2a Espardenyada Popular Volta a Montsor Raiers 09
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
3 de juliol de 2009 a les 19:24 #22621
albertboParticipantMe’n vaig ja a dormir que falta em fa (quina setmaneta de calor, eh ? :pinch:). Demà hi ha cursa i m’he de llevar molt aviat. Ara com ara no hi aniria, tinc alguna cosa semblant a un constipat i una veu d’allò més gutural. Però penso… si pots treballar també pots córrer. D’acord, ningú no obliga ningú a córrer (treballar tampoc no és cap obligació, de fet ja no és ni tan sols el dret totalment teòric i constitucional que tenim :angry: ), però com que ja vaig dir que aniria en plan paquet si em quedo a mitja pujada no em vindrà de nou :side: .
Sigui el que sigui, fins demà !
4 de juliol de 2009 a les 9:57 #22631
iscleParticipant
llastima no m’havia donat compte d’aquesta cursa sino hi hagues anat. Anims a tots els que hi participareu, aveure si l’any que ve m’animo:P4 de juliol de 2009 a les 15:41 #22638
albertboParticipantCursa estranya aquesta. Menys participants que l’any passat, el primer. Potser algun organitzador ens podrà aclarir-ho, però jo no la veig una cursa gaire ambiciosa si d’atreure participació es tracta. Si el pressupost quadra o no no ho sé, però és llàstima tan poca gent en una cursa tan maca.
M’agrada pujar al Pallars, segurament des de la 1a Espardenyada que no ho feia. Per la carretera il·legal. De baixada parada obligatòria a la Font de les Bagasses a proveir aigua.
M’he tornat a embriagar tots els sentits amb la muntanya, tot i tenir una relació difícil amb ella. Els turmells turmentats així m’ho recorden, però… ni amb ella ni sense ! Tot i fer jo un temps si fa no fa com l’any passat, avui hi havia més nivell. Al vagó del “anar fent” una noia m’ha disputat el tancament de cursa gairebé des de l’inici. I la bèstia saltamarges ha tornat a marcar el seu territori natural. Naturalment.
Una dutxa semi-clandestina, un esmorzar de bisbe i grogui per tota la resta de dia.
A qui li han tocat les samarretes signades pel Puyol ???
4 de juliol de 2009 a les 16:06 #22640
JordiParticipantSense tenir que matinar per anar a correr, però si per temes laborals, aquest dissabte ha estat diferent. Allà a les 5 de la matinada estava plovent i poc després ja ni es notava.
Sòc de poble, i de petit guardava cabres, però això de sortir a correr amb tanta pujada i tantes pedres, no em resulta gens fàcil. De totes maneres crec que me’n he sortit força be.
He pogut saludar a Albertbo (a la sortida), a PILIborges (al poble de Monsor), i durant la cursa he compartit moltes estones amb la bona companyia de Ivan O. i l’Albert de la Pobla.(Aquest jovent de La Pobla esta “fort”… quina baixada han fet!!!)
Pel que fa al circuït no puc comparar perque només conec aquesta cursa de muntanya, l’únic que si es pot dir és que hi ha moments que et venen ganes de parar i badar una estona: QUINES VISTES!!!.
Saltamarges ha tornat a guanyar. Només l’hi he vist l’esquena en el moment de la sortida… Felicitats.
Un bon esmortzar, molt bon ambient, i moltes samarretes de Templers 2009.
Llàstima que no m’hagi pogut quedar mes estona. L’any vinent m’agafaré festa…5 de juliol de 2009 a les 16:08 #22650
saltamargesParticipantDoncs per segon any felicito a la gent de Pobla per la cursa i la caminada.
Una cursa de muntanya no gaire llarga, però intensa. La pujada d’enguany no m’ha resultat tat dura com l’any passat, potser no feia tanta calor.
A dalt les vistes fantàstiques. Sense treure un ull de terra per no tenir una bona morrada assegurada però mirant amb l’altre de gaudir del paisatge.
Després la baixada fins a Pobla amb alguns trams força tècnics i molt divertidaA l’arribada ens esperava el millor, un esmorzar que casi et servia de dinar, un 10 pels organitzadors.
En fi, els que us la heu perdut apunteu-la per l’any que ve.
Albertbo, Piliborges, IvanO …. encantat d’haver-vos saludat.
Fins la propera.
6 de juliol de 2009 a les 18:24 #22667
Ivan O.ParticipantIeppp!!!
Com a col-lavorador i com a participant de la 2a Espardenyada, agraïr a tots els Km 0’s i a la resta de corredors la vostra assistència i les bones paraules que teniu cap a la volta a Montsor( és com en diem del recorregut)i cap als organitzadors i col-lavoradors.
Com ja vaig dir l’any passat, de ben segur hi ha coses a millorar, que intentarem pal-liar per tal de continuar fen aquesta cursa tant maca, curta i intensa!
Que men dieu dels esquellots motivadors avans del salt del Llop ( cadena + esgraons)..impagable!!!
Gràcies i fins la propera!!
8 de juliol de 2009 a les 8:09 #22691
Ivan O.ParticipantDeixo un enllaç amb la pàgina de la FEEC, on trobem un bon article explican els origens de la volta, el recorregut guanyadors.. Salut!!
http://www.feec.org/Noticies/noticia.php?noti=4885 -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.