1er Mitja Marató del Reus Deportiu : 12 octubre

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    porcalleocho
    Participant

La mitja Marato del Centenari del Reus Esportiu no em portara gaire bon record pel que sembla.
    De moment continuo sense sortir a les classificacions, sembla que el meu xip no va marcar,o be aixo diuen.
    A mes poc despres del qm 3, es saltant un bucle del recorrgut i ens menjem prop de 700m.
    Be la cursa a nivell personal fantastica, l´objectiu era molt conservador d´´inici entre 4,45-5 fins al km 16 i llavors apretar el maxim. Com podreu comprovar pels temps de pas, ho vaig fer mitjes
    km1 4:32
    km2 4:40
    km3 4:39
    km4 4:44
    km5 4:25
    km6 4:23
    km7 4:21
    km8 4:30
    km9 4:33
    km10 4:43
    km11 4:47
    km12 4:46
    km13 4:33
    km14 4:24
    km15 4:27
    km16 4:36
    km17 4:35
    km18 4:11
    km19 4:13
    km20 4:08
    ultim tram a rtime de 3:58

i lo millor de tot, es que no vaig patir gens ni mica.

El circuit no em va agradar massa,excesives rotondes, i bastants problemes de transit. La pluja que va caure durant tota la cursa va anar molt be, pero feia el terra una mica perillos, pre que es perdia molta traccio .El temps que em vaig pendre jo va ser de 1:31:57.

cucudrulu
    Participant

Be, per fi es va fer la 1era mitja a Reus i segons diuen l’any que be repetim :laugh: i a més com a Campionat de Catalunya de mitja marató:P .

Vaig veura a la Montse amb el seu nou Garmin :ohmy: , a l’Abel que vam escalfar junts i al Porcalleocho encara ho busco ara. A on et vas ficar calçotaire?? :silly: .
    Bon temps per còrrer, llàstima que jo volia mes pluja. I el circuit una mica aburrit i caòtic algunas vegades perque no sabias a on tenias d’anar.
    Crec que van faltar molts mes voluntaris :( i va sobrar la impaciència de bastants conductors que en algunes cruïllas pitaban, escridasaven :woohoo: :woohoo: i alguna cosa més.
    Tambè mencionar que el cotxe-guía es va tragar uns 800 metres.:S

Al final vaig fer en la distància de 20,297 km 1h 23′ 13”, 38è a la general i 2on del grup Inserso.

Però, el rebombori que hi ha ara es la descalificació del 1er i 3er atleta que van arribar a meta (magrebis), per NO tenir fitxa federativa, ni permís per còrrer, ni estar federats?.:blush:

Seguiré informando.

SALUTT

porcalleocho
    Participant

Cucu, vaig arrivar ben justet per agafar el pitrsll i escalfar 10 mninuts. Jo et vaig veure durant la cursa, crec que anaves amb uin company del Club, (ja ho mirare igual surt amb alguna foto de le que tinc d´ell).
    Del tema dels guanyadors, no existeix tal. Si lacursa aplica la normativa de la FCA, els atletes estrangers han de tindre la seva licencia tramitada a un club espanyol.
    Logicament podem correr pero no poden rebre premis en metal.lic, i no poden sortir a les classificacions oficilas de la FCA. Esta clar que prot rebre la copa de guanyador..
    Nosaltres a Valls ja hem tingut sempre aquest problema hi ho deixem molt clar, mes d´una vegada algu atleta d´aquestes caracteritiques ha deixat de ompetir per aquest motiu.
    Si la cursa no s´adapta a la normativa de FCA , no hagues aqeust problema.

cucudrulu
    Participant

Bon día canalla!!.

Ahir vaig parlar amb una jutja de la cursa i en va dir clarament que el 1er i 3er atleta que van entrar a meta van ser “descalificats” perquè NO tenen papers de cap tipus :( .

En va dir que la web de la RFA hi ha un llistat, a vista de tothom B) , a on hi ha els corredors extrangers que poden còrrer sense tindre cap problema d’aquet caire.

I es clar, si els jutges pasavan del tema i hauría una sanció per ells.:unsure:

I, a veure, siguin d’on siguin, del color que siguin TOTHOM, crec que te de seguir unes normes i cumplir-las, o no? .

A més el 3er atleta, el CN PLOMS, en el seu temps ,va intentar fixarlo i a mès donar-li feina i va ser imposible per manca de papers d’aquet xicot.:dry:

SALUTT

S'està mostrant 4 entrades - de la 16 a la 19 (d'un total de 19)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.