregut xulíssim, una organització perfecta i un gran nombre de corredors i corredores…cada cop som més els que ens crida això de fer la cabreta.Felicitar al Saltamarges,tot un campió i també al Buff i a tota la organització i a la resta dir-vos que aquesta la podeu anotar per l’any vinent, val la pena!.
Ens veiem ben aviat…en 15 dies recordeu que hi ha La Faiada al Pont de Suert.
Neus
23 de març de 2009 a les 12:07 #19894
homedferroMembreEp!!!
Marató
Saltamages 04:20:19 Guanyador
Luigi 06:22:18
Bodi 07:17:47
Pau 08:11:28Mitja Marató
Montse 02:51:59
Neus 02:55:50
roser 03:12:1723 de març de 2009 a les 12:43 #19895
CritMembreEnhorobona al Xavi per la victòria, un bon crack estàs fet!
I quines dones que tenim per aquí!!! Molt bona cursa!
Luigi, sens dubte un rebot, amunt!!
Ai Bodi, que haurem d’aixecar l’asfalt d’Empúries…
President correcatero, vuit hores i amb ganes de tornar-hi, sí senyor.
Salut
23 de març de 2009 a les 14:32 #19896
bruParticipantIeeeeeeps,
Felicitar a tothom per aquesta cursa
,guanyador (ets un crack Xavi :woohoo:) , super dones km0, gran Luigi,, incombustible Bodi i el valent senyor Pau
Per lo poc que he llegit, es una cursa a tenir molt en compte de cara l’any vinent, no?
Salut
23 de març de 2009 a les 19:48 #19899
bodiParticipantJa li vaig dir a l’Abuelo i en Buff en persona tot just a l’arribada. Heu fet una cursa de 1a. categoria, si senyor! ja havia dit que es notava molt una cursa organitzada per gent que corria i una vegada més ha quedat demostrat en el fet que a l’atlèta no li ha faltat de res. Senyalització perfecte, avituallaments impecables, els regals molt preuats, l’atenció exquisita, la cursa, dura, com ha ser ser una cursa de muntanya. F E L I C I T A T S a tots el que ho heu fet possible
En quant a la meva particular aventura, no és cap secret que aquest any em prenc les coses bastant a la torera, intento arrencar, però no acabo d’enganxar-mi, estic mooooolt mandrós i després això evidentment que queda reflexat a les curses
Començo veient com es pot presentar la cursa, els meus calculs, sense saber on vaig i tal com estic estan entre les set i set hores i mitja. A més vinc d’una setmana mig engripat amb tos i un xarop que no acaba de funcionar. No he sortit des de l’entrenament de fa 15 dies on vam fer la primera part de la curs, o sigui que ja veieu com vaig
Fins al pla de la calma, 1h.20 + 1h.23 fins la cruïlla de la mitja (+-19km.) = 2h.43. Les sensacions són d’anar fent, però +- tot va sobre el previst, ara una mica de mal el genoll, ara la planta del peu, ara desapareix tot, ara hi torna. A les pujades vaig fent i a les baixades, bé, no és com abans, ara baixo com els ànecs Em vaig trobant amb gent, però “els meus” són molt endevant. Comparteixo amb Jordipapiol, Teresa, Dennis,…., sense comptar les esporàdiques trobades amb altres companys.
Al purgatori m’espera el meu calvari particular, pujo mort i enterrat, em passa en sioux, que em troba ben grogui. Estic 1h.32 fins l’avituallament de dalt, davant del Taga. He passat un mal “rato”, el cansament és important i m’ha afectat al coco, ostres el purgatori!, no s’acabava mai!!!!
Afortunadament em prenc el meu ibuprofeno i em refaig després de menjar una mica. Tinc el Taga a 1/4 d’hora i aleshores comença la baixada cap al Figaró. Sóc ben rebut, primer per en massa i a dalt per l’Assumpta i l’Isabel, quines fotos van quedar allà dalt, ehMig refet tiro avall, estic més d’una hora sense trobar a cap corredor, i vaig fent la meva sense forçar massa la màquina, un na fent més aviat cansí. Encaro la pujada a la trona, on després de creuar el riu, encara es pot trotar bastant pel corriol, encara que piqui una mica amunt, això m’anima, penso que sóc dur de pelar, vaja pobre inocent!!!! Amb una hora estic dalt l’avituallament “tronero”. He tornat a tenir una petita crisi al final de la pujada, però ja éra pràcticament dalt, per això intento refer-me amb una “pocima màgica”, em foto una voll i tiro avall. S’em fa feixuc córrer, podria baixar de les set hores si m’ho prengués en serio, però torno a fer el vagu i camino força estona fins no torno a reemprendre. Em passen un parell de corredors, després de compartir amb un altre que només podia caminar, ja m’estava bé, però torno a recuperar el trote cansí, devia ser una mica d’orgull i no fer esperar més a l’Assumpta !!!! . Faig el que puc fins arribar al poble, al final encara haguerà pogut atrapar als de davant però he fet tard, 51′ per baixar la trona, ja m’està bé! al final 7h.17’47, dintre les meves previsions, peròòò. . . .
Saludar als company que ja han arribat, veure l’arribada d’algun que encara falta entrar. . . .moments que et fan oblidar la “mala estona” passada. Especialment emotiva l’arribada de la caloreta i guillemg, enhorabona , i la del Pau-sident, una altre bèstia dura de pelar
Tot l’esdeveniment acaba amb un bon tiberi de 1a categoria, pel lloc, pel menjar, i sobretot per la companyia que fa que dies com el d’ahir, faci la pena viure’ls com els vam viure ahir. Content i agraït d’haver-hi estat
Salut.
P.D.: afortunat al sorteig amb una inscripció a la marató forestal de sort . . ..cap allà hi falta gent
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.