Bones.
Jo també vaig ser a Barcelona ahir, era el primer cop que corria per la ciutat comptal. Per mi també era un test per la Marató del mes vinent, de fet esperava a fer-la per decidir si faria la germana gran.
El test va ser positiu i com el company MALUAL també vaig fer marca personal amb molt bones sensacions. La cursa la vaig trobar massa multitudinària pel meu gust, serà que estic mal acostumat, i vaig haver de fer zig-zags constants per avançar a la gent com podia. Fins arribar a la Gran Via no vaig poder còrrer una mica cómode i agafar ritme.
Tot i axiò em va agradar molt córrer per Barcelona, segur que la Marató serà encara més emocionant.
Respecte a l’organització diria que van cumplir sense més. La Fira del corredor em semblar un pel fluixa; quasi totes les llebres van perdre els globus poc després de sortir, almenys les que vaig veure jo, i segons el meu Fore, i el de més gent, hi havia 350 m de més.
Els avituallaments impecables, això si, i el Guardaropia molt ràpid i funcional. No hi ha res com tenir voluntaris per organitzar una cursa.
A qui si vaig trobar faltava ser al gran Aureli i la seva càmara!!
Salut!