6 hores de Calella de la Costa

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

estefi
    Participant

ei…. ja recuperades les ganes de començar a correr, deixar de costat ja els fisios, i masatges… despres d´uns dies de classes de ciclyng al ekke…. despres de tot aixo…
    tinc ganes de fa temps de fer una prova que tenim aqui mateix, a casa, que es d´ultrfons… i molt consolidada…
    es:
    les 6 HORES DE CALELLA DE LA COSTA
    :blink: L´agafare amb calma, pero amb moltes ganes….
    deixo el fil per si algu li pica la curiositat ……
    :woohoo: i obro el tema per si algu vol venir….
    http://penya100kmdc.blogspot.com/
    crec que comença el diumenge 7 de desembre a les 9 del mati…
    circuit de 3 km, per devant del mar…
    circuit crec que de terra quasi tot….
    estara SUPER BE….
    :cheer: qui s´anima a venir????
    petons i km´ssss a tots
    estefi:cheer:

Luigi
    Participant

La intenció és anar a Calella i córrer una estona B)

La realitat és que porto un mes de “pànxing” i “arrestring” total i la motivació està en crisi :blush:

Tot depèn del que vagi fent des d’avui, com si comencés de nou, com si partís de zero…

…com si comencés des del km0. Veieu? Ara ja estic motivat! :woohoo:

Luigi
    Participant

Bé, m’acabo d’inscriure B)

Aquest proper diumenge, la Rupit-Taradell per començar a “menear el bullarengue” :blink:

estefi
    Participant

LUIGI¡¡¡¡¡
    GENIAL, ENS VEIEM ALLI, DONAN VOLTES AL CANTO DEL MAR…¡¡¡¡
    ;)
    NO S´ANIMA ALGU MES?…:blink:
    PETONS I KM´SSSSSSSSSSSS
    ESTEFI.

albertbo
    Participant

Deixeu-m’ho pensar bé… :pinch:

Luigi
    Participant

Vinga, a veure si s’anima una mica el fil i tot l’apartat d’ultrafons :)

Al final no vaig fer la Rupit-Taradell per raons d’última hora. Això sí ho vam bescanviar per una sortida a l’Alta Garrotxa, una mica més de 26 km i un grapat de metres de desnivell: el cas és que vam estar més de cinc hores “on”. El mateix divendres passat també vaig passar de les 5 hores a una sortida senderista també pel Pirineu.

La intenció -partint més aviat de zero en un octubre “off”- és anar acumulant kms caminant i corrent. Aquesta o la propera setmana ja m’agradaria passar cap a tirades de 40 km al trot o bé estar una bona colla d’hores en moviment. M’hagués agradat fer-ho d’una altra manera, però és el que hi ha :S

I si tot va bé, presentar-se a Calella i aconseguir arribar als 55 km. No sé si sóc massa realista: és el repte que tinc en ment en aquests moments :silly:

I conte contat, aquest conte s’ha acabat ;)

Luigi
    Participant

albertbo

No t’ho pensis tant, que cansaràs les neurones :blink:

albertbo
    Participant

Luigi, “TU ERRES MUI MALO !”
    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

albertbo
    Participant

Confesso que ni en el millor dels somnis m’hi veia novament.

Però només va caler que la Reina estefi ho proposés, i que el Rei Luigi s’hi afegís per tal que l’humil peó albertbo els retés pleitesia.

També confesso que tinc la decisió presa de fa dies. Sí, hi vaig ! Dilluns faig la inscripció, amb totes les ganes del món !

Ultrafons és tot allò que ultrapassa la distància de la marató, segons s’accepta generalment.

El meu poquet ultrafons ha estat sempre amb aquesta gent de la Penya 100 km DC (Domingo Catalán, que gran ell !).

Permeteu-me ara una mica de records tan vanitosos com joiosos:

8/12/92, II Diada de l’Ultrafondista (Santa Susanna), 6 hores: 56 km.
    12/10/94, III Cursa Popular Sant Cebrià de Vallalta-Tordera, 50 km: 5.43′
    4/12/94, IV Diada de l’Ultrafondista (Santa Susanna), 12 hores: 85’5 km.
    10-11/6/95, V 100 km. a l’Alt Maresme (Calella, Pineda, Santa Susanna, Malgrat): 12.37′ (tres setmanes després vaig fer la meva millor marca en marató, no és gens estrany).

Recordant tot això és evident que ara no tinc res a guanyar (tampoc a perdre !). De fet, mai no ho he tingut, eh ? Luigi, ja veus que el teu objectiu et portarà a estar, si el nivell és el mateix que els anys que he esmentat, entre els 7/8 primers (el primer terç del total).

Menció apart per estefi: recordo vivament el relleu a la Marató del Sícoris. Vam fer un bon equipet, oi ?

Finalment, voldria fer una petita crida a tots els que pogueu estar espantats pel temps i/o la distància: la pressió és senzillament… nul·la…

Si jo hi torno a anar (a banda de consideracions purament atlètiques) és perqué sé que la gent que ho porta segueix sent gent com jo, la mateixa gent.

En tinc un munt, d’anècdotes sucoses a explicar. Si les voleu sentir, ja sabeu on heu d’anar a fer cap.

I en una prova d’aquestes característiques és que corres, camines, xerres amb aquest i amb l’altra, t’ho penses, t’ho mires, arrenques, pares, reflexiones, però l’olla se te’n va…

És senzillament diferent, és un altre món. De debò, tot molt casolà, en la millor accepció del terme.

Luigi
    Participant

Bona pensada albertbo B) i bon currículum ;)

Per mi seran les meves primeres 6 h… lluny de les muntanyes :silly:

Aquesta setmana ha estat fluixota, però estic tranquil

Animeu-vos, que falta poc i després farem un dinar tots plegats :cheer:

estefi
    Participant

:silly: VISCA EL PREGONER DE L´ULTRAFONS¡¡¡¡¡
    ALBERTBO. I ENCARA TU PENSES¡¡¡¡
    QUIN CORRICULUM¡:woohoo:
    JO, SON LES PRIMERES 6 HORES, …… I COM BE TU DIUS, NO HI HA CAM MENA DE PRESSA EM AQUESTES CURSES, SON PER DISFRUTAR ELS KM´S…. UN A UN… I PARLAR AMB TOTS , I DISFRUTAR DE LA JORNADA I DELS KM´S………..
    :silly: GENIAL.
    ESTEFI.

albertbo
    Participant

estefi ha escrit:

Quote:
    JO, SON LES PRIMERES 6 HORES, ……

És clar, lo teu és la canya dura: 24 hores i cosetes així… ;) :silly: :) :laugh: 6 hores en el teu cas seran com aquell que va a comprar el diari al quiosc d’abaix… :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Respecte al meu minso currículum, deixeu-vos estar, és com allò de que rendibilitats passades no garanteixen les futures, no ? Només estic segur de que les vull fer, sense patir massa si pot ser.
    On s’ha de signar ? B)B)

Luigi
    Participant

Precisament una virtut d’aquesta prova és el fet que es pot realitzar de la manera que es vulgui: corrent, és clar, però també caminant, si es vol. D’aquesta última manera, 6 h es converteixen en una agradable passejada a la vora del mar, sense cap pressió i permet conéixer una mica el món de l’ultrafons, que no n’hi ha per tant (disculpeu, no sóc el més adient per dir això).

Bé, en aquesta edició participaran alguns dels ultrafondistes més importants de la nostra època, no dic noms, però també gent que s’ho passa bé un matí en bona companyia i fent una bon grapat de kms

Ens veiem a Calella

Animeu-vos

Luigi
    Participant

Precisament una virtut d’aquesta prova és el fet que es pot realitzar de la manera que es vulgui: corrent, és clar, però també caminant, si es vol. D’aquesta última manera, 6 h es converteixen en una agradable passejada a la vora del mar, sense cap pressió i permet conéixer una mica el món de l’ultrafons, que no n’hi ha per tant (disculpeu l’arrogància, no sóc el més adient per dir això).

Bé, en aquesta edició participaran alguns dels ultrafondistes més importants de la nostra època, no dic noms, però també gent que s’ho passa bé un matí en bona companyia i fent una bon grapat de kms

Ens veiem a Calella

Animeu-vos

(2 X 1) Oferta del dia!

(no sé com esborrar-ho…)
    :blush: :blush: :blush: :blush:

estefi
    Participant

B) ets el noster animador de ULTRAFONS ALBERTBO¡¡¡¡
    :P AIXO ES ANIMAR A TOTS A VENIR A GAUDIR DEL DIA, A XINO-XANO…
    :ohmy: PER MI, ES LA PRIMERA DE 6 HORES¡¡¡¡
    QUIN CURRICULUM¡¡¡¡ TENS UNA BONA VARIETAT DE PROVES¡
    ESPERO NO FACI MASSA FRED….
    :woohoo: PETOS A TOS KM´S SEMPRE…
    ESTEFI

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 33)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.