8/11/2009 Mitja de SALOU

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    voraç
    Participant

Em sembla que ningú ha obert el fil, oi? Donç si tinc raó mireu. El 8 del mes que ve tenim aquesta mitja que en principi faré com entrenament per Donòstia.
    No l’he fet mai però crec que no ha d’estar malament.
    Que en sabeu????
    Salut!

agulletaman
    Participant

Ei Voraç…,
    Primer una disculpa per a tú i als companys de la Marató del Mediterrani per no dir res de la meva absència. Com molt bé diu l’Albertbo, motius d’agenda inneludibles…;) ;) (Una pedalada amb la family bé s’ho val…)

SALOU:
    Jo la vaig còrrer l’any passat per primera vegada i o jo estava molt finet o la vaig trobar una mitja molt, molt, molt recomanable.
    Bon recorregut, bona organització, a propet de Lleida, i amb una mica de sort tindrem bon temps i unes vistes màgnifiques al mar Mediterrani.
    Jo hi estic inscrit i amb aquest cas hi aniré de totes totes, encara que em lesioni, faré de claca si van mal dades:lol: :silly: 😆 .

Bo, doncs això que aquesta vegada a veure si ens saludem per Salou.

bru
    Participant

Ieeeeps,

Doncs també pensava inscriure’m. Ja la vaig fer l’any passat…llargues avingudes on ens anem creuant continuament amb corredors que van i venen, i també algun tobogan que altre…no és un recorregut idoni, però es pot fer bona marca ;)

Ens hi veiem!!!!:)

Salut

baldato
    Participant

Hola a tod@s:

En el plan (descargado de internet) que sigo para lisboa dice que el ocho de noviembre toca media maraton. Tambien dice que ESTA semana tocan 120 km, y si nos parece poco y queremos, 7 días y ciento cuarenta y tantos. Como lo segundo ni de coña (no por no querer, si no porque es imposible, si no estoy de vacaciones, y aún asi…), si no media lesión u otra fuerza mayor, para allá que iremos.

Todos hablan muy bien, pero veo el perfil, y dado que cualquier subida, por mínima que sea, me da alergia, no se como ira. Ya os explicaré.

Hasta pronto.

agulletaman
    Participant

Bones Baldato, no creguis que és tant dura com reflexa el perfil. La pujada més forta que sembla un “Tourmalet” per costat dolent en realitat només té uns 200 m durillos i després bé una bona baixa i una super recta (3 km) que et permeten recuperar. Apa bona nit

canyes
    Participant

Hola,
    Igual que Baldato, aquesta mitja em toca fer-la. Espero anar-hi i ens veiem allí.
    Salut.

Jordi Codony
    Participant

Hola companys!.
    Caragolet i jo, ja estem apuntats en aquesta mitja.
    Ara que ja han començat les boires, farà de bon córrer a la vora del mar.
    Fins aviat!.

Jo també m’hi he inscrit i serà la primera mitja des del mes de maig. A veure com responen les cames. De fet, he triat aquesta perquè les referències que en tinc són bastant bones. A veure com va.

Salutacions.

http://joancarlesllurdes.blogspot.com

Arnau
    Participant

Un altre que tambe s’ha inscrit a Salou!

Salut i kms

canyes
    Participant

Un altre que també hi va.
    Salut.

baldato
    Participant

Hola a todos

He estado a punto de rajarme (este fin de semana son fiestas en balaguer), pero finalmente haré esta media, ya que necesito un poco de motivación.

Eso si, empezará otra carrera cuando cruce la meta, pero esta para llegar a casa lo antes posible. En principio bajo solo. Si a alguien le va bien este plan, y le apetece compartir viaje, que mande un privado.

Hasta el domingo.

CARLOS DIEZ
    Participant

Venga Joan, que amb aquestes nike que portaràs el diumenge volaras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:laugh:

aaalllllaaaqqqqquuueeee

bru
    Participant

Ieeeeeeps,,

CHAMPION….volaré, si, si….però serà del aire que farà neeeeeeeeeennn!!!!!!!!!! :angry: ;)

Buff!
    Participant

Jo m’estrenarè a Salou. Si no bufa massa el vent, sembla un recorregut força bo per veure com pot anar la cosa a Donosti. Fins diumenge!:)

CARLOS DIEZ
    Participant

Ja tens raó nenggggggggggggggggggggggg

Cuidadin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sort a tots!!!

;)

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 27)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.