2a Duatló d'Alpicat, 18 de Gener de 2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

homedferro
    Membre

Tato ha escrit:

Quote:
    Hola, degut a les pluges, el recorregut ha estat modificat.

Ep!!!

i ens pots fer cinc cèntims del nou recorregut??? és el de l’any passat?

siguin quin sigui, segur que ens ho passem bé!!!

Sebas
    Participant

Hola,
    els trams de correr son com l’any passat…els de BTT s’han variat una mica per evitar el fang! però bé, es un recorregut divertit amb més dificultat però ho podem fer bé.

Sort

homedferro
    Membre

Ep companys!!!!!!!!!!!

Fantàstica matinal a Alpicat. Les coses que es fan bé, surten bé!

Poso primer les fotos que va fer en Sergi Farré Perez, cliqueu l’ enllaç.

Sortim de Lleida ja damunt la bicicleta, i camí de Montcada amunt, arribem a Alpicat a les 10:00 del matí.
    Recollida de pitralls en temps record, i anem a buscar a la resta d’expedició.
    Veig en Arctos (contrariat per la boira i el fred que fot), a en Juanjo, Roma34, Lo Ernest, Xshauqui, Baldato, la Mireia, la SABINA i a en Sergi Farré Perez càmara en ma, preparat per deixar-nos a tots ben retratats! També vaig veure en Pontsicà per allà, però penso que no va participar-hi.

Fem un cafè amb llet, i vora tres quarts d’onze ja estem preparats a la sortida, amb pitrall al pit i a la bicicleta.
    Com que no tenim el cos per massa alegries, decidim amb en Muntanyenc de sortir xino-xano i a passar-ho bé. Si haguèssim decidit sortir a gaudir del paissatge ens haguèssim equivocat de mig a mig… una boira que no deixa veure més enllà de 20 metres!

El primer tram a peu és el mateix que l’any passat. Un tomb al poble, passant per camins i molt agradable de fer. Són 6.5 quilómetres que es fan en un pim-pam i que et poses el cos en funcionament!

Molt divertit això de les transicions, en el meu cas, jo no faig més que agafar la bici i posar-me el casc, però veus als maquinorris amb els seus Tritratjes, els seus coulots, les sabatilles automàtiques, ulleres de boira, ufff! super equipats i increible veure la velocitat en que es canvien de corredors a ciclistes!

Anava “acollonido” amb el circuit de btt, doncs com ja havia comentat en aquest mateix fil, l’havia fet dos cops amb anterioritat i tots dos cops vaig haver de sortir amb la bici al coll, i amb fang fins al nas…
    Però la organització, tal com ens havia comentat en Tato, va dissenyar d’emergència un circuit que personalment he trobat sensacional! Però molt!!
    19-20 quilòmetres a l’abast de tothom! amb bones pujades (un parell d’elles en necessitaves un parell per pujar-les), ràpides baixades, un tros super-divertit passant per una mena de circuit de motocros, reseguint el canal…
    Crec que el circuit és tot un encert, apte per als que com jo, la bicicleta ens és un cos estrany!

Una altra transició i a còrrer tres quilometrets de no-res i mira, la segona Duatló d’Alpicat feta!

Arribar i recollir el bocata es tot un! Cap espera! Entrepà de llonganissa calentet, que amb la temperatura ambiental s’agraeix un munt!

Xerradeta amb uns i amb els altres, apareixen en Kaiser i en Stomix que han vingut a veure l’arribada. També veig part de la secció femenina dels Borges i força gent de públic.
    No em quedo massa estona, ja que he de passar-li una manguerada a la bicicleta i tornar-hi a pujar per baixar fins a Lleida, en aquest cas, a tota llet, amb plat gran i pinyo petit, vorejant tota l’estona els 40km/h, doncs hi ha ganes de dinar i de fer la migdiada…

Felicitar a l’organització, doncs ha estat molt i molt bé. Sense cues, els diferents circuits molt ben senyalitzats, un munt de voluntaris i la sensació de que es volien fer molt bé les coses.
    Va, hi ficaré un però… els vasos de beguda isotònica oferts, són molt petits!!!

Fins l’any que ve!

homedferro
    Membre

Ep!!!

Habemus classificacions!

xsahuqui 1:13:44
    Arctos 1:16:50
    Juanjo 1:26:42
    Mireia 1:30:07
    Gil666 1:31:48
    Pontsica 1:33:01
    Roma34 1:33:24
    SABINA 1:33:25
    Baldato 1:44:39
    Lo Ernest 1:58:03
    Muntanyenc 2:03:36
    Homedferro 2:03:48

Pontsicà
    Participant

Bons gent!! si que vaig córrer sí, perdoneu la meva absència tan prolongada del fòrum…però ja sóc aquí! jeje “He guelto!”

Us deixo la meva crònica d´ahir que com sempre la podeu llegir al blog i tambè penjaré avui o demà les fotos q va tirar mun germà i si hi sortiu ja m´ho direu i us les passo.

Personalment, molt content, pq vaig fer el 58 sense haver entrenat encara, de fet vaig començar aquesta setmana…

El circuit força maco, tenint en compte que el Segrià te poc relleu. Ara vaig a covar la grip, que ahir a la tarda em va visitar…es que ja m´ho deia ma mare que no havía d´anar a Alpicat…jejejeje salut a tots!

Joker
    Participant

Ja hem incorporat les FOTOS que ens ha fet arribar en Sergi FP als nostres àlbums. Ah! A la secció “Classificacions“, com no, trobareu tots els resultats!;)

Arctos
    Participant

Bones….o no tan bones,

Sere breu que escriure amb un braç enguixat no és facil:S .

La cursa genial. Un munt de coneguts de dos mons propers, els duatletes i corredors. Una organització molt bona buscant un circuit alternatiu a el fang que catalogaria de perfecte per una duatló popular.

La competició per part meva doncs entre el fred i lo poc que he entrenat doncs sense gaires expectatives de fer-ho bé.
    Tinc un dubte que els amics del forerunner em podreu confirmar -les distancies reals son 6,5km-19km-3km?- em sembla que em surten uns ritmes masa bons pel meu estat de forma.
    Al primer sector els dos grups de davant van marxar però tot i la boira al segon el tenia controlat.
    A la bici vaig recuperar dos posicions tot i que el plat gran no el podia bellugar amb alegria doncs no tinc gens de potencia……i al a rotonda d’entrada al box vaig tenir una caiguda que en un principi semblava chapa i pintura però aquesta tarda i davant del mal que em feia m’ha dit que tinc el matacarpia del 4 dit de la ma esquerra trencat.

Resumint que el novè lloc té com a contrapartida 40 dies de guix i repós :blush: espero que abans pugui començar a córrer.

Salut i ben aviat em tornareu a veure pel riu.

PD Sergi gràcies per les fotos

baldato
    Participant

Domingo de sensaciones diferentes en alpicat. El reencuentro con el canguelis ante lo desconocido ante un tipo diferente de carrera, y eso que me puse el listón a ras de tierra.

Planificación precursa: como no tengo npi de que va esto procuraré llegar con mucha antelación para observar como lo hacen los demás, y con suerte pegarme a algún conocido-víctima que me lo explique. Ejecución: salgo tarde, no acierto a sacar los asientos traseros del coche para meter la bici, nervios, prisas, dejo la bici vuelvo a cambiarme, oigo a medio cambiar siete, cinco minutos para la salida, de calentar ni hablamos…

Salida: por fin coincido con homedferroy un par de compañeros más, que salen muy tranquilos. Hombre prudente me pongo atrás del todo, pero sin querer, al ir pasando gente que va muy lenta me engresco y corro algo más de la cuenta. Alcanzo a roma34, que no me sigue y después me pasa o en la transición o cuando hacía el jaimito con la cadena, porque ya no lo veo más y después lo veo doce minutos delante en la clasificación.

Transición: tengo suerte y me toca el puesto al lado de un borde de hormigón de unos 80 cm de alto, que me permiten sentarme confortablemente a cambiarme las zapatillas y ponerme el casco. No hay prisa.

Bici: Cojo la bici, y vaya, paso gente en la primera subidita, me pongo un momento de pie, ay, ay, ay. A la primera subida de tierra voy a poner el plato pequeño (ya se que no hacia falta, y qué :angry: ) y se me sale la cadena. Casi me caigo porque se me engancha la cala, la pongo, arranco, no se que hago y se me cae la bomba, para otra vez… y la gente va pasando oyendo los reniegos. Llegamos a los llanos, y aquellos que pasaba tan fácil corriendo, ciclistas que veía muy pesados, hay que ver como le daban vueltas a aquello. El fangar y la sendeta con las calas fuera, las bajadas lamentable, las subidas peor, un par andando, otra salida de cadena, vaya, un viacrucis. El tramo de bici se me hace larguísimo.

Fin: por fin dejo la bici, tiro la de un compañero, la recojo, zapatillas y a correr, paso a cuatro o cinco que van fatal, a dos o tres que me los tengo que trabajar y el último km a sufrir con sensaciones de fin de maraton. Al final cojo a otros dos y aún disputo con un compañero el puesto ciento veintitantos :blush:, perdona si es que lo lees. Como por la tarde toca visita relámpago a huesca marcho enseguida, ni bocadillo, ni sorteo, ni saludos, ni nada… Otra vez será.

Conclusión: contento a casa por la nueva experiencia, consciente de que estoy flojo y si no entreno me toca sufrir demasiado, y con ganas de volver y hacerlo algo mejor. Enhorabuena a las maquinas y resto de mortales que veo muy fuertes.

MUY RECOMENDABLE.

Arctos Menos mal que estás flojo… Siento lo de la caída. Recupérate BIEN y pronto.

albertbo
    Participant

baldato, he rigut de bon grat amb la teva crònica :laugh: :laugh: :laugh: . Molt bona ! Enten-me, company, la majoria dels que voltem per aquí no tenim gaires més expectatives que passar-ho bé practicant una afició.

Encara em fa riure més pensar com m’hagués anat a mi de ser-hi :ohmy: . Si algun dia venço la meva reluctància a una bici que no sigui de carretera…

homedferro també segueix en gran forma literària B).

No res, Arctos, això no és més que una anècdota per algú com tu.

Pontsicà
    Participant

Vaja Arctos! quina putada! espero que recuperis abans dels 40 dies o almenys que no et trenqui el ritme d´entrenaments corrent. Salut i a recuperar-se!

Arctos
    Participant

Gràcies a tots pels ànims, de veritat s’agraeix molt.
    Espero ben aviat torna a estar compartint amb vosaltres alguna sortideta o cursa.

Salut i disfruteu

vicenç
    Participant

Salutacions,duatletes ja tenim el recull fotografic a la web del club excursionista alpicat,despres de descongelar els nostres reporters de batalla, em pogut penjar les fotos.Vagi be!

homedferro
    Membre

En mkinator ens proposa que donem un cop d’ull a les fotos seguents.

Quin fred al recordar-ho!

baldato
    Participant

vicenç
    Participant

ei,entreu a la web i a galeria d fotos ni ha 100aprox,i a IIIduatlo n’hi ha 400 mes,de la zona de transicio i de la trialera,que encara en falten unes cuantes.

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 31)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.