100 km VILLA DE MADRID -15 de març 2009-
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
11 de febrer de 2009 a les 13:28 #2417
montoliuParticipantiepaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Com que sempre és bó provar alguna cosa nova, començarem per aquí:unsure: :S , a veure si podem arribar-hi.
ESTEFI!!!!!!!!! T’animes ò que?????????
ho anirem comentant
a reveure.
11 de febrer de 2009 a les 17:20 #19037
bruParticipantIeeeeeps,
Ja sabia jo que aquest crack en preparava alguna de grossa…
Salut i sort!!!!!!!!!!!!!!
11 de febrer de 2009 a les 17:56 #19038
sergi farre perezParticipantMolts anims Montoliu en aquesta nova aventura!!!
Estas fet un crack!!11 de febrer de 2009 a les 18:47 #19039
Fedor Galceran ArellanoParticipantBona tarda, Montoliu!
Et desitjo tota la sort del món en aquest nou repte que t’has proposat, encara que estic segur que faràs un gran paper. Ara ja entenc perquè aquest any no vas a Mapoma…
Ja ens faràs cinc cèntims dels entrenaments que duràs a terme.Salut!
11 de febrer de 2009 a les 21:49 #19047
CritMembrei després què?
12 de febrer de 2009 a les 10:09 #19052
cargolParticipantMontoliuja sabía jo que la marató et quedava petita i en necessites 2 i mitja.
T’auguro molta sort a l’estrena de l’ultrafons.
Salut i moles milles.
Abel12 de febrer de 2009 a les 12:27 #19057
homedferroMembreOstres Montoliu!!!
Molta sort en aquest gran repte!
compendras que no podrem compartir massa entrenaments… :whistle: 👿
:woohoo:
13 de febrer de 2009 a les 11:35 #19071
KarriParticipantHome…jo en bicicleta et podria acompanyar…em sembla que ni això…hauria d’agafar una moto…
SORT!
13 de febrer de 2009 a les 12:55 #19074
ArnauParticipantQue callat ho tenies podrit !!!
Anims i des d’aqui t’animarem tot el que faci falta per aquest gran repte que t’has proposat.
Ets un autentic crack
Salut i kms
15 de febrer de 2009 a les 19:28 #19118
JFKParticipantFa dies que no baixaba per la canalització i m’he trobat un reguerot de 2,5 quilometres, i mig pam de fondo. Al cap de 2 minuts, a l’horitzó una locomotora treient fum,pim,pam,pim,pam…no pot ser!!! en Montoliu!!! I ell fotent-li amunt i avall. D’aqui quatre dies i tindrem mig metre, i la meva pregunta és: quan portis un metre i mig , com mouras els braços?
Molta sort!!! Ets un fóra de sèrie…
Salutcions i km’s
26 de febrer de 2009 a les 18:15 #19391
montoliuParticipantESTEFI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SOCORRO!!!!!!!!!!!!!!!
els dubtes i el canguelis aumenten d’una manera exponencial.
faig uns entrenos bastant silvestres, però bé, ja ens ho trobarem.
per postres diuen que el circuit és un autentic trenca-cames:unsure: , només ens faltava aixó.
vaig recopilant informació a marxes forçades: tema menjar, beure, correr, caminar, mentalitat,……. (gràcies Sed)
a reveure.
26 de febrer de 2009 a les 23:39 #19406
HacheParticipantAi, montoliu, ja sabia jo que no anaves pel bon camí. Els Maratons se’t queden petits i hala, 100 km. de cop.
Però has d’estar tranquil, ets d’una altra galàxia:P
:side:
28 de febrer de 2009 a les 8:25 #19441
iscleParticipantanim en aquest nou repte, jo de moment hem dedico a fer curses de 10 kms, o sigui que les de 100 hem queden una mica lluny
:blink: :blink: ens hauries d’explicar com et preparas a nivell psicologic per una cursa d’aquestes caracteristiques :ohmy: :ohmy::blink: :blink: anims i molta sort:dry: :dry:
4 de març de 2009 a les 8:55 #19532
montoliuParticipantgracies a tots pels anims, em sembla que ho necesitaré tot.
segueixo amb el plà d’entreno rudimentari. alguna tiradeta llarga i entre setmana anar fent.
encara em fa una mica de mal el peu, i “no sé si estic prou preparat” jejeje quins dubtes!!!!!!!!!cada vegada que parlo amb algún crak ultrafondista (estefi, un tal ricardinho,…) em deprimeixo més. i no és el fet de fer 100 km, (que a hores d’ara em preocupa lo normal) sino pel recorregut trenca-cames que hi haurà.
a qui se li ocurreix de debutar a Madrid, collooons.
ara ja esta fet, aniré a totes per acabar, em fa ilusió, que voleu que us digui.a reveure.
4 de març de 2009 a les 14:17 #19541
cargolParticipantEl passat dissabte vaig tenir l’hor de compartir amb aquest monstre de Montoliu una mínima part del seu entreno per la canalització, jo vaig fer 4 tirades (10 Kms), però amb ell encara li quedaven 16 més (50 kms. en total).
Jo el veig ben preparat mentalment i físicament i dispossat a cremar Madrid.
Ànims campió.
Salut i milles.
Abel -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.