2a Duatló d'Alpicat, 18 de Gener de 2009
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
31 de desembre de 2008 a les 18:53 #2380
homedferroMembreEp companys!!!
Novament la gent d’Alpicat ens obsequia amb una nova edició de la Duatló, amb canvi de circuit de bicicleta inclòs!
L’any passat va ser un divertiment total, i aquest any no ha de ser menys! Us ho recomano a tots!
Aquest matí he tingut la sort de fer el nou circuit de bicicleta i m’ha encantat. Ja el tenen marcat i tret del fang provocat per la pluja dels últims dies, és fantàstic! I amb un parell de pujadetes d’aquelles de treure el fetge; per sort, son molt curtetes!
Doncs res, animeu-vos i proveu i/o participeu d’una modalitat amb unes distàncies molt assequibles!
Trobareu informació tot seguint l’enllaç següent:
https://www.km0.cat/images/stories/alpicat.pdf1 de gener de 2009 a les 23:04 #18232
baldatoParticipantPues si no pasa nada raro participaré este año para probar cosas nuevas.
El objetivo será no hacer demasiado la risa, salir tranquilo y procurar no estorbar mucho a los demás en el tramo de bici…POR CIERTO, ES EL 18 DE GENER, NO DE FEBRER. Quien pueda o sepa debería cambiar el título del fil.
8 de gener de 2009 a les 18:08 #18290
ArctosParticipantBones,
Un altre que anirà a Alpicat. Demà m’inscric.
Per cert, i a tall de nota informativa, avui he anat a passejar pel circuit de bici i està molt ben indicat però he tingut que buscar una “sortida d’emergència” quan sense haver fet la meitat del recorregut he tingut que parar tres vegades a treure fang de les rodes perqùè no giraven, literalment.
Esperem que millori pel dia de la cursa………o millor dit que no empitjori.Salut
PD Aquest ant hi haura molt nivell doncs he sentit d’uns quants curtits que vindran per primera vegada.
9 de gener de 2009 a les 7:51 #18297
homedferroMembreEn Arctos escrigué:
Per cert, i a tall de nota informativa, avui he anat a passejar pel circuit de bici i està molt ben indicat però he tingut que buscar una “sortida d’emergència” quan sense haver fet la meitat del recorregut he tingut que parar tres vegades a treure fang de les rodes perqùè no giraven, literalment.
Esperem que millori pel dia de la cursa………o millor dit que no empitjori.Si noi, l’he fet dos cops aquestes dos últimes setmanes i en totes dues ocasions vam haver de buscar vies d’escapament ja que estava completament impracticable, vamos, de fer-ho amb fang fins al turmell i la bici al coll. Com no millori (que no fa pint de fer-ho) hauran de buscar un circuit alternatiu… o no!:woohoo: :woohoo: :woohoo:
I pel que fa al nivell… no tenia pensat guanyar aquest any…:silly:
:laugh:
9 de gener de 2009 a les 21:02 #18312
ROMA34Participantja estic inscrit !!!!
segur que ens ho pasarem molt bé:cheer:
si el diumenge fes bon temps podriem fer una sortideta amb la bici peró no fa pinta …..
9 de gener de 2009 a les 21:23 #18313
EnricModeradorInscrit… amb el junior. El mini Km0 de 8 anys de casa farà la popular i tindrà un acompanyant fet pols que mirarà de fer de bici escombra… es que estic fet caldo!!!:ohmy: :cheer:
9 de gener de 2009 a les 23:01 #18317
baldatoParticipantInscrito, pero conforme se va acercando el día, el acojone va subiendo de mala manera :blush: , la verdad más por los comentarios de homedferro acerca del barro, que por los de arctos sobre los pachis a los que, sin duda, no les veré el culo ni en la salida. La cuestión es que sólo voy a ver que es eso y a no cansarme mucho, pero no puedo evitar que el rac rac me vaya comiendo el estómago.
roma34, si el tiempo lo permite me apunto a la salida en bici del domingo.
Todo se hara…:unsure:
10 de gener de 2009 a les 7:24 #18319
kaiserParticipantBaldato, no te’n penediràs, personalment va ser una de les curses més divertides del 2008!
10 de gener de 2009 a les 22:08 #18327
ROMA34Participantdecidit, dema aniré a entrenar una mica amb la btt.
si algu s´anima faré una sortideta desde Alpicat de 3 horetes.
puc sortir a partir de les 10 – 11.
és molt tard per quedar però …..
11 de gener de 2009 a les 7:08 #18328
baldatoParticipantDemasiado tarde, tengo gente en casa a comer… Otro día será.
13 de gener de 2009 a les 8:12 #18364
ALCAÑIZParticipantUna pregunta, ¿ha cambiado mucho el recorrido de bici respecto al año pasado? Recuerdo que era sin complicaciones, bastante rápido sobre todo en unas pistas que se cogían una vez que subías por una carretera nada más salir. Y el año pasado, sin haber llovido-nevado como este año, en la parte final nos pusimos como cristos de barro en una zona del camino.
De Alcañiz iremos unos 7-8, ya ireis soplando para que se vaya la niebla
13 de gener de 2009 a les 8:58 #18365
homedferroMembreDoncs jo l’he fet un parell de cops, el nou circuit. I si l’any passat vam quedar bruts de cap a peus, aquest any serà pitjor. El circuit està completament enfangat i a trams es completament impracticable (vamos, de carregar-te la bici al coll!)
No se si tenen previst un circuit “B” com el de l’any passat, però si es que no, ja veurem com riurem!!!!
Jo per si de cas, hi aniré amb les sabatilles més velles que tingui i amb la roba més trinxada, per que no compto salvar-ne res!
13 de gener de 2009 a les 19:29 #18371
ArctosParticipantBones,
Homedferro no siguis tan poc optimista amb la roba….jo aquest finde m’he arrebosat literalment amb fang provinent del desglaç de la neu aprop de Vic, al duatló de Folgueroles, i la roba que no sigui blanca torna al seu estat original. Un altre tema és la bici, aquest finde passat ja va patir la pobreta i a Alpicat ho tornara a fer….ja estic fent guardiola per canviar cadena, cassette i plat mitja.
Del circuit jo l’intentarè fer demà a veure que tal i ja explicarè com està. En principi sí que l’han canviat respecte a l’any passat.
ALCAÑIZ ya podeis comenzar a soplar porque aquí la niebla esta casi asegurada y te aseguro y podras comprovar tu mismo que es fria de coj**es. Mañana casi seguro que voy a intentar hacerel circuito y ya explico como esta y como es.Salut
13 de gener de 2009 a les 22:54 #18376
kaiserParticipantInscrit! Aquesta per poc que pugui no me la perdo! Diversió, boira i fang assegurats!
14 de gener de 2009 a les 19:53 #18398
SebasParticipantHola, degut a les pluges, el recorregut ha estat modificat. S’ha evitat, en tot el possible,el fang.
Esperem que el nou recorregut agradi a tothom.Fins diumenge!
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.