7a MITJA MARATO DE LA CALÇOTADA 30-03-2008

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Saltamartí
    Participant

Doncs he reflexionat,

La veritat no la se, jo sols se que la meva dona quan li pregunto que faig, ella sempre té resposta i si a més a més tinc dubtes, escullo el que ella diu.

Millor no tenir massa dubtes…

Si no se si sortir a córrer, com ara, Vaig a preguntar-li…

Diu que si que puc sortir. doncs faré 8 quilòmetres a veure que tal el genoll. Les Ampolles em preocupen més, ara ja estan quasi curades del tot.

Es que parlem de les dones o els homes, els nens, els alts, els grans, els joves, però, la veritat crec que no es pot generalitzar, no podem dir les dones això o allò, encara que estem a acostumats a fer-ho. Potser una mica amb broma no passa res.

Vinga fins una altra són les 15:32 em preparo hi sortiré.

Fixeu-vos-hi!

A córrer!

Saltamartí
    Participant

Fixeu-vos-hi!

He tardat 42 minuts 8 quilòmetres, me dutxat amb aigua freda i tan abans com després de la dutxa m’he trobat perfectament. Recuperació rècord.

A apuntar-me a Berga el 16 i a Valls el 23, ai no se si ho dic bé això… ja m’ho miraré. Espero no quedar-me sense entrada a Valls perquè no m’apuntaré fins la setmana (rojooooooo, em deixava la t) que ve.

UUuuuuuuu a descansar!

porcalleocho
    Participant

SUPERATS ELS 150 INSCRITS I MES DE 80 CALÇOTADES.
    I DE MOMENT BONA REPRESENTACIO DEL XAFATOLLS

porcalleocho
    Participant

a falta d’una setmana per tancar les inscripcions ja hem superat les 275 inscripcions, i anem camí de les 150 calçotades.

porcalleocho
    Participant

Ultims dies per fer les inscripcions, avui s´han superat les 300 inscrpicions, esperem que als propers dies, superem la xifra del ´any passat.

porcalleocho
    Participant

RECORD DE PARTICIPACIO, JA ESTEM A PUNT D´ARRIVAR ALS 400 INSCRITS.
    FANTASTICA REPRESENTACIO D´ATLETES DE PONENT, SOBRETOT DEL PLA D´URGELL., PERO TENIM PRACTICAMENT GENT DE CASQUNA DE LES COMARQUES LLEIDATANES.

VULL APROFITAR PER DESITJAR MOLTA SORT A L´AMIC ALBERTBO AMB LA MARXA NOGERENCA. AMBDOS ESTEM FICATS EN LA FEIA ORGANITZATIVA I AIXÓI DESGASTA MOLT, ENCARA QUE DESPRES TENS UNA GRAN SATISFACCIO.

porcalleocho
    Participant

INSCRIPCIONS TANCADES AMB MES DE 400 CORREDORS

Joker
    Participant
    Quote:
    INSCRIPCIONS TANCADES AMB MES DE 400 CORREDORS

Enhorabona porcalleocho, espero i desitjo que tot us funcioni al 100%!

A veure si pel proper any el calendari és més benèvol.

albertbo
    Participant

ENHORABONA, porcalleocho !, segur que tot anirà com una seda.

Saltamartí
    Participant

Hola gent,

M’ho he passat molt bé.

Part bona: situació perfecta, tot a prop, les dutxes allí mateix.

De dolent, no hi ha res, però a l’arribada m’han donat una bossa que només calia dues rodetes per arrossegar-la i a sobre em toca una ampolla de vi. Molt content. Sort que estava tot controlat i el pàrquing estava a 10 metres.

He fet 1:47 el meu millor rècord de quantitat amb minuts, la pròxima he de fer 1:48 per superar-me.

Arreveure!

Xavi.

porcalleocho
    Participant

porcalleocho
    Participant

L´organitzacío de la 7º Mitja Marato de la Calçotada vol agrair a tots els corredors la seva participació.

Aquest any es presentava la mitja amb molts camvis: canvi de data, sortida /arrivada, camvis al recorregut i d´altres d´ordre intern.
    El resultat no pot ser mes positiu: record de participació, mes de 400 inscrits, la constatacio que la millorar en els serveis que s´ofereix al corredor ha sigut ben rebuda, i la cada cop mes identificació de les institucions locals i comarcals amb la Mitja.

De ben segur que hauran aspectes a millorar, i estudiaren totes les propostes i sugerencias per a properes edicions. Pero per damunt de tot volem respectar els nostres objectius de participacio i donar-vos als corredors el protagonisme que us mereixeu. Mes trofeos, mes material pel sorteig, mes serveis, la Calçotada,…

Agraïr la gran feia que han realitzant els Mossos d´Escuadra , Policia Local de Valls, voluntaris de pobles de Alió, Brafim, Puipgpelat, Amics de la moto de Reus, els socis del FACVAC i del Patronat d´esports, patrocinadors , sponsor i empreses colaboradores que fan posible aquest esdeveniment.

Esperem poder comptar amb la vostra participació el proper any, la vuitena, amb la mateixa ilusio i motivacio que hi posem desde el FACVAC (Fornas Atletic Club Valls alt Camp).

FACVAC

lefox
    Participant

Moltes felicitats porcalleocho i al facvac. Jo crec que ha estat una mitja molt bona, amb bons serveis al corredor. No sé d’altres anys al Ps. de l’Estació, però al Fornàs ha estat fantàstic, tot molt a prop, serveis, guardarropa, piscina, espai, bon aparcament.
    Amb la gent que he parlat tots molt contents. Ara es tracta de consolidar-la, i naltros anant-hi a córrer.

Nanit,
    :D

S'està mostrant 13 entrades - de la 16 a la 28 (d'un total de 28)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.