17a Mitja Marató de Tarragona, 30 de novembre

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Joker
    Participant

Dins la secció “Fotos” teniu imatges de la Mitja. Gràcies als Fondistes del Penedès i especialment a l’Assumpta .;)

sergi farre perez
    Participant

Bueno , encara que haguin passat uns dies , em feia il-lusió parlar de la mitja de Tarragona.No l’havia fet mai , un any per una cosa , l’altre per un altra ,etc.Aqui es fa bo aquella dita de “hay si te hubiera conocido antes”.A mi em va agradar moltissim.Potser el troç del poligon no es tant bonic , però al anar creuan-te amb la gent , fa que passi bastant ràpid.Aquestes curses on ens podem anar animant i veient tots , m’agraden moltissim.Motes gràcies pels anims a tots quan ens anavem creuant.A part , el recorregut es molt pla , i en diversos llocs , hi ha bastant públic.Vaig tenir també el plaer, de poder escalfar amb el bru(gracies per les explicacions del recorregut) , i compartir sortida amb el crit I el Joker.Desprès vaig poder coneixer al Fedor , i vaig saludar també al Bodi , que tampoc el coneixia encara.Llastima que amb tanta gent no vam poder fer foto , i no vaig poder coneixer ningú de les terres de Tarragona.L’organització va estar molt bé , amb 1600 persones no vaig trigar res a agafar el dorsal , ni a dutxar-nos , ni els regals(per cert , quina carretada de regals que sortejaven)En definitiva un gran dia atletic , combinat amb un bon dinaret a Tarragona , que va fer que m’ho passes molt bé!Espero tornar-hi un altre any.
    Moltes gracies a l’Assumpta per les fotos!

Assumpta
    Participant

Gràcies Joker!

No m’has donat ni temps de penjar-les.

A reveure,
    Assumpta

corre… foc?
    Participant

Nois, noies,

Sí que ja fa dies però he tingut problemes per escriure al fòrum darrerament. Em plau recordar aquesta mitja, però.

Sensacions contradictòries: era la meva segona mitja, crec que és el primer cop que he patit i gaudit tan intensament a la vegada. Gaudir de l’ambient, de l’entorn, de la briseta i el mar mentre vas saludant els que tornen o van. Patir perquè em vaig deixar l’esma a casa i vaig córrer massa pel que és el meu ritme, encara ho estic pagant… però amb bon record B)

S'està mostrant 4 entrades - de la 61 a la 64 (d'un total de 64)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.