100 km VILLA DE MADRID -15 de març 2009-

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

montoliu
    Participant

iepaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Com que sempre és bó provar alguna cosa nova, començarem per aquí:unsure: :S , a veure si podem arribar-hi.

ESTEFI!!!!!!!!! T’animes ò que?????????

ho anirem comentant

a reveure.

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Ja sabia jo que aquest crack en preparava alguna de grossa…;)

Salut i sort!!!!!!!!!!!!!!

sergi farre perez
    Participant

Molts anims Montoliu en aquesta nova aventura!!!
    Estas fet un crack!!;)

Bona tarda, Montoliu!

Et desitjo tota la sort del món en aquest nou repte que t’has proposat, encara que estic segur que faràs un gran paper. Ara ja entenc perquè aquest any no vas a Mapoma…
    Ja ens faràs cinc cèntims dels entrenaments que duràs a terme.

Salut!

Crit
    Membre

i després què?

cargol
    Participant

Montoliuja sabía jo que la marató et quedava petita i en necessites 2 i mitja.
    T’auguro molta sort a l’estrena de l’ultrafons.
    Salut i moles milles.
    Abel

homedferro
    Membre

Ostres Montoliu!!!

Molta sort en aquest gran repte!

compendras que no podrem compartir massa entrenaments… :whistle: 👿 :P :woohoo:

Karri
    Participant

Home…jo en bicicleta et podria acompanyar…em sembla que ni això…hauria d’agafar una moto…

SORT!

Arnau
    Participant

Que callat ho tenies podrit !!!

Anims i des d’aqui t’animarem tot el que faci falta per aquest gran repte que t’has proposat.

Ets un autentic crack

Salut i kms

JFK
    Participant

Fa dies que no baixaba per la canalització i m’he trobat un reguerot de 2,5 quilometres, i mig pam de fondo. Al cap de 2 minuts, a l’horitzó una locomotora treient fum,pim,pam,pim,pam…no pot ser!!! en Montoliu!!! I ell fotent-li amunt i avall. D’aqui quatre dies i tindrem mig metre, i la meva pregunta és: quan portis un metre i mig , com mouras els braços?

Molta sort!!! Ets un fóra de sèrie…

Salutcions i km’s

montoliu
    Participant

ESTEFI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SOCORRO!!!!!!!!!!!!!!!

els dubtes i el canguelis aumenten d’una manera exponencial.

faig uns entrenos bastant silvestres, però bé, ja ens ho trobarem.

per postres diuen que el circuit és un autentic trenca-cames:unsure: , només ens faltava aixó.

vaig recopilant informació a marxes forçades: tema menjar, beure, correr, caminar, mentalitat,……. (gràcies Sed)

a reveure.

Hache
    Participant

Ai, montoliu, ja sabia jo que no anaves pel bon camí. Els Maratons se’t queden petits i hala, 100 km. de cop.

Però has d’estar tranquil, ets d’una altra galàxia:P ;) :side:

iscle
    Participant

B) B) anim en aquest nou repte, jo de moment hem dedico a fer curses de 10 kms, o sigui que les de 100 hem queden una mica lluny :P :P
    :blink: :blink: ens hauries d’explicar com et preparas a nivell psicologic per una cursa d’aquestes caracteristiques :ohmy: :ohmy:

:blink: :blink: anims i molta sort:dry: :dry:

montoliu
    Participant

gracies a tots pels anims, em sembla que ho necesitaré tot.

segueixo amb el plà d’entreno rudimentari. alguna tiradeta llarga i entre setmana anar fent.
    encara em fa una mica de mal el peu, i “no sé si estic prou preparat” jejeje quins dubtes!!!!!!!!!

cada vegada que parlo amb algún crak ultrafondista (estefi, un tal ricardinho,…) em deprimeixo més. i no és el fet de fer 100 km, (que a hores d’ara em preocupa lo normal) sino pel recorregut trenca-cames que hi haurà.
    a qui se li ocurreix de debutar a Madrid, collooons.
    ara ja esta fet, aniré a totes per acabar, em fa ilusió, que voleu que us digui.

a reveure.

cargol
    Participant

El passat dissabte vaig tenir l’hor de compartir amb aquest monstre de Montoliu una mínima part del seu entreno per la canalització, jo vaig fer 4 tirades (10 Kms), però amb ell encara li quedaven 16 més (50 kms. en total).
    Jo el veig ben preparat mentalment i físicament i dispossat a cremar Madrid.
    Ànims campió.
    Salut i milles.
    Abel

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 58)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.