17a Mitja Marató de Tarragona, 30 de novembre
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
17 d'octubre de 2008 a les 8:26 #2326
Montserrat Simó HerediaParticipantMitja Marató de Tarragona
característiques:
Cursa de 21.097 m, oberta a tothom que quedi englobat dintre de les categories establertes.data:
30 de novembre de 2008.horari:
Sortida a les 10 h des de la Rambla Vella i arribada aproximada a meta al vial J. Brian, a les 11 h.circuit
Urbà. Homologat oficialment, amb avituallaments cada 5 km. Circuit tancat parcialment al trànsit.SORTIDA
Rambla Vella
C/ Estalisnau Figueras
C/ Rovira i Virgili
Rambla Nova
Av. Prat de la Riba
Av. Ramón y Cajal
Pere Martell
Av. Roma
Antiga ctra. València
Av. Vidal i Barraquer
Passeig Independència
Moll de Costa
Passeig Escullera
Passeig Marítim
Moll de Costa
Serrallo
C/ Reial
C/ Comerç
Vial J. BryanARRIBADA
inscripcions: (A partir de del 29 d’octubre de 2008.)
personalment
Patronat Municipal d’Esports de Tarragona
Poliesportiu de Campclar
Riu Siurana, s/n
TarragonaBotiga Runner’s World – Tarragona
Salvador Espriu, 26
TarragonaBotiga Runner’s World – Barcelona
Passeig Garcia i Faria, 31
BarcelonaBotiga Evasión Running – Castelló
Pintor Sorolla, 13
Castelló de la Plana
Tarragonaper teléfon
(Doneu les dades personals. Cal fer prèviament l’ingrés.)
Patronat Municipal d’Esports de Tarragona
977 550 299
De dilluns a divendres: matí de 9.30 a 14.30 hper fax
(Adjunteu la butlleta d’inscripció i el resguard de l’ingrés fet prèviament.)
Fax 977 550 875
pagament d’inscripcionsPreu de la inscripció: 13,00 €.
Feu l’ingrés a la Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona:
2100-3515-19-2200042367
Feu un full d’ingrés per persona.
Indiqueu els noms complerts dels inscrits.Cal que porteu el resguard d’ingrés i el DNI el dia de la cursa.
NO S’ADMETRAN NI INSCRIPCIONS NI PAGAMENTS EL DIA DE LA CURSA. FINALITZACIÓ DEL TERMINI D’INSCRIPCIONS:
25 de novembre de 2008 a les 14 hores o en arribar al límit de 1.600 corredors.premis:
trofeus
10 primers class. de la general masculina
5 primeres class. de la general femenina
3 primers class. de cada categoriaobsequi especial
1r tarragoní
1a tarragonina
1r club masculí classificat
1r club femení classificatobsequi de la cursa
samarreta tècnica màniga llargaGran sorteig de diversos artícles i material esportiu
categories
Categories establertes Maculí Femení
Nascuts al 1987 i posteriors 1 6
Nascuts del 1969 al 1986 2 7
Nascuts del 1957 al 1968 3 8
Nascuts del 1947 al 1958 4 9
Nascuts al 1946 i anteriors 5 10serveis:
Servei de massatge
Assistència sanitària en cursa i arribada
Servei de dutxa, wc i vestidors
Lliurament d’un ponxo a l’arribada per a evitar la pèrdua de calor corporal
Avituallament, refrescos i queviures a l’arribada
Servei de pàrquing
servei de resultats via SMS
Corredors guia a 1’30” – 1’40” – 1’50”17 d'octubre de 2008 a les 11:48 #17019
agulletamanParticipantCarai…!!
Quin munt d’informació. D’on l’has tret? Aquesta és una altra de les clàssiques. No hi ha previst l’inscripció on-line?
Gràcies per la informació i la currada.
17 d'octubre de 2008 a les 11:55 #17020
Montserrat Simó HerediaParticipantBones!!
La informació l’he tret d’aquesta web, més que una currada ha sigut un copypaste

http://www.tinet.cat/~pesports/00_activitats.htm#mitjaDoncs no fica res d’inscripció online, la veritat que és una llàstima
. Aquest any es poden inscriure 1600 persones i normalment s’acaben abans d’hora.Espero que s’animi molta gent de Ponent
17 d'octubre de 2008 a les 14:04 #17023
porcalleochoParticipantBe aquest any anire un altre cop, sempre i quan arrivi sencer de la marato de NY. Si estic be i sense problemes de lesions, podra ser un dels anys que en vagi millor, estare amb aquell punt que et dona el haver corregut una marato.
22 d'octubre de 2008 a les 22:09 #17153
lefoxParticipantAquesta és una clàssica i per mi l’única que vaig de casa a la sortida a peu.
Animeu-vos !!!
Nanit,
:woohoo:23 d'octubre de 2008 a les 7:55 #17158
Jordi CodonyParticipantPer fi sembla que em puc estrenar com a usuari internauta de Km 0, gràcies a en Crit que m’ha inscrit.
Jo no ho vaig poder fer des d’el meu ordinador ja que em sortia missatge de NOT FOUND (?).
Be amics després d’aixó i respecte a Tarragona, només dir-vos que és una cursa molt maca sobre tot pels de Lleida ja que surts d’aquí amb fred i boira i arribes allà amb sol i caloreta ( al menys l’alny passat).
Carrera plana vorejant el mar i sense complicacions. Altament recomanable.23 d'octubre de 2008 a les 17:21 #17174
bruParticipantIeeeeeeeeps,
Totalment d’acord, mitja 100% recomenable, ràpida i ben organitzada.
Ens hi veiem

Salut
24 d'octubre de 2008 a les 11:54 #17190
JordiParticipantMolt bones! M’incorporo avui al fòrum després de registrar-me i ho faig al tema de la mitja de Tarragona donat que és en aquesta cursa on voldria reaparéixer després de més de 4 anys sense participar en curses. Per diverses circunstàncies vaig haver de deixar de córrer però ara veig la possibilitar d’intentar-ho de nou. El repte és Tarragona i la il·lusió hi és tota però……. ja veurem, perquè un ja té una edat i les articulacions estan una mica rovellades.
Ànims a tots els que hi vagin i molta sort!24 d'octubre de 2008 a les 19:49 #17197
baldatoParticipantMedia a la que no faltaría si no coincidiese con donosti.
Hace dos años volví muy contento, sub 1,30 después de 7 años. El año pasado explosión antológica :blush: , pero aún así me dejó ganas de volver… será que yo me lo busqué :unsure: .Los que andais buscando marca no la debeis dejar pasar.
Consejillo
: Importante intentar no quedarse solo en el tramo del espigón del puerto.Suerte valientes, y hasta 2009 Tarragona.
1 de novembre de 2008 a les 11:08 #17318
Montserrat Simó HerediaParticipantTotalment d’acord amb vosaltres, és una mitja ràpida i ben organitzada, no hi ha problemes per recollir els dorsals i deixar les motxiles.
Baldato tens raó amb al tram de l’escullera, millor anar ben acompanyat perquè al passar per allí si fa vent, costa molt continuar amb el ritme que portes.
Per cert!! les inscripcions ja estan obertes :cheer: no tardeu molt en apuntar-vos perquè es solen acabar abans d’hora

Pels que veniu amb tren, des de l’estació a la sortida de la cursa està molt aprop, a veure si us animeu a venir molta gent
3 de novembre de 2008 a les 20:19 #17355
sergi farre perezParticipantINSCRIT!
10 de novembre de 2008 a les 10:59 #17459
agulletamanParticipantInscrit!:lol:
10 de novembre de 2008 a les 14:24 #17466
CARLOSParticipantTothom en parla tant bé que haurem d’anar-hi.
Inscrit!
10 de novembre de 2008 a les 20:12 #17472
lefoxParticipantDoncs també ja estic inscrit. Si algú necessita qualsevol aclaració o té alguna incidència, m’ho dieu, que vaig uns 3 cops per setmana a la piscina municipal i allí esta el Patronat Municipal d’Esports, on gestionen totes les inscripcions.
Nanit,
:dry:Començem llista o qué?
1 sergi farre perez
2 agulletaman
3 CARLOS
4 lefox12 de novembre de 2008 a les 11:06 #17518
JordiParticipantInscrit!!!!
un mes a la llista:
1 sergi farre perez
2 agulletaman
3 CARLOS
4 lefox
5 Jordi -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.