22a Mitja Marató de Mollerussa 18/10/09

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Sed
    Participant

El tercer diumenge d’octubre la Mitja torna a Mollerussa i els Xafatolls us en volem fer partíceps.

Aquest any a la mitja té un regal del tot original i de qualitat. Unes ulleres de sol marca Indo.

També trobareu un petit canvi en el circuït ja que l’arribada estarà a la zona de sortida per evitar un desplaçament innecessari a la zona de vestidors.

La bona acollida de l’edició passada en la recollida de sabatilles solidàries pel Col·lectiu de suport Angel Olaran. Van ser un miller de parells de sabatilles.
    Aquest any ho volem tornar a repetir!

Doncs ja ho sabeu! Si teniu unes bambes que ja no utilitzeu, les podeu portar el dia de la mitja.

http://www.xafatolls.cat

Salut!

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Sed, no em funciona el vostre TPVV.

Després d’escriure el codi de la tarjeta, escric el Codi de Seguretat que tinc per fer qualsevol pagament, i em diu que operació denegada…

Li ha passat amb algú altre???

Salut

CARLOS DIEZ
    Participant

Hola Joan:

A mi hem va passar el mateix i vaig optar per la inscripció via TRANSFERENCIA y enviament de resguarg per FAX. (per cert surto a la llista d’inscrits offline amb un error al cognom, per he enviar un mail per a que ho rectifiquin).

Normalment m’apunto a curses i vaig altres pagaments amb la mastercard sense problemes pero en aquesta ocasió no he pogut.

SALUTACIONS
    CARLOS

Jordi
    Participant

Jo també m’he inscrit on line, i cap problema. El problema potser el tindre per fer una cursa una mica digna(fa mitg any que no corro una mitja).

Salut

Pere Pujol
    Participant

Hola,
    jo estic apuntat a la cursa de 7 Km,esperem que marquin bé el recorregut doncs el any passat va haver una mica de confusió a’lhora de fer el gir cap a l’arribada :ohmy:

els de la 7 també pagem,oi
    siusplau posseu les classificacions enguany ;)

ens veiem a la sortida!!!!!!!!!!!!!!

baldato
    Participant

Volvemos otro año (será el cuarto consecutivo) que vuelvo a la que me parece (que no se me moleste nadie, eh?) es la mejor media que se organiza en la zona.

Lo de siempre, a guardar un poco para la vuelta, que en 2008 se corría muy bien hacia Belvis con el viento a favor, y volviendo le faltó poco para pegar una petada de antología. A ver si este año nos hace más fresco.

Hasta pronto.

Elmuro
    Participant

Inscrit!!
    A per la 93ª Mitja, Baldato ya me acuerdo como el año pasado llegamos con lo justo 😆 😆 .
    Este año otra vez arriesgar !!jejeje..

Hola ha tots,

jo també he tingut problemes amb en TPV per incriurem. probaré de fer-ho per transferencia.

Salut,

Jordi

corre… foc?
    Participant

Molta sort a tots!!! Us ho dic amb una mica de sana enveja i molta admiració.

L’any passat aquesta va ser la meva primera mitja a la vida i estava convençuda que aquest any hi tornaria a ser… però qüestions de salut m’ho impedeixen. Espero que la gaudiu com jo ho vaig fer l’any passat!

Arnau
    Participant

Inscrit !!!

Personalment no he tingut cap problema per fer-ho via internet, cosa que facilita molt les coses ;)

A veure si el vent no bufa com l’any passat i patim una mica menys…:unsure:

Salut i kms

Pere Pujol
    Participant

Hola,

entenc que la sortida i arribada enguany és al mateix lloc,però al mateix que la sortida del any passat??????

algú pot fer-me’n 5 centims,la de 7 és totalment plana????

Gràcies !!!!!!!! :)

Saltamartí
    Participant

No se que farem a Mollerussa els qui vam anar a Tivissa.

Quin mal de cames :unsure:

Sort.

Karri
    Participant

Bones.

Ja estic inscrit.Ens veiem diumenge.

CARLOS DIEZ
    Participant

Un altre que rondará per Mollerussa el diumenge 18 treient fum dels peus!!!!!!!!!! …. La veritat que es la segona vegada que la faig i per millorar el temps de l’any passat ho tinc xupat!!!!!!!!!!!

Allllllllllllaaaaatttaqqqquuueeeeeeee

Saltamartí
    Participant

CHAMPION,

ja explicaràs com t’ho fas, l’any vinent acabaràs fent 2:04

Quin entrenament?

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 55)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.