1er Mitja Marató del Reus Deportiu : 12 octubre

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

cucudrulu
    Participant

Bé, ja que aquest any se celebra els 100 anys del REUS DEPORTIU i dintre dels molts actes que es realitzen, també organitzen per al 12 d’octubre la 1era ( i suposo l’última) Mitja Mararón del Reus Deportiu.

Així mateix podeu visitar la web http://www.reusdeportiu.es, a on trobareu tota l’informació a més les fots del recorregut.

A cop d’ull es un recorregut que alterna puadetes-baixadetes de uns 2/3 quilòmetres amb recorregut planers.

Si esteu interesats en veura el perfil, ja que a la web no hi es, jo ho farè en bici i desprès us ho passo. Ho faría cada 500 metres.

Tambè crec que s’equivocan en fer la sortida i l’arribada en diferents punts, i a l’arribada no hi ha serveis de dutxes. Tindrem d’anar a las instalacions del REUS DEPORTIU que estàn a uns 500 metres.

Si teniu algún dubte o fer algún comentari, ja ho sabeu.

SALUTT!!

cucudrulu
    Participant

osttraaass! i el 19 d’octubre la mitja de Mollerussa :(

cargol
    Participant

Ja era hora que una Ciutat (la meva) con Reus organitzi una mitja.
    Intentaré ser-hi Cucudrulu.
    Salut i milles.
    Abel

cucudrulu
    Participant

Buenuuuu! ja tinc l’altimetría de la Mitja de Reus ;) . Si algú està interesat ho puc enviar en fulla Excel. Ja direu algo.

Per cert, si la feu passareu a l’historia de l’atletisme per dos motius:
    1.- Per còrrer en el 1er Centenari del Reus Deportiu:woohoo: .
    2.- Esperaran fer una altra mitja 100 anys més. O sigui serà la 1era i l’última :angry: .

SALUTT :whistle:

Bones cucudrulu!!

Jo la faré! espero que no sigui la última i que no esperem 100 anys més en tenir una.

Per si de cas la faré :whistle: :whistle:

porcalleocho
    Participant

ja estic inscrit per fer la mitja de Reus. Em fa molta il.lñusio correr a REus despres de tants anys visquen en aquest ciutat. A mes la propera edicio d´qui 100 anys segurament no hi sere.
    Sortire a rodar una mica a ritma de marato, ipotser intentor apretar una mica als ultims 5 kilometres.

cucudrulu
    Participant

Porcalleocho, ja ens veurem a la capital dels ganxets. Si vols l’altimetria m’ho dius :) . Desprès no et queixis:angry: , la Montse i jo ja la tenim empapada 😆 :blink: .

Salut!!

porcalleocho
    Participant

Graces CUCu, ja he mirat el recorregut , i em conec bastant el recorregut, ja se mes o mens de quin peu calça. A mes no soc corredor de patir per aixó. Vaig a la cursa i prou, el que hagi ja m´ho trobare.
    .

cargol
    Participant

cucudrulu ha escrit:

Quote:
    Porcalleocho, ja ens veurem a la capital dels ganxets. Si vols l’altimetria m’ho dius :) . Desprès no et queixis:angry: , la Montse i jo ja la tenim empapada 😆 :blink: .

Salut!!

Jo ja me l’he estudiat!! JEJEJ Ens veiem el diumenge!!

cargol
    Participant

Hola companys:
    Encara que porto mitja vida a Lleida, no em podría perdre aquesta mitja.
    A Reus he corregut en pista, he fet cross,curses populars i milles urbans, pero no curses de fons.
    I com ve dieu al fil, d’aquí 100 anys em sembla que ja no estaré en forma.
    Per tant ja estic apuntat.
    Ens veiem diumenge.
    Abel

Bones!!

A la web de corredors.cat hem quedat per fer la foto, us proposo quedar a la mateixa hora i lloc i així ens coneixem :)

Foto A les 9:15h a l’arc de sortida de la cursa

Bonessssss!!

Us explico com ha anat el dia:

He arribat cap a les 9h a Reus, he anat a recollir el dorsal i a fer la foto oficial dels corredors.cat i km ponent, he pogut conèixer al Oriol_TBID i l’Arturet encantada i retrobar-me amb el Oudur i el cucudrulu que ja els coneixia.

Després he escalfat i he preparat el forerunner per fer la mitja marató en 1:50h, resultat he fet segons el fore: 1h 44′ 58″ però em marca que he fet 20,360 qms la mitja era curta, tot i així m’ha sortit a un ritme de 5,09 el qm.

P.S Porcalleocho no t’he vist esperava trobar-te, a veure si coincidim en una altre.

cargol
    Participant

Hola companys:
    Ja he corregut a la meva ciutat natal.
    Al que si he vist ha sigut a Cucudulu i altres companys de Ponent, com Quim i Imma i altres del Sícoris.
    Bona organització pels qüasi 400 atletes.
    A pessar de que la cursa estava ben messurada i certificada, el cotxe oficial que anava endevant ha fet un gir a la rotonda que no tocava entre els kms. 2 i 3, i a partir d’aquí sortien uns temps de pas estratosferics que auguraven millors marques personals, però pensant de que els metres que faltaven ja els trovaríem afegits al final i no ha sigut així.
    El día estava nuvolat i la mitja hora ha començat a caura un xirimiri que ens ha acompanyat fins a la meta.
    El recorregut m’ha desabut, ja que Reus te força carrers i rabals per correr i ens han enviat per carreteres i avingudes del’extrarradi.
    Finalment he baixat de 1h 28′ que amb els 800m que mancaven haguessin sigut 1h 32.
    Un bon entrenament. Decidit m’en vinc també a Donostia.
    Salut i milles.
    Abel

cargol
    Participant
S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 19)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.