14ª Marató de muntanya de Catalunya. 26 d'octubre
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
23 d'octubre de 2008 a les 16:37 #17172
LuigiParticipantHola gent,
Doncs jo no he entrenat ni bé ni malament, simplement he entrenat molt poquet aquestes últimes setmanes i serà qüestió d’acabar amb dignitat i ja estaré content
Espero que almenys faci fred
Fins diumenge!
23 d'octubre de 2008 a les 17:19 #17173
bruParticipantIeeeeeeeeeps,
Doncs segons les previsions, potser farà unn xic de fred a primera hora del matí, però a les hores de sol…:unsure:
Per cert, si algú li pot interessar encara aconseguir algun dorsal per la marató, que es posi en contacte amb aquesta adreça runningvalles@ya.com.
Apa, fins diumenge i salut
23 d'octubre de 2008 a les 20:08 #17178
sergi farre perezParticipantMolts anims a tots per diumenge!a veure si la climatologia us respecte i podeu gaudir d’aquesta marató!
25 d'octubre de 2008 a les 15:09 #17206
bodiParticipantDoncs jo, entrenant una horeta a la setmana i malament, amb una planta del peu que em dona molta guerra, amb, novament, les costelles força tocades. . . . el més prudent seria quedar-me a casa per a veure si faig net d’una vegada i començar a preparar ZEGAMA :ohmy: que ja hi ha data

. . . .
. . . . . em sembla que demà hi prendre la sortida i si la sort m’acompanya a veure si puc acabar-la i no m’hi vaig malt en l’intent . . . . demà la màxima serà, visteme despacio que tengo prisa, versió atlètica 😆salut.
Pd. avui reapareixo després d’estar desconectat informàticament durant més d’un mes, a veure si mica en mica em poso al dia, content de retrobar-nos
25 d'octubre de 2008 a les 16:13 #17209
ArnauParticipantMolta sort a tots, valents !!!
Salut i kms !!!
25 d'octubre de 2008 a les 19:34 #17212
By KedsParticipantBru, tfarriol, saltamarges, joliva, luigi, pau, bodi…..
MOLTA SORT !!!!….I A GAUDIR-LA FORÇA !!
Ah!, i volem lleigir les cròniques de tots….
Salutacions.
26 d'octubre de 2008 a les 8:11 #17216
LuigiParticipantLa meva crònica:
Esquifit entrenament + cansament arrossegat de fa setmanes = m’he quedat a casa

:dry:
26 d'octubre de 2008 a les 19:19 #17219
bodiParticipantEp, això no val . . . . 0 entrenament + 0 cansament = una altra marató :laugh:
Molt recomenable, no el que jo he fet, sinó la marató PERFECTAMENT senyalitzada, bona organització, avituallaments correctes, prou dura per deixar-hi bous i esquelles, procurant que no m’enganxés l’escombra
, encara he anat prou bé amb l’entrenament que duia i els kilòmetres finals ben lletjots i amb una soleia de justicia , al final 6h 17, el Bru ja s’havia dutxat, és clar i començat a dinar :woohoo: , però el vermutet de rigoe també ha caigut a sant Llorenç.En fi, una altra al sac, la de la inconciència, però ja se sap,aquest maratonians no en ténen massa. Ara a fer net de totes les parides que tinc i a entrenar com deu mana, tot enfocat a la muntanya, tot i que alguna coseta d’asfalt pot caura, ja comença a fer mandra, tot sigui per saludar la tropa

salut.
27 d'octubre de 2008 a les 7:30 #17221
homedferroMembreResultats!
Saltamarges 03:35:58
joliva 04:49:43
Bru 04:56:11
tfarriol 05:53:19
Bodi 06:17:07
Pau 06:53:09Enhorabona a tots!!!
seguint l’ enllaç hi trobareu totes les classificacions
27 d'octubre de 2008 a les 8:18 #17223
cargolParticipantEnhorabona muntanyencs
27 d'octubre de 2008 a les 10:44 #17225
PauParticipantDoncs jo anava ben preparat, amb algun kilet de més però en forma.
Només sortir ja em vaig quedar en darrera posició, al cap d’una estona ja en vaig deixar quatre pel darrera, tres em van passar i van abandonar i l’altre va abandonar darrera meu… Efectivament, vaig quedar últim:)
Molt content i orgullós, encara estic flotant d’alegria.
De fet, Bodi, l’escombra no et va atrapar car jo l’estava frenant;)
Als pocs minuyta ja em vaig juntar amb un grup (Ricard, Xavi miquel i Escurço negre de l’es-k-mot vallesà, a corredors.cat) amb els que vem arribar junts.
Vaig patir molt a la pujada a La Mola, em vaig quedar sol, a dalt m’esperaven el grupet, vaig fer una cervesa i un cigaló al bar i allà va ser on em va atrapar l’escombra, en Jaume Grau, gran persona amb qui vem fer bona amistat i vem patir i fruir moltíssim.
El tros final molt dur, per terres cremades que feien mal rotllo i un potent sol tocant al clatell. Els primers 32km de recorregut, ambsolutament genial!
Organització, 10. Ambient al poble, 10. Tot, 10.
Al arribar estava euforic, vaig poder fer uan cerveseta amb en Bodi i un amic seu, però a en Bru només el vaig poder saludar abans de la cursa. Ni vaig veure l’Assumpta ni a la nova incorporació

Un dia memorable, encara camino un pam per sobre del nivell del terra.
Salutacions a tots.
Luigi, haguessim pogut anar junts :angry:
27 d'octubre de 2008 a les 21:24 #17231
bruParticipantIeeeeeeeeeeeeeeeeeps,
Doncs si, com molt bé diu l’anxaneta verda que no entrena i acaba dignament maratons (el molt punyetero!!!)
, cursa molt recomenable a tot aquell a qui li agradi correr per muntanya
.I tenia dipositades unes grans expectatives i finalment, vaig veure en escreix recompensat l’esforç fet per estar-hi present.
Una organització impecable, avituallaments amb tot lo just i necessari, amb una grapat de voluntaris que t’animaven en tot moment, circuit que era impossible perdre-si encara que ho volguessis fer exprés, una sortida i arribada situades en un poble enmig del parc natural, i un recorregut per disfrutar, sobretot els primers 30 kms, i amb la cirereta de pujar a la bonica, entrenyable i estimada Mola :kiss: :kiss: .
A la sortida, la fem petar amb en bodi, tfarriol, pau i en saltamarges. Trobem a faltar en Luigi, però ja sospitem de la seva sàvia decisió. Espero veure’t aviat crack

Em vaig trobar molt bé durant tota la cursa, segurament perque vaig sortir amb molta prudència, pensant amb els últims 11 kms, que es feien una mica llargs, i sabent de la duresa de la pujada a La Mola.
Això em va permetre anar de menys a més i vaig arribar a la meta amb molt bones sensacions i amb la satisfacció d’haver acabat una marató més

Felicitar en Pau pel sacrifici i les ganes que hi vas posar (el secret…la cervesa i el cigaló, segur
i la enhorabona a la tfarriol pel gran temps que vàres fer.Si sense cap km acaba les maratons, ara que l’anxaneta verda començarà a entrenar, farà por i tot :woohoo: :woohoo:
Encanta’t de conèixer en joliva
i ….
menció especial per en salmarges, a part de ser el primer, mireu, mireu tots, siusplau, el temps que va fer…increible, crec sincerament que està al nivell dels grans corredors de curses de muntanya de casa nostra…ets un crack nen!!!
I això que, parlant desprès amb ell a meta, no sabia ni el temps que havia fet!!!!Apa, cursa per apuntar al calendari

Salut
27 d'octubre de 2008 a les 22:39 #17233
JOLIVAParticipantMentalitat de marato: sortire conservant i anire a mes. Amb aquest lema surto de casa memoritzant el perfil de la cursa. Doncs no! em despisto i surto el ultim cinc minuts mes tart. Doncs a matar, prenc ritme de mitja marato i el cap no para de dirme: ho pagaras!!
Vaig be, pujo la mola amb bon ritme, el paisatge i corriols m’ajuden, vaixo i al arribar a la solana començo a desinflar-me. Agafo el ritme de supervivencia que tant em conec de llargues jornades de muntanya i arribo a St. Llorenç.
Felicitats a l’organitzacio. 30Km de cursa preciosos, marcatge perfecte (nomes es van deixar un tronc a mitja alçada i jo hi vaig fotre un bon cop de cap). Avituallaments complerts i ven espaiats.
En fi, una bona cursa que us recomano.
Bru, encantat.
Vinga ens veiem a la Monserrat Nord
27 d'octubre de 2008 a les 22:50 #17234
albertboParticipantPpfffiuuhhh…!!!!,
no sé per on començar. Quina colla !!!
Des d’en saltamarges, un autèntic fora de sèrie sobretot a la muntanya fins al Pau (és cert això de la cervesa i el cigaló a La Mola ??? :silly: Jo no hi he estat mai, em dóna esperances…
).bru, demostrant un cop més que està en estat de gràcia. Continua així, no hi ha qui t’aturi, company !!!
En bodi, tot i els entrebancs, continua sent un valor segur. Quina empenta, noi !
3a, molt però que molt bé ! JOLIVA, els Saltarrocs sóu molt bons !
I un record per en Luigi, suposo que ha estat dur haver-se de quedar a casa. No sempre deixem manar les nostres ganes, oi ?
Una marató de muntanya ? Això està fet per gent com vosaltres, els altres ens ho mirem amb admiració.
28 d'octubre de 2008 a les 23:32 #17252
PauParticipantalbertbo ha escrit:
Quote:[…] fins al Pau (és cert això de la cervesa i el cigaló a La Mola ??? :silly: Jo no hi he estat mai, em dóna esperances…
).
[…]Del tot cert, a dalt a La Mola hi ha un restaurant, jo no vaig haver de perdre més de 5 minuts en fer la feina. Li dic: “Ens pots servir ràpid que estem fent una cursa?” diu “Quina manera més original de fer curses” però em serveix ben ràpid i una cervesa moolt fresqueta que se’m va posar de co…
A la Vall del Congost, la dónen com a avituallament normal a La Trona, va ser llavors quan em vaig donar compte de que va molt bé

-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.