2a Espardenyada Popular Volta a Montsor Raiers 09

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Ivan O.
    Participant

Bones!!
    Igual que l’any passat, us passo el programa de la 2a Espardenyada enmarcada dins la Dida dels Raiers de la Pobla de Segur(04/07/09). Com veureu l’inici és una hora avans respecte l’any passat,per tal d’evitar una mica menys la calor,canvian també el lloc de sortida, que serà darrera la porteria contraia a la de l’any passat, per entendre-n’s,prop de l’ajuntament.

2ª Espardenyada Popular( 4 de juliol)
    VOLTA A MONTSOR
    Raiers 2009

Presentació:
    Espardenyar era l’antiga forma que tenien
    els raiers per retornar fins a l’enraiador.
    Consistia en pujar a peu desde el final del
    trajecte del rai fins a casa.
    Us convidem a tots el proper 4 de juliol a
    espardenyar conjuntament fent la volta a
    Montsor.
    Programa:
    07:00.- Concentració d’espardenyaires i
    entrega de dorsals al camp de futbol
    (porta de ferro de la Bellavia)
    07:30.- Inici de la prova pels caminants.
    08:00.- Concentració de corredors i
    entrega de dorsals al camp de futbol
    (porta de ferro de la Bellavia)
    08:15.- Inici de la cursa
    10:00.- Esmorzar participants
    12:00.- Entrega de premis
    *Premis pel primer classificat masculí,
    femení, al més veterà i al més jove.
    Recorregut:La sortida serà a la porta de ferro del
    c/Bellavia (camp de futbol) a les 7:30h
    pels espardenyaires i a les 8:15 pels
    corredors. Es pujarà pel carrer Bellavia fins a
    la residència i allí es girarà direcció a la
    N260, direcció Sort, fins arribar al Torrent de
    Vallcarca, on comença el camí vell de
    Montsor. S’ha de recòrrer tot el camí fins al
    mateix poble (punt més elevat de la prova
    i avituallament), allí començarà el descens
    per la Cresta de Gelat, passant pel Pas del
    Llop i la Roca Foradada fins arribar a la
    Cambra d’Aigües, d’aquí es continuarà
    baixant fins a la residència pel recorregut
    marcat que ens portara a l’arribada.
    Distància: 16 km.- Desnivell acumulat 760 m.-

Inscripció:
    S’ha de fer l’ingrés a “La Caixa”, nº de
    compte: 2100 3616 86 2200115447, donant
    les vostres dades i enviar un correu
    electrònic amb el vostre nom, cognoms,
    data de naixement i nº DNI a:
    raiers@elsraiers.cat
    Preu: Federats: 10€ No Federats: 15€

El preu de l’inscripció inclou l’esmorzar,
    obsequis de la 31ª diada dels raiers i un
    descomte de 3€ pel sopar popular
    telefon d’informació 973 681 493

Entre tots els participants es sortejaran dos
    samarretes del F.C.Barcelona obsequi de
    Carles Puyol

PILIborges
    Participant

HOLA COMPANYS,

ANIMS QUE A LA POBLA FALTA GENT :) :woohoo:

ALBERT QUE NO VINDRÀS AQUEST ANY ?

FINS DISSABTE :silly: :silly:

albertbo
    Participant

PILIborges ha escrit:

Quote:
    ALBERT QUE NO VINDRÀS AQUEST ANY ?

Probablement és possible que sí :dry: , i si és així serà gràcies a tu, ja que ni hi pensava pas (en fan molt poca difusió… :angry: ). I estaria molt bé que tants com l’any passat repetissin i altres tants més com els de l’any passat coneguessin aquesta cursa. De les més maques de muntanya que he fet, de debò ! I assequible també pels mortals com jo ! :ohmy:

Jordi
    Participant

Estic esperant a fer una sortida demà diumenge per decidir-me. Tinc unes molèsties i no voldria quedar-me tirat a mitja pujada.
    L’any passat m’ho vaig passar molt bé, i això pessa molt a l’hora de decidir. Dilluns o dimarts concretaré…

Salut

saltamarges
    Participant

Doncs si demà no em trinxo més del compte a la cursa d’Andorra no me la penso perdre.

Em fa molta il·lusió anar a córrer a Pobla i encara més pujar a Montsor.

La cursa és molt xula. La pujada no és massa dura, és un corriol que va fent. Un cop a Montsor comença a baixar suau tot carenant i podreu gaudir d’unes vistes espectaculars. Després la baixada és super ràpida, amb alguns trams força tècnics però molt divertits.
    A l’arribada un bon dinar i ambient raier. L’any passat es va fer esperar però el xolís, el formatge i el pa amb tomàquet s’ho valien.

No us la perdeu!!!

flo
    Participant

Hi vaig anar l’any passat i m’ho vaig passar molt bé. Era la primera vegada (i de moment l’única) que feia alguna cosa de muntanya; vaig patir una mica (més a la baixada, on els cracks baixaven com “cabres”, increïble) però va valer la pena.

Aquest any no hi aniré, però us animo a apropar-vos a La Pobla de Segur no només a fer la cursa, també a passar un bon cap de setmana i aprofitar per veure com baixen els rais per la Noguera Pallaresa el diumenge al matí.

http://www.elsraiers.cat/

saltamarges
    Participant

Inscripció feta!!

De moment encara tinc força agulletes de la cursa de diumenge passat i els peus plens de butllofes, però no me la puc perdre!!!!

IvanO: Tinc algun dubte. He fet la inscripció omplint el formulari de la web dels raiers, suposo que és suficient i no cal enviar cap correu no? Faré l’ingrés al número de compte que tu ens dones, suposo que és correcte, a la web dels raiers encara hi ha el díptic de l’any i el número de compte és direrent.

Gràcies, fins dissabte.

Pere Pujol
    Participant

ostres interesant…però 16 Kmts amb la calor que fa..:unsure:

Jordi
    Participant

Bones:

Jo ja m´he incrit. Em queda massa aprop de casa per deixar-ho perdre.

Cat no tinguis por de la calor. A les 8 del mati potser fins i tot passaràs una mica de fred.

Atenció amb els horaris que em sembla que la pag. web dels raiers no estan actualitzats!!!

Ivan O.
    Participant

Ieep!!
    A costat fer ambientillo al fòrum però ho hem aconseguit!!Veig que més d’un repetiu i això és bó, vol dir que us ho vau passar bé i que us va agradar, tot i que de ben segur es poden millorar moltes coses. La difusió n’és una d’elles, que de ben segur es millorarà en la propera edició.

Saltamarges, et confirmo que el núm. de compte que he penjat és correcte i que amb l’incripció feta a la pàgina no fa falta que enviïs cap correu, ademés, el vigent campió no ens pot fallar i si hi ha algún problema en donaré fé a la mateixa sortida!

Llàstima que no puguis repetir Flo, ja et comentaran si hem estat a l’alçada els Km0 que vinguin..l’any vinen tu i el Sergi Pèrez a 1a lína!!

Confirmo que les sortides són a les 7.30 espardenyaires i 8’15 corredors, recollin els dorsals 30′ avans de cada inici, darrera la porteria contraria a la de l’any passat (al costat de l’ajuntament).
    Pels que vindreu de fora us tocara matinar una mica però d’aquesta manera s’intenta pal.liar l’efecte de la calor, que espero que no sigui excusa per a no venir.. De ben segur que disfrutareu amb la volta.. i amb l’esmorzar!!!

Salut!

albertbo
    Participant

Jordi ha escrit:

Quote:
    L’any passat m’ho vaig passar molt bé, i això pessa molt a l’hora de decidir.

No puc estar-hi més d’acord, a mi em passa igual. Faig un cop de cap contra la previsible calor, contra la meva evident baixa forma, contra la gran mandra d’un dissabte a llevar-se d’hora… Jo hi vull tornar a ser. Això sí, a fer de paquet però a tornar a gaudir d’una d’aquelles curses que et cauen en gràcia i et senten bé des del primer moment.

Llàstima la teva absència, flo, però a veure si les teves recomanacions troben eco. Ei !, PILIborges, ens veiem. Tu no cors ? :blink:

PILIborges
    Participant

HOLA ALBERT,

FARÉ L´ESPARDENYADA, ESTIC FENT LA PREPARACIÓ PER FER ELS CARROS DE FOC AQUEST ESTIU AMB LA ELI, TRESI, MARTA I FRANK. :woohoo:

ENS VEIEM A LA POBLA DISSABTE.;)

PILIPOBLA :laugh:

flo
    Participant

IvanO., enhorabona per la bona feina en la difusió de la prova. Que vagi molt bé dissabte i a veure si ens veiem aviat.

albertbo, me n’alegro que al final t’hagis decidit a pujar a Pobla!!!

david carrasco
    Participant

Jo no podré correr ja que estic lesionat al turnell la setmana passada a la SKyRace d’andorra que hi farem, això si vindré per animar i veure l’ambientillo que hi haurà…
    Es una pena ja que entreno molt sovint per el recorregut de la cursa, però les coses venen així….
    Pel tema de la calor, amb una gorra i un bidonet es soluciona ràpid … B) :cheer:

Ivan O.
    Participant

Només dir-vos que al lateral d’aquesta pàgina,(Properes curses), trobareu un enllaç amb el recorregut, horaris … de L’Espardenyada.

Gràcies Km0 i Kaiser en particular per l’ajuda en la difusió!! Fins dissabte!!

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 22)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.