7a MITJA MARATO DE LA CALÇOTADA 30-03-2008

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

porcalleocho
    Participant

Aneu preparant un lloc als vostres calendaris, pero correr a la Mitja Marato mes gastronomica del moment. Trobareu un gran ambient, molt de caliu, un paisatge molt atractiu i sobretot una gran calçotada de germanor.

De moment aquest any, tornen a estar inclos a la Lliga de Internet de Champion Chip, a mes aquest any puntuem doble. :D :D :D

A partir del 15 de desembre tindrem a la web les primeres informacions al respecte.

albertbo
    Participant

Llàstima, porcalleocho, haurà de ser un altre any, tot i que m’agradaria provar-la.
    El mateix dia també hi haurà la Marxa Noguerenca, que em cau bastant més a prop de casa… 😉 🙄 😆

porcalleocho
    Participant

Amics ja tenim les primeres informacions sobre la Mitja Marato mes gastronomica del moment. Serà una nova oportunitat de retrobar tots els KM0.
    Recordeu el 30/03/2008, per marcar a les vostres agendes

http://www.facvac.com

porcalleocho
    Participant

Per aquells que us agrada mirar l´evolució històrica de les curses, aquí teniu l´oportunitat de veure l´evolució de la Mitja Marató de la Calçotada.

http://www.atletisme.cat/classificacions/valls/

Fins al moment , l´evolució és la prevista quan van iniciar aquesta prova. Van fer una previsió de participació a 10 anys màxima de 500 participants, i fins al moment ho estem aconseguint.

porcalleocho
    Participant

ja hem obert les inscrpicions per la 7 Mitja Marato de la Calçotada.
    Tenim gent molt matinera que no es vol pedre aquesta gran cursa, i ja han fet l´inscripcio.
    Recordeu limitat la participacio a 500 atletes.

porcalleocho
    Participant

A falta de més d´un mes per la cursa el ritme d´inscripcions porta millor ritme que edicions anteriors.
    Ja tenim un 10% del màxim de participació que per aquest any hem fixat en 500 atletes.
    Aquest any el circuit presentara alguna variació, respecte de la sortida i arribada. Es desplaça tot a la zona esportiva del Fornàs, al costat de les Pistes d´atletisme i de la Piscina. On tindreu més espai per aparcar, dutxes, piscina,…..
    La Calçotada la celebrarem a la Masia Bou, per aquell que vulgui. El preu és de 23 euros persona, els petits tenen un menú infantil al preu de 14 euros. Un altra bona oportunitat de reunir a molts KM0 al costat d´una taula.

Una bona oportunitat per córrer aprop de casa, en menys d´una hora esteu a Valls. Haureu de matinar el justet.

porcalleocho
    Participant

ATENCIO,
    EL DIA 30/03 HI HA CAMVI DE HORA
    A LES 2;00 MATI, HAUREM D´AVANÇAR A LES 3:00
    A SIGUI, QUE CORREREM AMB UNA TEMPERATURA MOLT BONA

porcalleocho
    Participant

A falta de mes d´un mes ja hem superat els 70 inscrits., i ja portem unes 20 calçotades encomanades.
    No s´ho penseu gaire, que ara ja es començarà a disparar el numero d´inscripcions.
    La bossa del corredor i el sorteig de material sera impresionat, de segur molt s´en portaran alguna cosa.
    A us recordo que tenim 18 categorias. Animo sobretot a les corredores, es facil que us emporteu algun trofeu.

javatorr
    Participant

😆

Per ganes i gana no serà!

nyam nyam nyam!

Confirmaré la meva participació la set que ve!!!!

porcalleocho
    Participant

JA SOM 100 INCRITS, QUE VOLEM GAUDIR DE LA MITJA MARATO MES GASTRONOMICA DEL MOMENT.

7ª MITJA MARATO DE LA CALÇOTADA

I UNA BONA REPRESENTACIO D´ALGUNS CLUBS DE PONENT
    PERO ENCARA ENS FALTAN MES
    NO US ADORMIU, QUE LA MITJA DE MONTORNES HA TANCAT INSCRIPCIONS , I MOLTS VINDRAN CAP A VALLS

Saltamartí
    Participant

Quin munt de curses pel 29 i 30.

No se on anar.

A Valls, Torà, Manresa, Butsènit d’Urgell, Torrelles i Prades.

Fuaaaaa, uaaaaa, nynyny…

La de Prades, potser un fiasco (per part meva es clar).

Butsènit, pot ser interessant.

Torà, poca gent i per descansada seria bona opció.

Manresa, pot ser original.

Torrelles, no ho se, no la miro que podria tenir més dubtes, sembla tentadora, millor no mirar-me-la.

A Valls, l’esperava de veritat i cauen tantes curses…

Valls és aprop de Tàrrega però, tenim també Butsènit i Torà.

Valls 😯

Ajudeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuu-meeeeeeeeee.

Que faig?

aaaaaaaa, ja se, un dau te 6 números…

Segur que hi hauran més curses.

Deixo passar el temps i ja veure, fer-ho a sort no m’agrada.

Fixeu-vos-hi bé!…

En tots els detalls de les curses i agafem el que més ens interessi a cada qual. Segur que n’hi ha més d’un d’indecís com jo.

Salut!

Saltamartí
    Participant

La Dona diu a VALLS.

A menjar calçots o el que sigui però a Valls.

Veieu com serveixen de molt les Dones. En cas de dubte, el que digui la dona
    s’ha de fer, només en cas de dubte, que quedi clar. 😉

Que hi ha curses per nens?

Salut i força calçots!

porcalleocho
    Participant

Xavi cada any tenim molt bona representacio de Tarrega, i ara amb la carretera nova , us planteu en un moment.
    De la calçotada que t´haig de dir, molt bona i sobretot i el millor el gran ambient que hi ha. Cadasqu amb les seves batelletes , anecdotes,….i fins hi tot alguna fantasmada.
    El tema de curses infantils no hi ha, pero amb la gent de nivell que corre, amb poc mes d´una horeta estan de tornada.
    A mes teniu unes cuentes cafeteries aprop, a mes veureu com ens tornen bojos quan sortin els corredors per acabar de preparar l´arrivada.

Tot molt divertit i per nosaltres esgotador

Saltamartí
    Participant

Vinga doncs cap a Valls,

Ara falta apuntar-me, espero trobar-me genteta dels 100×100 fondistes de Tàrrega, que per cert aquest any estem pujant molt en el nombre de corredors participants i en nivell.

A pels 1:38, no penso forçar massa més que en la mitja de Balaguer vaig quedar tocadet.

Fixeu-vos-hi!

A disfrutar-la! (carai de motzilla no em deixa fer cap error)

disfrutar, gaudir-la o passar-s’ho bé dóna igual!

Ens veiem noi!

A, una salutació a tots els lectors! (moltíssims)

A reveure porcalleocho

a10!

bru
    Participant
    Quote:
    Veieu com serveixen de molt les Dones. En cas de dubte, el que digui la dona
    s’ha de fer, només en cas de dubte, que quedi clar. Wink

🙄 🙄 😯 ostia….ja m’ho explicaràs…jo quan li pregunto, encara em quedo amb més dubtes dels que podria tindre!!!! :D 😉

Salut

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 28)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.