19a. Mitja Marató de Balaguer, 25 de febrer de 2007

El tema conté 0 respostes, té 0 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el Avatar km0 fa 12 anys, 9 mesos.

• Autor
    Entrades
    km0
    Gestor de comptes

Benvinguts!

Encetem amb aquesta mitja marató el primer fil de curses de ponent del nou fòrum km0 Ponent.

Sort a tots! Atletes i organitzadors.

km0

marta
    Participant

Qui hi va a Balaguer?

Jo encara no he rodat suficient per fer una mitja, hauré d’esperar a la propera.

M’agradaria venir a fer fotos però crec que estaré a les terres de Girona.

Marta

albertbo
    Participant

Jo hi seré. És a casa, a la Noguera, i amb mi molts més vinguts d’arreu, disposats a córrer una cursa maca, honesta, ben feta, amb ànima. Si no hi heu anat mai us ho esteu perdent.

Álvaro
    Participant

Potser toca començar a mirar prediccions per saber quin temps farà diumenge a Balaguer. De moment, sembla que bon temps i vent fluix.

INM
    METEOCAT

lagartija
    Participant

Bon dia!

Marta recordo que vas ser tu qui em va animar a fer els 10 Kms. sense haver-ne rodat mai mes d’una hora!
    Jo hi aniré Balaguer a provar la meva ment i conèixer la gent. Estic nerviossisssssima! Aquests dies he rodat una mica mes d’una hora i mitja… encara que continuo sortint per sentir.
    Ens veiem a Balaguer.
    Petons!

marta
    Participant

Hola lagartija

Ja veuràs que has triat una mitja molt maca. Crec que l’he feta 2 cops la mitja de Balaguer i en tinc molt bon record.

Potser si que et cansaràs però la satisfacció d’haver fet la "mitja" podrà amb tot.

Em fas unes dentetes!! Si no marxesim encara m’engrescaria a rodar algun km.

Ànims

Marta

mireia
    Participant

Sobre la Mitja de Balaguer, la vaig córrer el passat any. Està bé pq és aprop de casa. Això sí, espero que no faci tant de fred n plogui com l’any passat.
    Aquest any no m’hi veureu, pq treballo, però m’encantaria.
    A tots aquells que hi vagin molta sort.
    Mireia

cargol
    Participant

Hola companys:
    Jo també aniré a Balaguer. Tinc molt bon record d’aquesta mitja, ja que fa 3 anys vaig fer la meva millor marca i l’any passat em van treure a la foto del poster amb uns quants companys més.
    A més hem d’escampar per tot Ponent el Km.0.

Mireia benvinguda. Hem coincidit a moltes curses (Montblanc, Tarragona, Lleida, etc, entre altres) i espero que ara seguim coincidint.
    Soc el company del Sebas (delegat femení del Medilast).

I aixó del Forum va la mar de bé per preparar les curses, per anar-hi i per comentar-les després. Veritablement es treu molt de suc.

Fins aviat.
    Salut i milles.
    Abel

vermut
    Participant

Bon dia,

bona sort als que aneu cap a la Noguera aquest diumenge, en especial per la lagartija que s’estrena.

Jo no hi seré. Hi volia anar, al menys a veure tota la moguda, però la familia també estira….

Ale, que vagi be.

Adeu..

lagartija
    Participant

Bon dia!

Gracies Vermut pels ànims! A l’inici de la setmana estava nerviosa… ara ja no tant. Espero púguer acabar-la. És l’únic que demano!
    Em sentiré satisfeta i orgullosa de mi mateixa si la termino. Encara que pensant-ho bé si no acabo tampoc no passa res!

Homedeferro tu fes un bon esmorçar per si m’haguèssis de empenyer o pujar-me a les esquenes! (no li direm a ningú 😈 ).

Ja us comentaré les sensacions i impressions!

Salut!

Álvaro
    Participant

Pel que fa al temps (METEOCAT, INM), sembla que n’hi haurà una mica de vent de ponent. Serà més fort a la tarda, aviem si això vol dir que al matí ens respectarà. En tot cas, si és de ponent només ajudarà a la recta final de l’arribada, a la resta del recorregut emprenyarà més que no pas una altra cosa i encara al tram del pantà el tindrem una mica de cara a la tornada. Esperem que al matí resti en calma.

Personalment buscaré trencar la barrera d’1h 45 min ("peazo" rècord), encara que l’asma m’està donant una mica de guerra :? . Algú sap si faran control antidóping? Es que la Fluticasona i el Salbutamol donen positiu 😯 i potser he de portar l’informe del metge (com Pereiro amb el Tour, precisament amb Salbutamol.).

Joker
    Participant

Jo també vaig a Balaguer. A veure si trenco la barrera d’1 hora 40′.

Sort a tots! 😉

montoliu
    Participant

i bon hora.

Jo tampoc hi podré ser, hem pasa exactament lo del "vermut", ai la familia!.

lagartija
    molts anims!!! a partir d’ara ja no seràs la mateixa. espero que puguem coincidir en alguna, i si no el 17 de juny.

un saludo.

jmarkala
    Participant

Bona tarda ,

Alguns companys sortirem junts per tal de fer "pinya" cap a Balaguer. Hem quedat a les 8,45h a la porta principal del pavelló "Barris Nord" ( on juga el plus -pujol)
    A les 9hores anirem cap a Balaguer , esn farem fotos …etc. Així que j ho sabeu : si no voleu anar sols, o necessiteu mitja de transport us podeu apuntar.

A la lagartija : anims i a per la primera.

salut i kms

lagartija
    Participant

Bones bones!

Montoliu gracies pel suport.
    Crec que ets la segona persona que em diu que "ja mai seré la mateixa"
    Evidentment tinc una curiositat! 😯
    Aniré a passar-m’ho bé i s’hi arrivo… satisfeta! :D
    Encara que reconec que s’hi arrivo podré fer callar a més d’un del que m’he sentit dir que aixó de correr tant es per "persones fortes i que mengen més", no per vegetarians "come lechugas".
    😈 Tant s’hi val. Penso passar-m’ho d’alló més bé!

Salutacions i salut!

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 68)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.