18a Meia Maratona de Lisboa, 16 de març de 2008

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Adolfo
    Participant

Felicidades a todos los que habéis podido participar en esta Mitja.

Haile 0:59:14 Mucho Haile!

http://www.runners.es/Noticias/lisboa-haile-gebreselassie-medio-lisboa-kw-noticia.jsp%3Fid%3D3355

Las inscripciones, limitadas este año a 30.000 en lugar de las 38.000 del año pasado, se cerraron días antes de la fecha límite.

No sé cuántos habrán acabado pero la clasificaqción de los cuatro mil y pico, debe ser provisional, creo.

Un abrazo a todos….

baldato
    Participant

porcalleocho

Me alegro un montón de ver que vuelves y que ya ves el final del tunel. ENHORABUENA.

Hasta pronto (corriendo alguna carrera, no tan lejos, eso si…)

Karri
    Participant

porcalleocho, benretornat a la competició!!!

homedferro
    Membre

Ep!!

esmeneu i afegiu, si convé!

Porcalleocho 01:49:14
    Neus 01:50:20

felicitats a tots !!!

porcalleocho
    Participant

Despres de casi tres mesos sense poder fer res, amb visites setmanals al fisio, a traumatolegs, comsells i recomanacions. Vaig optar per inscriurem a la Mitja de Lisboa. Desde la Mitja marato de Tarragona arrosaegava algunes molesties, que no em van permetre correr la SS Vallecana..
    MM lisboa era potser un petti repte personal, anava amb tot el grup del club, anims no m´havien de faltar, pero clar faltava que la lessio anes millorant..
    Tres setmanes abans, comenten amb el fisio de començar a rodar una mica, per veure com evoluciona les molesties. 15´, 25´, 35´, 45´, 20´, 55´, 30´. aixo era tot el que havia rodar a un ritme de 6m/km, en 4 setmanes
    Realment fins el dia abans de la mitja no ho tenia clar, el temps que havia de fer. En un dinar amb el grup, em comprometo a intentar corrrer entre 1:45-1:50.

El dia de la cursa es una mica caotic, 30000 persones son moltes. TRens plens a reventar. De l´estacio a la sortida mes de 20 minuts esperant per poder accedir al pont. Un cop a l´inici del pont, es separa la gent que corre la mitja (5000 arpx)i els que fan la minimaratona (25000 rstants).

Tenim prou espai pèr fer l´escalfament i la sortida es dona puntual enfilant cap al pont.
    Els atltes d´elit han sortit d´un altre lloc, i no pasan pel pont (tema d´homologacio). Es molt espectacular creuar el pont, vaig gaudint del paisatge i vigilant de no parar per terra. Les primeres sensacions son bones, noi estic forçant gens i estic per sota de 5. La baixada del pont per enfilar fins al passeig es molt rapida.
    Fins al km 12 vaig per sota de 5m/km. A partir d´aqui ja es comença a notar la falta de kilometres.
    Creuar-se amb el Gebre, es una pasada, va com una moto.
    Molta animacio pels carrer per animar al personal, grups cantant , un grup de guapissimes chearleaders, una noies ballant sevillanes. Tant d´ambient m´emociona, i en fa oblidar que el meu rtime ha baixat bastant (tampoc podia correr gaire mes rapid). En troben amb els corredros i caminadors de la minimaratona (van un carrril al costat), pero ens van animant molt. Els darrers kilometres sento la meva gent que mñ animan. M´he passat mitja cursa controlant el crono, fnalment he complert el objectiu marcat.

M ´he recuperat força be, encara que les molesties no han marxat del tot.
    Ahir una altre sessio de fisio. I aquesta tarda intentare soritr a rodar una estoneta.
    De moment aniren recuperants sensacions de cara al meu repte pel 2008, LA MARATO DE NEW YORK

cargol
    Participant

PARABENES Neus i Porcalleocho quin honor haver participat en una mitja sub 1 hora.
    Ara a recuperar-se.
    Salut i milles.
    Abel

S'està mostrant 6 entrades - de la 16 a la 21 (d'un total de 21)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.