23ª Mitja marató de Barcelona (domingo 17-FEB-2013

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Ya está abierto el plazo de inscripción; último día para poder inscribirse: el 6/FEB/2013.
    Os dejo el enlace a la web de la Mitja de BCN

http://www.mitjabarcelona.com

Espero que a tots el que feu en el 2013 la mitja de BCN us vaigi super be!!

Jo l’any passat la vaig disfrutar molt!

Aquest any intentarem fer la germana gran de la mitja, la marato complerta.

Sort a tots!

Frank
    Participant

hola,

pels que no aneu a aquest mitja:dry: , aquest mateix dia a Puigverd de Lleida, teniu:

VI Cursa Carnestoltes
    V Canicross
    cursa infantil

a més d’entrepà, caldo, beguda, obsequi…

Hola companys,

Diumenge els que no anem a Puigverd i fem cap a Barcelona!, quina previsió teniu pel viatge?, podriem fer algun cotxe conjunt?

Salut,

Jordi

Jordi
    Participant

Bones:
    Jo també estic inscrit, i tinc previst de passar a recollir el dorsal el dissabte per la tarda.
    Si algú no ha solucionat el tema de la recollida, jo podria fer-ho. Només cal que em passi un missatge abans de divendres am algun tel.

Salut i kms, ens veiem a Barcelona.
    Jordi

MALUAL
    Participant

Bones:
    Jo també recolliré el pitrall dissabte per la tarda. I a l,igual que el Jordi, estic a la vostra disposició per si voleu que us l,agafi.
    Salut!!!.

Robert

Albert
    Participant

Hola a tots!! som dos que no podrem anar a fer la mitja de barcelona… si algu esta interessat en els dorsals no dubteu en trucar-me al 626967358. Merci
    Albert.

MALUAL
    Participant

Nois, no sé quants km0 anem a la mitja. Voleu que quedem per fer foto?. L,any passat vam convocar i només ens vam veure 3 ó 4.
    Ja direu.

Salut!!!

Que vaigi molt be lamitja de barcelona!!!!! Que guapa que es aquesta mitja marató!!!!

Salut a tots!!!!

Ash
    Participant

Bones!

Jo també hi seré. Hi vaig demà i també m’ofereixo per recollir el dorsal d’algú si cal.

No l’he fet mai i no conec el punt de sortida, però si voleu quedem per fer foto on digueu.

Salut!

MALUAL
    Participant

Bon dia a tothom.
    Ahir vaig córrer aquesta cursa tan especial. I ho és pel grandíssim ambient que hi ha, per una organització al.lucinant, però sobretot, per un circuit que a més de ser molt plà, a mi m,encanta. I més a més, cel tapat i calor “0”. Unes condicions immillorables per una cursa.
    No vaig veure a cap km0 :dry: , encara que em sembla que érem ben poquets.
    En el tema personal era una proba per saber com estava de cara a la marató que ja s,apropa. I el resultat va ser fantàstic: 1h 36” 19”, el que és la meva MMP superant en quasi 4 minuts l,anterior. Jo m,atreviria a definir.la com la millor cursa de les que he fet mai, amb unes sensacions magnífiques. Un dia d,aquells en que tot ho tens de cara i els astres estan al teu favor.
    Una cursa per anar.hi sempre es pugui.
    La propera vegada que passi per aquestos carrers, si Déu vol, ho faré amb molts altres km0,s. Sól no es passa tan bé.
    Salut!!,

Robert

CARLOS
    Participant

Enhorabona!

Ja s’et veia finet els últims diumenges.

Noerunner
    Participant

FELICITATS MALUAL!!!!

Algún dia, com tu bé dius, m’agradaria poder-la fer….esperem que aquest dia pugui ser aviat…potser l’any que ve?? ;)

Jordi Codony
    Participant

Felicitats MALUAL :)
    La teva progressió és de película.

Aviat et veurem passar fent …..fiuuuuuu

Icaro
    Participant

ENHORABONA MALUAL…!!!

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 19)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.