19a. Mitja Marató de Balaguer, 25 de febrer de 2007
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
25 de febrer de 2007 a les 19:32 #3873
bruParticipantIeeeeps,
Ostres, quin dia, d’aquells per recordar sempre!!!!
La mitja de Balaguer sempre ha sigut un xic especial per mi, doncs a l’any 2003 hi vaig fer la meva primera mitja (eeeh!!! lagartija…), l’any següent vaig fer la mitja en més mal record que tinc, doncs vaig acabar casi amb 2 hores, arribant a casa amb 39 de febre 🙄 .
L’any següent, no hi vaig poder anar, doncs va neixer la meva filla Joana, i l’any passat, va fer molt fred i ens va ploure molt.
Aquest any, que us haig de dir…ha debutat en cursa un projecte esperançador, il·lusionant i acollon…, llarga vida a Km 0 Ponent !!!En quant a la cursa, desprès de la setmana passada fer la marató, hi anava mig recuperat, amb les cames força carregades però, coi…qui s’ho perd!!!!! He anat força còmode fins el final, que el vent i voler apretar un xic més al final he acabat bastant baldat!!!
Crec que l’organització l’ha encertada de ple posant l’arribada al camp de futbol. Tambè, molt bé a l’hora de donar els dorsals

Felicitar a la lagartija per la seva primera mitja,acabar i disfrutar-la no te preu!!!!
Artur42, llastima que faltaves tu…però no et lliuraràs d’anar ben groc fluorescent a la pròxima cursa!! 😆
Felicitar tambè en JMarkal i en Cargol per la cursa, uns metres mes i m’atrapeu bandarres!!!
Molt be homedferro, has tingut seny i has fet una magnifica companyia a la debutanta!!!
Agrair en Bodi, que ha vingut des del Penedes per donant-se suport!!! Gracies company, ja ho mullarem ben mullat tot això!!!!
Felicitar en Crit, pel bon temps tenint en compte les condicions que hi havien avui i per la copa…quina il·lusió!!! encara haurem de fer un museu de Km0!!!!Salut
25 de febrer de 2007 a les 20:09 #3875
lagartijaParticipantBones!
Per començar donar-vos les gràcies a tots i totes pels vostres ànims i recolçament, avui aixó a estat el meu "gasoil".
No sé pas per on començar… han estat tantes sensacions.
Anava una mica perduda tot just arrivar pero la vostra ajuda, una vegada més, a fet que la meva cara d’espant es relaxes una mica.
No estava gaire nerviosa, una mica de negit en sentir-me al mig de tanta gent… tant gran! (No soc conscient de lo petita que soc fins em vec a les fotos, i en aquesta… NO COMENT!)
Negativitat mental en veure que anava al darrera. Busco el pensament positiu… no arrivarà fins el kilòmetre
: Crec que a estat aquell en el que un corredor m’ha preguntat si era la meva primera mitja? Homedeferro li contesta que es la meva primera mitja i la meva primera cursa Aquest "senyor" s’ha limitat a dir: Doncs ja pots parar i girar cua! (o algo així). Homedeferro a donat les explicacions oportunes… Jo no podia parlar, pero si haguès pogut li hauria explicat un "conte"… Afortunament aquest es un cas excepcional… i espero que no "animi tant" a d’altres corredors… poder aquests si que "giren cua". 👿
Homedeferro ha estat de moltíssima ajuda i sense ell dubto que ho haguès aconseguit… No sé si s’ho a plantejat mai podria donar-li un cop de mà a l’Artur42, fent de comentarista! Es genial!. 😆 No para de xerrar i aixó m’ha distret moltíssim!
Al kilòmetre 4, 5, 6 i 7 haguès "girat cua" pero gracies a aquest corredor anònim no ho he fet! Gràcies-gràcies!
Al 8 tot a començat a "anar sol". Els últims 5 kilòmetres són on de veritat he pogut comprovar la meva forma física i mental: el vent era VENT, les pujades (que tant m’agraden) eren PUJADES! I la pluja… la pluja m’ha servit per tornar a posar els peus a terra… Els últims 3 kilòmetres la meva ment estava lluitant contra el cos a cops de puny, pero el sentit de l’humor a salvat la situació proposant-li a Homedeferro "una carrera" quan arrivèssim a l’última recta.
Simplement genial! A estat una experiència apasionant i no m’he pogut treure el somriure des que vàrem arrivar a la meta. La meva ànima encara sonriu!
Gràcies per ser com sou.
Era ben cert, la meva vida A CANVIAT!Salut + salut = mitja marató! (Avui).
Petons.
25 de febrer de 2007 a les 21:20 #3878
porcalleochoParticipantFelicitats lagartija ja has fet el teu debut en una distancia força complicada pels iniciats.
Felicitats novament als promotors de KM0, per l´idea i perque crec que sera un grup de gent important la que s´afegira, i que donara que parlar a totes les curses de Catalunya.
Felicitats a l´organitzacio, excepte el tema de l´arrivada el tema de la circulacio dels cotxers s´hauria de vigilar mes.Pel que fa a la cursa crec que amb l´objectui cumplert. El limit era 1:45 pert tant sols havia de controlar el ritme, objectiu assolit en part. Desde el km inicials he anat amb Baldato, despres de la presentacio en ruta, hem anat força be parlant amb uns i altres amb un ritme bastant constant.Animant als companys quant ens creuaven. La tornada ja ha sigut un altre historia, l´aire entrava en força i juntament amb baldato en anat a buscar els corredors de devant per que en protegisin del vent, aquesta ha sigut una solucio temporal doncs els hem deixant enrera i ens hem posat com a seguent objectiu un corredor que veien amb una samarreta molt llampant, ALbertbo, Baldato l´ha agafat en la primera oportunitat, jo un qm despres pero he pagat l ésforç per agafarlos i he tingutr que afluixar.
A partir d´aqui la meva lluita ha estat en solitari amb l unic objectiu de recuperar una mica les forçes i l ´he aconseguit a partir del 18 quan he recuperat les forces i he començat a pasar corredors. Arrivada a un temps final de 1:41:39.
I en aquestes hores sense gaires molesties als tendons.25 de febrer de 2007 a les 23:05 #3879
bruParticipantIeeps,
Ostres,acabo de veure el reportatge de TV3 de la mitja i encara estic emociona’t, coi!!! 😆 Curt,però molt bo!!!! 😆
Felicitats TV3 i especialment, el nostre Artur42 per la feina ben feta!!!!
Salut
25 de febrer de 2007 a les 23:10 #3881
JordiParticipantBona nit, jo sóc un dels que avui han estat a Balaguer. Tot i que no he pogut entrenar els darrers 10 dies, he vaixat 6 minuts en la meva 2a participació. estic molt content pel resultat i per l´ambient.
felicitats a la gent de Km0.26 de febrer de 2007 a les 1:03 #3882
segarrencParticipantSalut companys,
Felicitats a tots per una prova més, però especialment a la lagartija, que en el seu debut mereix una menció especial.
Avui he estat a Balaguer, però no a córrer i he pogut veure el goig que fan les samarretes del Km0, que de ben segur aportaran una mica més de caliu a les curses.
Les meves sensacions són diferents a les vostres, és clar no he corregut, encara que últimament em trobo millor i crec que ja falta menys per participar en alguna mitja.
Des del punt de vista d’espectador privilegiat, doncs coneixia molts dels participants avui a la prova i després de repartir els calendaris per molts companys dels altres clubs si que em ve de gust comentar un parell de coses. No sé si és el fil més escaient però s’hi pot considerar perquè ho situo a Balaguer que és on hi ha hagut el debut oficial del km0 i on m’he trobat amb moltíssims companys per parlar del tema.
Com el diable, més per vell -anys que m’hi arrossego que no pas d’edad- que per corredor he pogut copsar una vegada més el privilegiat que sóc d’haver fet tants bons amics. I com tothom m’associa als Fondistes Racing Cervera uns quants s’han estranyat de veure’m a la nova moguda i m’han preguntat si havia cambiat de bàndol.
Això em ve que ni pintat per comentar que mentre tingui l’energia i els ànims de participar a les curses la meva samarreta serà la cerverina de les meves arrels i orígens, però em fa content de dir-vos que crec que km0 és un projecte molt il-lusionant, sòlid, integrador i ambiciós que aportarà molt a l’atletisme de fons popular de terres de Lleida, i Lleida ciutat especialment. I si el projecte ja em sembla prou engrescador, més confiança i apreci em mereixen les persones que hi ha al capdavant treballant des de fa mesos per posar fil a l’agulla. Em considero afortunat d’haver estat convidat a ser-hi.
Com deia uns missatges més amunt l’albertbo-crec-, això només és el començament. Espero aviat un gran nombre de samarretes dels km0 participant en futures curses i invaïnt la canalització, la mitjana i l’horta. Llarga vida, companys!!!!.
Una abraçada a tots.
26 de febrer de 2007 a les 7:50 #3884
vermutParticipantLagartija, llastima que t’hagis estrenat amb vent, però enhorabona. la satisfacció una vegada acabada la cursa compensa l’esforç de la cursa.
Tranquila, ja arribarà el dia en que el Arctos et faci de llebre 😆 😆 . Enhorabona també. No és cap sorpresa; un dia que vaig córrer amb ell, semblava una màquina.
Adeu..
26 de febrer de 2007 a les 10:13 #3886
ÁlvaroParticipantPrimer de tot, tenia la intenció de participar a la foto inicial, però problemes de logística amb la meva dona han fet que no tingués temps. De fet, tot esperant que ella arribés a la línia de sortida gairebé el que no arriba sóc jo. De miracle que al guarda-roba m’han agafat la motxilla que li havia de deixar a la meva santa i encara he hagut de fer un sprint per arribar a la sortida. Ja us ho dic: no us en refieu de les dones! 😈
Després us he vist amb les noves samarretes, però ja no m’he decidit a dir-vos res. Coses de la vida.
La cursa bé, 1h 46 min, he baixat tres minutets la marca de l’any passat. Volia baixar de 1h 45 min, però estic content. Vaig sortir de menys a més, l’anada aguantant-me i a la tornada anava molt bé, incrementant el ritme, passant corredors tota l’estona i amb molt bones sensacions. Cap al km 15 pensava que aconseguiria el meu objectiu, però a la pujada de Gerb, amb el vent bufant de cara encaixat entre les cases, m’he adonat de que seria un altre dia això de baixar dels 105 min.
Ara bé, com diu Crit que els primers es descompten 2 o 3 minuts pel vent, jo ben bé em podria descomptar un minutet de res per dir que en realitat si podria haver fet la marca 😆 .
De fet, repassant els temps parcials, crec que hauria de haver sortit una mica més fort, només 5 o 10 segons per km més ràpid i no buscar un ritme molt alt al final.
L’organització molt bé. L’any passat van tenir problemes per donar els dorsals i aquest any ho han solucionat, això vol a dir que estan per la feina
.Lo negatiu, m’afegeixo a la queixa dels trànsit, no he vist grans perills però la caravana que remolcava un cotxe ha passat molt a prop de un corredor que anava tot just davant meu. Això és a corretgir per l’any vinent.
26 de febrer de 2007 a les 10:34 #3887
cargolParticipantHola companys:
Jo també vaig aguantar ahir fins les 12 de la nit veient a TV3 l’entrevista al Roger i el reportatge de la mitja de Balaguer amb imatges i menció especial a la nostra Associació. Gràcies Artur42.
Llarga vida a Km0 Ponent.
Salut i milles.
Abel26 de febrer de 2007 a les 12:55 #3894
lagartijaParticipantHola!
Desprès d’una bona recuperació i un molt bon somni, m’han quedat ganes de escriure algunes sensacions de la cursa d’ahir i de les que fins ara no havia estat conscient: Sortir a còrrer no es qüestió d’edat, ni de alçada, ni de pes, ni de sexe.. ni de res! No pots ni ho has de fer comparar-te amb ningú! Cada persona és només un mon i a més es UNA CURSA DIFERENT!
En aquest cas li ve al pèl un pensament budista molt pràctic i cert: "No existen límites, pero si crees en ellos, tu mente los creará".Salut!
26 de febrer de 2007 a les 13:35 #3897
Emili Rebull NoguésParticipantNoies…. Nois…
Enhorabona a tots, jo a casa al llitet totalment enganxat, però és com s’hi haguessa estat a Balaguer, inclús he pogut veura un resum pel 33 (a la nit) i on és veien especialment aquestes samarretes grogues tan llampants. Ho sento moltissim perque m’encanta fer la mitja de Balaguer.
Felicitats, especials, per la primera mitja de la Lagartija, ja ens veurem en altres mitjes.
Espero estar recuperat per la dels Bombers.
Una abraçada
Emilimar26 de febrer de 2007 a les 19:12 #3909
HacheParticipantUn cop feta la meva presentació aquest matí, i sense voler treure protagonisme a Lagartija, us vull explicar les meves sensacions a la que va ser la MEVA PRIMERA MITJA MARATÓ;
Setmana prèvia amb nervis, vaig a Balaguer tot sol i a més a més, sense conèixer ningú, no sé massa a quin ritme tinc que anar, ja que a la cursa anterior, la de Borges havia fet a 4’22 el km, i vaig acabar rebentat, però això és una mitja, previsió d’anar a 4,40 a la anada, i a la tornada ja veurem.
Veig cares conegudes, fa poc que corro, però em fa l’efecte que quasi sempre som els mateixos. Pel goig que feu amb les samarretes i per la foto que vau penjar de Borges, reconec en Crit, Homedeferro intueixo qui és Lagartija, i ganes d’anar a saludar, però com encara no m’havia presentat……..miro amb certa enveja la foto i penso: Aquí falta gent¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Començo la cursa i més o menys les coses van com pensava, petites molèsties als bessons i al genoll, com quasi sempre, però aguantant bé al ritme desitjat.
Acabo la primera meitat a 49’15 amb ganes d’apretar una mica més de baixada però…….el vent, ja m’havien avisat……… Intento mantenir el ritme, em costa sobretot del km. 15 al 17, però vaig aguantant fins al final, i acabo amb 1’38’51 a 4,41km. Fent un petit esprint al final al camp de futbol, encara tinc forces.En principi objectiu complit, i sensació que podia haver rebaixat una mica el temps, però era la primera. NO ESTÀ PAS TAN MALAMENT, I JA EN VINDRAN MÉS.
En quant a l’organització que jo crec que va estar molt bé, només dues coses a comentar; una la recollida de bosses que era autoservei (fins ara sempre em trobava algú que controlava el repartiment), i dos, que suposo que tots ens vàrem creuar amb una noia que tancava la cursa; quan jo marxava del pavelló ella arribava i ja estava tot desmuntat, i sense ningú a l’arribada, fins i tot em va fer la impressió que estava avergonyida, la veritat és que em va fer pena que després de tant esforç es trobés aquell ambient tant fred i potser s’ha perdut una aficionada que té tant de mèrit o més que el que va arribar primer, preo potser només és una sensació.
Fins aquí la crònica, que m’enrotllo com tres persianes o més.
ENS VEIEM ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡26 de febrer de 2007 a les 21:12 #3915
WarholParticipantHola,
Felicitats a l’organització de la mitja de Balaguer! Com ja ha comentat algú ha estat un encert ficar l’arribada al cap de futbol.
Pel que fa al meu temps…bé. He millorat el de Granollers, on vaig tenir una "pájara" de les que fan història. Vaig fer 1,48 llargs quan la meva millor marca es 1,38. Durant una setmana em va fer mal fins i tot l’ànima. No tenia ganes ni de visitar el fòrum.
Vaig tornar a entrenar i capa Balaguer. Em vaig trobar molt bé durant els primers 10 km. Al tornar vaig patir el vent com tothom. Al final 1,45 però acabant amb bones sensacions, cosa que no em va passar a GRanollers. Ara estic molt animat per fer la mitja de Lleida!!!
Per cert, què s’ha de fer per aconseguir una samarreta?
26 de febrer de 2007 a les 21:16 #3916
CritMembreWarhol
Noi, tenia curiositat de llegir-te, et vaig veure amb les teules mogudes per la ventada de Granollers. Veig que córrer a casa t’ha anat bé, enhorabona, company!
Cuida’t
26 de febrer de 2007 a les 21:24 #3917
WarholParticipantHola, Crit!
Ja et vaig dir que avui em conectaria!! Gràcies pels ànims!! La web ha quedat molt bé.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.