14ª Marató de muntanya de Catalunya. 26 d'octubre

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    bru
    Participant

Ieeeeeeeeeeeeps,

Us faig saber que el dia 26 d’octubre, es farà una nova edició de la marató de muntanya de Catalunya, amb sortida i arribada a la població de Sant Llorenç Savall.

Aquest any, faràn un nou itinerari de la marató, i és passarà per bona part del parc natural de Sant Llorenç del Munt i l’Òbac, amb pujada al cim de la Mola :D . El desnivell acumulat serà d’uns 3449 metres.

Tambè es faràn al mateix dia varies curses, entre elles una mitja marató.

Jo ja estic inscrit. Algú més??????

http://www.maratocatalunya.cat

Salut

saltamarges
    Participant

Dos saltarrocs preinscrits i en llista d’espera. :S
    Resulta el parc natural els limita la participació en la marató a 120 corredors i ja fa uns dies que les inscripcions estan tancades.
    De tota manera si voleu còrrer podeu trucar al telèfon que ens indiquen al web de la cursa, hi ha una llista d’espera. De moment no hi ha massa gent, en Joliva i jo som el 3er i 4t i pel què ens han dit, segurament podrem còrrer.

Fa un parell d’anys ja vaig còrrer la marató i no és que fos res de l’altre món, però amb el nou circuit, i pujant a la Mola, la cosa promet.
    Així que doneu-vos pressa a trucar!

Luigi
    Participant

ep saltamarges i joliva, espero que esteu de sort i coincidim a St.Llorenç Savall. Fa dies que m’hi vaig inscriure i molt em sembla que aniré a fer-la en pla “vacaciones en el mar”, però sense el mar, jeje :side:

bru
    Participant

Ieeeeeeeeeeeps,

Segur que estareu de sort!!! ;)

Vinga, que ja va faltant menys, ja tinc ganes de pujar a la “meva” Mola :kiss:

Salut

Pau
    Participant

Jo també m’hi he inscrit

3a
    Participant

Hola família,

Ja fa massa temps que no apareixo per aquí …. :dry:

Espero que ens veiem una bona colla per les terres del Vallès!!!

Teniem previst anar demà a fer el mateix recorregut, però per problemes logístics d’última hora s’ha hagut de cancel·lar.
    Espero que podem anar-hi avans de la cursa!!!

Informaré puntualment quan anem a fer el reconeixement ….

Salut!
    3a

bru
    Participant

Ieeeeeeeeeeps,

Ostres, estarem molt, molt atents, 3a i Pau, de la vostra aproximació i reconeixement del terreny, ens serà de gran ajut ;)

saltamarges
    Participant

Finalment aquests de St Llorenç ens han volgut i en Joliva i jo ja tenim dorsal!! :) :) . Així que només falta posar les cames a punt per no fer figa tot pujant la Mola!
    De moment la setmana passada va tocar fer la cabreta 4 hores pel Port del Compte. Aquest matí ha tocat a Peramola, no hi ha tant desnivell però em queda una mica més a prop. Aquest cap de setmana els dos acabarem de posar-nos a punt fent una bona suadeta a la cursa de Tivissa. Em sap greu no poder ser a Agramunt com l’any passat però vaig curt de kilòmetres per fer la marató sense problemes.

3a
    Participant

Holaaa! :)

Si algú s’anima, aquest dissabte anirem a fer el mateix recorregut de la Marató. Serà en plan tranquil, sense forçar massa. Hem quedat a les 6h15’am al mateix lloc de Sant Llorenç on és la sortida de la Marató.
    Si algú s’anima, heu de portar frontal, tindrem la primera hora sense llum, i aigua (la primera font és passat el Km 25).
    En quan a l’habituallament sòlid, segons les preferències de cadasqú…..

De totes formes, com que us cau lluny, ja penjarem el recorregut amb els comentaris pertinents.

Apa,

bru
    Participant

Ieeeeeeeeeeeeps,

Que us vagi molt bé i no gasteu moltes forces!!!

Estarem molt atents als vostres comentaris ;)

Salut

3a
    Participant

Holaaaa!,

Com us podria explicar la sortida de reconeixement de la Marató …. no m’atreveixo a penjar el track …. :blush:

Havíem quedat a Sant Llorenç directament, i cadasqú de nosaltres coneixia un troç dels 42Km. Doncs bé, un skamotaire dormilega … no diré el nom … :whistle: , és el que es coneixia el primer tram, desde Sant Llorenç fins a Les Arenes.

Passats 20 minuts de l’hora de sortida, i sense que l’eskamotaire en questió aparegués, decidim anar en busca del camí cap a Les Arenes. M’estalviaré detalls … després de 10 Km i quasi hora i mitja de dónar voltes sense trobar el camí correcte, tornem a ser a Sant Llorenç. :huh:

Decidim que ens estalviem la primera volta fins a Les Arenes i anem directes. Ara ja s’ha fet de dia i tot es veu més clar …

En fi, que no us puc dónar detalls del primer tram, només espero que estigui ben senyalitzat!

En quan a la part de Les Arenes fins a dalt La Mola és el que ja t’esperes. Va pujant més aviat suau fins a sota la castellassa, voreja fins a coll de Grua, i puja de valent fins a La Mola. De totes formes aqui portem pocs Kms i encares la pujada amb proutes forces. Desde La Mola planeja fins a Coll d’Eres (bé, una mica tobogan), i baixa moltíssim fins a la Font del Llor. Aquest troç és molt perillós. Molt dret i rellisca força, encara que suposo que aquí la gent ja anirá força distanciada.
    A baix a la Font del Llor és el Km 31 aprox. Les forces ja seran justes i comença el que crec serà la part més dura (al menys per mi). Són 11 Km amb tres petits colls que es fan molt i molt durs. És un trencacames constant, s’hauran de reservar forces. Un cop arribat al Km40 cap problema, tot baixada fins a l’arribada! :)

Al final varem fer uns 36 Km d’entrenament, suficients! ;)

bru
    Participant

Ieeeeeeeeeps,

Vàreu fer un molt bon entrenament ;)

Moltes gràcies per la informació,serà per tindre-la ben present, sobretot en els últims 11 kms :unsure: :blink:

Per cert, en quant als avituallaments, espero que hi hagin els necessàris per no portar pes a sobre ;)

Salut i cames!!!!

3a
    Participant

Hola,

Els últims 11 Kms els varem fer amb dues persones de l’organització que ens varen ensenyar el recorregut … no és fàcil torbar-ho. Haviem quedat a una hora concreta a la Font del Llor. Ens van dir que no ens preocupèssim, ni per la senyalització ni per els habituallaments. Està molt ben marcat i tenim líquid i sòlid de sobre. La veritat és que ho han treballat molt, i superen amb molt les exigències que ténent pel fet de formar part del Circuit Català de Curses de Munbtanya.

Apa siau!,
    3a

bru
    Participant

Ieeeeeeeeps,

Comença el compte endarrera :S

Em sembla que tindrem sort i la nit del diumenge podrem dormir una horeta més ;)

Salut

saltamarges
    Participant

Si si! Ja s’acosta el dia.
    Ahir l’últim entrenament serioset. Va ser una volta al circuit de l’Alta Segarra, aquesta vegada en sec, els que vàreu venir a la cursa no el coneixeríeu:P:P
    Així que ara anirem descansant i a veure com va diumenge.

Jo crec que he entrenat prou bé, però Tfarriol llegint la teva crònica de l’entrenament m’ha entrat una mica de cangueli. Aquests 11 Km finals de puja i baixa poden ser mortals:ohmy:

Apa! ja tinc ganes de que sigui diumenge.

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 31)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.