19a. Mitja Marató de Balaguer, 25 de febrer de 2007
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
25 de febrer de 2007 a les 15:39 #3858

CritMembreBona tarda,
Dia especial, el d’avui…
Només feia set dies que era a València fent la marató, però des del mateix dia que sé que la màquina va acabar molt sencera
Com un nen amb sabates noves, segurament això. Sensació de pertànyer a un grup, un grup difús, que sé on comença i desconec on acaba.
Decideixo sortir ràpid, vaig fàcil i quan passem el primer km, o abans, coses d’aquelles que passen, embolic i per terra. La primera preocupació per la samarreta, veig que aguanta, el cos es deperta i li dic que ja en parlarem quan es refredi.
Perdo el cap de cursa, tampoc és el meu lloc, i fem grupet amb l’Stveven, aviat veig n’Arctos i l’enredo perquè ens acompanyi. Arribem a Sant Llorenç essent només dos, i girem cua i el vent ens espera fora del poble.
Poca història, avui el temps no importa, però em sento bé i anem pujant el ritme. Cap al 15 faig una parada tècnica per agafar aire, em costa 2 km atrapar la màquina Arctos.
Anem fent els dos, perduts en un desert. Fem la pujada del km 17 i ja veig que no agafarem ningú, el company va bé. Decideixo aguantar fins el km 19, veig l’altre km0 molt fort i li dic que intenti atrapar al company. Jo vaig fent a la meua, no tinc pas pressa.
Passo meta en 1.21 no sé què, 12è de la general. El vent ha fet estralls, però la cursa m’ha agradat, l’hem lluitada bé.
Em donen un trofeu i n’Arctos està a la lluna, dic que és dels meus i li dóno quan es deperta a la grada.
Però saben quina és la imatge del dia? Ni la samarreta, ni la caiguda, ni el vent xiulant. És la cara de satisfacció de la Lagartija, és timideta però llegir-li els ulls és fàcil. Avui has debutat, entres en un món de felicitat que no t’abandonarà fàcilment. Veure com una persona entra en aquest món, és un plaer difícil de descriure pels enamorats d’aquest esport. Felicitats!
Salut a tots, i en especial als que són de fora de Ponent i han volgut veure com Ponent es mou.
Crit
25 de febrer de 2007 a les 15:57 #3859
CritMembre
25 de febrer de 2007 a les 16:38 #3749
Artur42ParticipantL’enhorabona a tots, sobretot a tu, lagartija. Esperem la teva crònica del debut.
Insisteixo, no us perdeu la crònica del debut de Km0Ponent al Canal 33
17:45-18:00 i 23:30-24:00
Salut
25 de febrer de 2007 a les 16:43 #3750
jmarkalaParticipantBona tarda companys,
Si tinguessim que destacar d’aspectes positius de la mitja de Balaguer realçaria dos. El primer el goig – tal com diu l’albertbo- que feia l’estrena de Km0 Ponent amb les samarretes i l’emoció del moment inicial d’un projecte plasmat en la primera cursa que realitzàvem com Associació. Per altre costat voldria comentar els nervis de la Lagartija al fer la seva primera mitja i com l’ha superada amb un notable alt.
L’únic aspecte negatiu – però forma part de la cursa- el vent de costat que hem tingut a la tornada de Sant Llorenç.Salut i Kms.
25 de febrer de 2007 a les 17:06 #3860
Artur42ParticipantBé, són coses del directe. La mitja part de la Segona B ha durat molt poc i ens hem quedat només amb la intro de la Marta. Quan anaven a tirar el vídeo han hagut de donar pas ràpid al partit.
Compromís de l’editor dels Esports 33: Sortirà al Zona Mixta segur. Entre les 23:30 i les 24:00. Està amenaçat de targeta vermella.
Compensació: sortirà també al 3/24 entre les 00:00 i les 00:25.
Sorry
p,s, era una manera de mantenir l’audiència.
25 de febrer de 2007 a les 17:12 #3861
ArctosParticipantBones,
Per on començar, ho tinc difícil, no se si parlar de:
– Lo guapes que son les samarretes de l’associació. Hi ha alguna manera d’aconseguir-ne una
: hem feu molta enveja.
– De la cara de nervis i il·lusió de Lagartija just abans de començar i de la cara de satisfacció i més il·lusió al arribar. I tu tenies por de no acabar
: ja veuras com això enganxar i de veritat.
– De les bones sensacions amb que ha acabat Homedferro pensant en el seu immediat objectiu.
– De lo divertit que ha sigut la tornada de Sant Llorenç saludant i animant als amics. A sobre anant amb un il·lustre com Crit torhom ens animava i feia més curts els kms.
– De lo molest que ha sigut el vent de tornada i de lo agradable que ha sigut anant (no ho semblava però anava ajudant).Però sobretot vull parlar de l’ajuda que he rebut per part de Crit que quan jo volia afluixar ell estava allí per animar i fer-me tirar endavant, o quan el vent bufava fort ell hem feia relleus per ajudar-me, o de lo important que hem sentia de portar una llebre que hem marcava un ritme perfecte….ja voldria Hicham el Guerrouj tenir una llebre com la que jo he tingut avui. Gràcies 😉
Lo de menys, i ho dic de veritat ha estat el crono tot i fer millor marca personal i ja forma part del club de 1h20′ 😯 ni jo m’ho crec que m’ho hagi passat tan bé aconseguint alló que tant havia somiat.
Salut i kms
Pd Artur42 deu ser dur treballar en aquest món on la paraula esport és sinonim de futbol, llastima.
Pd2 Sento no haver pensat en la foto però ni he pensat estava massa nerviós. Sorry25 de febrer de 2007 a les 17:15 #3862
CritMembreArtur42
Una colla de fanàtics amb samarreta groga llencen tomàquets al balcó de casa teua 😯 😯
Sort que avui teníem la cursa a casa i no hem hagut de matinar i podrem esperar un xic a anar a dormir.. Bé, potser programem el pc i na nit.
Bé, esperem que com a mínim lo lleida…
Au salut i cròniques
25 de febrer de 2007 a les 17:18 #3863
SedParticipantAvui he sortir a fer de llebre per l1h 30′ , al final el company ha punxat a la tornada.
Sensacions diferents, velocitat no calibrada, grups nous en cursa, em semblava més una paxanga que una cursa. He gaudit animant als coneguts i desconeguts, el rellotge avui no hi era.
Colors grocs per davant i darrera, bona presentació i matinal atlètica.
Diumenge 4 de març, anirem a Mollerusa, més ràpid o més lents, però les sensacions igualment experimentables.
Salut!
25 de febrer de 2007 a les 17:25 #3865
CritMembreArctos
No serà tant!!!
Bé, només vull dir-te que això d’1h 20 et durarà ben poc. Els primers han fet, pel vent, uns 2.45-3 ‘ de més que de costum. Jo crec que estàs, ara, en 1.19 tocats.
Si en tens ocasió, prova’n una sense vent.
Salut i enhorabona per la cursa.
25 de febrer de 2007 a les 17:30 #3866
Artur42ParticipantOstres tu, veig que encara ha estat pitjor enviar la càmera a Balaguer. Quina colla de crítics!!!!!!. No es poden crear falses espectatives.
Arctos el que és dur de veritat és anar a treballar mentre els amics estan fent una cursa…això si que és dur. 😉
25 de febrer de 2007 a les 17:36 #3867
CritMembreSalut
25 de febrer de 2007 a les 18:01 #3868
albertboParticipantArctos, aprofito i et felicito doblement, per la gran marca d’avui i també per Alpicat, tot i el retard. Ja veig que no he estat l’únic a perdre’s la foto 😳 .Tenia el cap no sé on.
Així que la noia que anava amb homedferro eres tu, lagartija ? M’ho podia pensar, però no hi ha hagut temps per presentacions. Enhorabona també, ja veus que no ha estat tan difícil, oi ?25 de febrer de 2007 a les 18:25 #3869
cargolParticipantHola companys:
Avui ha sigut un gran día i quina "ilu" teníem. Veure de lluny als "grocs" impresionava.
Deunidó la d gent que preguntava al carrer i als vestuaris que era aix´´o de Km0 i la idea dels calendaria molt bon rebuda per tothom, inclús els companys de "Mañuria" que avui ens han acompanyat i que es desplassen sobint a les nostres contrades per manca de proves a casa seva.
La cursa no ha tingut gaira història per a mi. Donem la culpa al vent i els quilets de més (com se nota que no preparo cap competió gran), deu èsser la felicitat. Finalment hem acabat en un mocador Bru, Jmarkal i jo.
Enhorabona a Lagartija pel seu debut i esperem que ja no pari, dintre de les curses hi ha poques fémines i tens molts punt per fer podiums i encara t’animaràs més si tens recompenses.
Crit vec que estàs recuperat i espero que el canell no hagi sigut res.
Artur42 gràcies per l’informació, surts molt elegant per la tele i aquesta nit no em pedré la Zona Mixta del 33.25 de febrer de 2007 a les 18:42 #3870
baldatoParticipantHola colegas
Hoy tocaba correr en casa. He tomado la carrera como el último rodaje para barcelona. La idea era ir a 5′, al final 4,48, ya estoy contento, podía haber sido peor.
Carrera muy amena. Muchos conocidos de huesca y conociendo gente de km0. Un placer correr con porcalleocho con quien hemos compartido casi toda la carrera, igualmente alberbo compañero en los últimos 4 ó 5 km.
Enhorabuena lagartija por el debut, te he visto con homedferro pero no he caído en quien eras. Enhorabuena tambien a arctos, vaya nivel…
Muy contento con la organización, ha mejorado mucho desde mi última participación en el año 99. El año pasado oi quejas de la recogida de dorsales, pero este año ha sido perfecta. Sólo mejoraría el control del tráfico, que nadie se moleste, es suficiente, es difícil, pero no me gusta ver los coches tan cerca cuando compito.
El día bien, hubiera mejorado con el viento en sentido contrario, más aún sin él, pero bien. Espero que los que ibais forzando no hallais sufrido mucho si os habeis quedado solos a la vuelta.
Bueno, a descansar, y el año que viene más…
25 de febrer de 2007 a les 19:10 #3872
txitx17ParticipantA mi la veritat és que el vent en contra a la tornada de Sant Llorenç m’ha empudegat bastant. Confiava en que de tornada hi ha un predomini de baixada per apretar a la segona part de la cursa. Resultat: un temps correcte però discret.
Però no em desanimo pas, si pugués sortiria a entrenar dimecres o dijous (esperem que les cames no em juguin una mala passada).
Felicitats a tots per la nova plana web.Run
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.