18a Meia Maratona de Lisboa, 16 de març de 2008

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

porcalleocho
    Participant

Fa dies que havien decidit d´anar-ho amb el companys del Club. Intenció córrer a una de la mitges maratons mes rapides del mon.
    Per desgracia es molt possible que no pugui córrer, doncs encara estic en procés de recuperació. Però ningú em traurà l´il·lusió del viatge.
    Podeu trobar mes informació al respecte a:

http://www.lisbon-half-marathon.com

Adolfo
    Participant

38000 corredores SUPER FUERTE!!!!

Creo que es la Número Uno europea!!!!! Qué envidia!

cargol
    Participant

Fantàstica ciutat, vaig estar fa 2 setmanes i mentalment recorría el pont i els monuments, llàstima que aquest any no toca, però caurà.
    Salut i milles
    Abel

Neus
    Participant

m’he inscrit…. avui m’han enviat la confirmació i el número de dorsal 5053.
    ja us ho explicaré…

neus

bru
    Participant

Ieeeeeeeps,

Ostres Neus, quina sorpresa!!!!

Que disfruteu molt i ja ens ho explicaràs!!! 😉

Salut

porcalleocho
    Participant

Neus a veure si amb una mica de sort ens troben.
    Jo com estic en proces de recuperacio, encara no se si podre correr la mitja ,( per fer 2 hores), o becorro la cursa petita.
    Ja explicarem l´experiencia

Karri
    Participant

Neus i porcalleocho, espero que gaudiu molt tant de l’estada com de la cursa, ja ens fareu cinc cèntims, a veure si ens l’hem d’apuntar per l’any vinent…

Neus
    Participant

hola,
    porcalleocho m’imagino serà díficil trobar-se entre 38000 persones, però res es imposible com diuen … però t’envio el telèfon en un missatge privat. Així serà més fàcil.

Arribem a Lisboa el divendres i tornem el dimarts, m’acompanya la família i correré sola.
    No hi ha objectiu de temps, he entrenat poc per no dir gens i justament avui tinc la grip…o sigui espero disfrutar-la molt i en el temps m’ajudarà el fet que diuen que és molt i molt ràpida…
    Us ho explico de tornada.

Neus

homedferro
    Membre

Ep!!!

molta sort, i no deixeu detall quan ens ho expliqueu!!!

cargol
    Participant

Neus i Porcalleocho BOA SORTE i gaudiu de la desembocadura del riu Tejo quan es fusiona amb l’Atlàntic.
    Salut i milles portugueses.
    Abel

porcalleocho
    Participant

BE AMB EL MEU ESTAT DE FORMA ACTUAL I AMB MOLTA PRESSIO PER PART DELS COMPANYS DEL CLUB, FARE LA MITJA COM POGUI.
    PER TANT LA MEVA CRONICA SERA COM LA CARRERA , LENTA I CANSINA.
    AVUI ULTIMA SESSIO DE FISIO, PER ACABAR DE POSAR A PUNT LES CAMES,
    EN TOTAL HE RODAT 25 KM EN TRES MESOS, JUSTET SI CREUE EL PONT SOBRE EL TAJO.

Joker
    Participant

Neus, Porcalleocho,

Us dic el mateix que al Bru, passeu molt bé, bona cursa i no us perdeu cap detall, després ens ho heu d’explicar tot. Porteu fotos!

😉

bru
    Participant

Ieeeeeeeps,

Neus, porcalleocho, disfruteu moltíssim i ens ho expliqueu a la tornada!!! 😉

Salut

baldato
    Participant

Neus, Porcalleocho,
    disfrutad mucho por allá, ojo con los portugueses, que me han dicho que por allí hay muchos, y cuidad la máquina, que esperamos volver a veros regulamente por aqui.

porcalleocho
    Participant

Amb le poc entrenament que portava , en els ultims tres mesos, Estic molt content del resultat. 1:49:14 . Ja us explicare amb mes detall.

La rsta d´expedicio que anavan ha aconseguit el objectiu a mitjes:

34é lloc 1:09:07
    66é lloc 1:12:32
    298é lloc 1:25:40
    299é lloc 1:25:40
    2293é lloc 1:49:14

un tota lde 4722 corredors arrivats a la Mitja marato.

Ja us explicara alguuana cosa mes.

http://ww1.rtp.pt/desporto/index.php?headline=37&visual=17&article=145387&tema=21

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 21)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.