17a Mitja Marató de Tarragona, 30 de novembre

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Ash
    Participant

Bones!!

A última i de rebot però també seré a Tarragona. No tenia previst vindre però al final s’ha girat la truita.

Em conformo amb baixar de 1,45h, si el troç de l’escullera no se’m fa tan llarg com l’any passat.

Ens veiem per la foto.

Salut!!

Crit
    Membre

Foto a les 9.40 a la sortida?

Salut

lefox
    Participant

Bones,
    fa dies que no he pogut entrar al foro i déu n’hi do…
    A veure si definitivament, i ja que sortiré caminant des de casa, puc arribar a temps a la foto. Crec que a les 9:40h oi?

Va que també em mullaré: de fet no sé exactament com estic, al Vendrell 1:38:47, a Salou 1:38:55, doncs vinga a casa sub 1:38.
    Tinc dubtes, doncs segurament dissabte sortiré en bici carretera a fer uns kms…

Apa, doncs, fins diumenge !!
    Nanit,

cargol
    Participant

Molta sort a tots als que aneu a Tarraco, una gran mitja.
    Pensarem amb vosaltres al km. 21 des de Donostia.
    Salut i milles.
    Abel

Arnau
    Participant

M’afegeixo als anims i al suport per tots aquells que feu la mitja de Tarragona !!!

Segur que Km0 deixara el pavello ben alt, sou molt bons. Molta sort i que gaudiu !!!

Salut i kms

Crit
    Membre

Bon vespre,

El primer pensament del matí en plena Rambla ha estat pels companys de Donosti, sabem del temps que hi fa i ens sentim afortunats de la calma i sol que fa a Tarragona.

Hi ha molta gent, ens anem creuant amb els km0’s però acabem de coincidir tots i no acabem de trobar el moment per la foto.

Després de molt de temps de rodatges suaus i gràcies a la confiança de tres entrenaments amb el gran Bru avui decideixo d’intentar trobar-me una mica. Aconsegueixo picar els km a 4′ aprox, passo fàcilment l’espigó i mato així el mal record de fa uns anys, arribats al km 18 tinc la feina feta i arribo suau. Baixo una mica d’1.26, i molt satisfet.

M’ha agradat molt el fet de creuar-nos tantes vegades. L’ambient de les rambles increïble, i les zones desèrtiques en bona companyonia, no ens podem queixar.

Salut a tots

Crit

cucudrulu
    Participant

Bona tarda!!.
    ahir en vaig retrobar-me en gent del ponent : crit, bru, madjoker en bodi del penedés amb la montse del tarragonés i els pixa-pins :P la núria i el quim.
    Vam intercammbiar quatre paraules i a escalfar que fotia bastant de fred.:S
    Cada any l’organització es millor, ara suposo que l’any que be intentaran a ribar als 2000 i donar premis en metàlic.
    Vaig còrrer 19 km sol com un musol i això crec que en va perjudicar una mica. Aal final 1h 23’38” i en las cames encara per còrrer mes.:woohoo:
    Desprès vaig marxar pitant ja que el meu fill jugaba a fútbol a Vilaseca i està clar, . . . .
    Per cert, amb les preses de marxar en vaig deixar la cinta del pulsómetre (pit),la samarreta “cucudrulu” i el pitrall a on es esmorzava.:( :( Si algú la trovat, pos . . .
    Apa salut i ens veiem a la Pujada o baixada de la Seu.

Bona tarda!

Ahir vaig gaudir bastant de la cursa fins al km15, a partir d’allí em va tocar patir una miqueta. Fins al km 15 anava una mica per sota de 4 minuts el km, però a partir d’aquí em va tocar suar de valent. El pitjor va ser fer el tram de tornada de l’escullera tot sol (i mira que sempre dic que aquest tram val la pena fer-lo acompanyat…). Al final vaig fer un temps d’1h 24′ 38″. Cada vegada em trobo millor, ara feia quasi 1 i mig que no feia aquest temps, vaig millorar 7 minuts els temps de la mitja de Mollerussa.

Vaig conèixer dos integrants més del km0; el cucudrulu que em va passar com un llamp al km 18 i al final de la cursa el Sergi Farre (vaja crack que està fet).
    Era la setena vegada que feia la mitja de Tarragona i m’he quedat a 1 minut i escaig d’igualar el millor temps que havia fet aquí.

Ara la pròxima cursa que faré serà la pujada a la Seu Vella.

Salut!

homedferro
    Membre

Ep companys!!!

xavinsa 1:09:56
    Ivan 1:11:12
    xsahuqui 1:13:14
    sergi farre perez 1:18:34
    SED 1:19:00
    Steven Sharp 1:20:54
    Mireia 1:20:55
    Bru 1:21:41
    Cucudrulu 1:23:48
    fgalcer 1:24:38
    Crit 1:25:47
    karri 1:28:51
    Josep A. Cabre Capdevila 1:28:54
    Jordi Molins 1:29:31
    Edu 1:30:14
    Jordi Codony 1:32:26
    Ton 1:32:42
    Gil666 1:33:09
    porcalleocho 1:33:41
    Lefox 1:34:56
    Josep Antoni 1:35:14
    agulletaman 1:39:44
    Joker 1:40:34
    Corre… foc? 1:42:37
    Montserrat 1:42:55
    bodi 1:43:56
    Caragolet 1:44:01
    CARLOS 1:44:27
    Warhol 1:49:14
    Ash 1:49:15
    Andreu 1:51:39

Apa, afegiu i esmeneu… i enhorabona a tots!!!!

danic
    Participant

Molt bé Fedor, ara ja comences a estar en forma.Me n´alegro que et tornis a trobar bé.

Ens veiem!!!

Karri
    Participant

Vam arribar a Tarragona justet per agafar el pitrall, treure’m la roba…A les 9:55 estava pixant i després d’un simulacre d’escalfament de 2 minuts, estic al km0 amb la intenció de donar-ho tot per provar com està el cos.

Amb sub 1:30 al cap arranco a còrrer i passen els kms amb una mica d’avantatge, a partir del km10 deixo de mirar el crono i simplement segueixo el ritme del grup.

Cap el km16 em passen un noi i una noia que porten un ritme un xic superior i em dic que aquest és el ritme que m’haig d’exigir. Seguint la seva estela arribo fins la pujada d’arribada. És en aquell moment que aixeco la vista veig el rellotge d’arribada 1:28 i escaig, comptant que he sortit uns 10 segons després del tret de sortida crec que puc fer marca personal, faig un sprint que em permet parar el meu Fore a 1:28:40, nova marca personal (per 5 segons) !!!

Eufòria total!

Ens veiem a la Seu Vella.

porcalleocho
    Participant

D´entrada i un cop acabada la cursa no estava gaire satisfet de com havia anat. M´havai marcat un objectiu ambicios, baixar de 1:30. Imagino que em durava l´euforia NY. La realitat ha sigut mes cruel i no tant sols m´h pogut apropar al 1:30, m ´han donat 1:33:41.Marques mes o mens similars a les fetes a la Mtja de basbastro, REus, i al pas de la mitja el dia de la marato de NY.

Ara ja una mica mes calmat, i consultant els temps i analitzant una mica la cursa, puc extreure alguna lectura positiva. D´entrada els primers 10 qm, m´han donat 41:40 (4,10m/km) Tamps de pas força mes rapits del que tenia en curses de 10qm. Fins al qm 15 m´he mantigut en temps de 1:30, a partir d´aqui m´ha agafat el grup amb llebre sub 1:30, i no els he pogut segui de cap de les maneres. Les cames no portavan gaire combustible. A partir del km 15 ja ha sigut un altre hsitoria,m i he anat controlant i una mica desmotivat.

Content perque la climatologia ens va repectar, i per la victoria del meu company de club i amic Xavi Garcia que repeteix per tercer cop.

homedferro
    Membre

Ep companys!!!

esmeno l’errada i afegeixo jo mateix….:blush: :S :blink:

xavinsa 1:09:56
    Ivan 1:11:12
    xsahuqui 1:13:14
    sergi farre perez 1:18:34
    SED 1:19:00
    Steven Sharp 1:20:54
    Mireia 1:20:55
    Bru 1:21:41
    Cucudrulu 1:23:48
    fgalcer 1:24:38
    Crit 1:25:47
    Juanjo 1:28:38
    karri 1:28:51
    Josep A. Cabre Capdevila 1:28:54
    Jordi Molins 1:29:31
    Edu 1:30:14
    Jordi Codony 1:32:26
    Ton 1:32:42
    Gil666 1:33:09
    porcalleocho 1:33:41
    Lefox 1:34:56
    Josep Antoni 1:35:14
    agulletaman 1:39:44
    Joker 1:40:34
    Corre… foc? 1:42:37
    Montserrat 1:42:55
    bodi 1:43:56
    Caragolet 1:44:01
    CARLOS 1:44:27
    Warhol 1:49:14
    Ash 1:49:15
    Jotace 1:50:45
    Andreu 1:51:39

Apa, afegiu i esmeneu… i enhorabona a tots!!!![/quote]

bru
    Participant

Ieeeeeeps,

Com m’agrada aquesta mitja!!!!:), bona organització, un ambientàs atlètic de primera, retrobament amb els companys, perfil i recorregut idoni per fer una bona marca, veure lo mar….vaja, per mi, una de les millors mitjes que tenim a casa nostra :)

Content de la cursa feta, tenint en compte que no estava tant bé com l’any passat per fer marca, em va sortir una cursa molt constant, i vaig acabar molt satisfet d’haver pogut aguantar el ritme de cursa en la segona meitat de la mitja, la part més dura.

Tenint el cap a Donosti, vàrem saber en acabar les grans notícies del Komando km0 maratonià. Amb tot això, vàrem poder gaudir d’una bon dinaret tocant lo mar. Vaja, un diumenge fet a mida ;) :P

Salut

Joker
    Participant

No coneixia encara aquesta mitja i la veritat, m\’ha agradat bastant. Un recorregut que es deixa fer amb rapidesa si hi arribes bé de forma. No com en el meu cas…:blush: Continuo molt lluny de les marques de l\’any passat…:(

La part positiva és que he pogut mantenir un ritme constant sense patir i, fins i tot, \”apretar\” una mica al final. Encara més important, han estat les ganes i la motivació que he recuperat després d\’aquesta cursa.:woohoo:

Enhorabona a tots! Permeteu-me que feliciti especialment al Jotace per la seva gran progressió. Continua així! També al Karri, amb qui l\’any passat vàrem mantenir un \”bonic\” 👿 duel. Felicitats per la nova marca!;)…però, no et confiïs,….tornaré!:huh: :blink: :silly: :woohoo:

S'està mostrant 15 entrades - de la 46 a la 60 (d'un total de 64)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.