100 km VILLA DE MADRID -15 de març 2009-
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
16 de març de 2009 a les 13:56 #19771
caragoletParticipantSou de pedra , nois!!!.enhorabona i a gaudir-ne.
Estefi,ets la millor, i de moltes coses…
16 de març de 2009 a les 18:06 #19780
ArnauParticipantJa esta tot dit i qualsevol altra cosa que pugui dir quedara curta.
Moltissimes Felicitats !!!
Salut i kms !!!
16 de març de 2009 a les 19:07 #19783
Fedor Galceran ArellanoParticipantEnhorabona a tots tres!!!!
Només de pensar en fer aquestes distàncies jo ja tremolo. Ara a recuperar-se i a pensar en la pròxima que fareu….
Moltes felocitats!!!
16 de març de 2009 a les 22:28 #19785
By KedsParticipantPONENT GLADIATORS !!!! :woohoo:
Enhorabona !
19 de març de 2009 a les 10:02 #19819
montoliuParticipantdefinitivament l’ultrafons és un altre món: més familiar, més solitari, sense pressa…..sense pausa…
van ser tantes sensacions, tantes emocions, que és fa dificil explicar-ho en poques paraules.
un plaer coincidir amb els ultra-cracks de la distància: estefi, Miquel sole, Paris Canals, Ricardinho……
no m’agradat mai destacar a ningú en particular, però aquesta vegada no m’en puc estar: ESTEFI, no trobo paraules adecuades per agrair-te tot el que vas fer per mi, sense tu crec que no ho hauria aconseguit: gràcies.
Pel que fa a la cursa, doncs: duriiisssiiiima. circuit matador, amb pujades i baixades constants. més de 5 hores en solitari, psicologicament dura, les cames cap al km 70 eren com a pedres, al final acabo “buit” tant psicologica com fisicament. no em puc traure ni les sabatilles per duxar-me, m’han d’ajudar a baixar les escales, em marejo sovint… en fi, que ja estic pensant en la proxima…
Sort que en cada volta em trobo amb l’Ana, em va donar les forçes suficients per acabar les 2 ultimes voltes.
GRACIES a tots pels ànims rebuts.
ps. Que no, que no me he olvidado de ti, Carme. Es curioso el efecto que producen algunas personas, las acabas de conocer y al cabo de 5 minutos crees que os conoceis de toda la vida. Esto solo lo hacen las buenas personas.
un placer conocerte. un beso.19 de març de 2009 a les 11:04 #19820
homedferroMembreMontoliu, ets un crack!
19 de març de 2009 a les 13:14 #19823
floParticipantEnhorabona!!!
19 de març de 2009 a les 18:39 #19828
SedParticipantMontoliu estat fet un xampion.!
Estefi a la teva linea evolutiva.!
Abans d’un any els ultrafondistes de Lleida seran un mínim de 3 més
Salut!
19 de març de 2009 a les 22:49 #19835
baldatoParticipantEnhorabuena campeones.
estefi
¿Qué queda por decir de estefi? qué lujo.
montoliu
No tenía ninguna duda de que alcanzarías con nota esta nueva meta. La solvencia con que te manejas en distancias “inferiores” te avalan.
Me ha gustado mucho tu minicrónica. Aparecen conceptos que se echan de menos en el día a día.Un abrazo y a recuperarse.
20 de març de 2009 a les 7:30 #19841
montoliuParticipantSed:
sempre dic que s’ha de fer càs dels millors, gràcies pels consells. ho vaig agraïr molt.
20 de març de 2009 a les 8:20 #19842
estefiParticipantSED:
la falilia d´ultrafons es ampliable a MES de 3….
espero que fem de Lleida terra de lluitadors pels kms….
i….:silly: es questio de treure pit i c……
apuntar-se en una cursa….:woohoo: (en hi ha moltes i variades, amb diferentes llargades i temps d´´arribada, i perfils suaus o mes forts…..)
i…. ja esta…..:blink:
la proba la tenim al el mestre Montoliu, que ja pense amb un altra segur……….
ES TOT UN MON:::::S
petons .
estefi.20 de març de 2009 a les 22:49 #19859
bodiParticipantEnhorabona campions ! ! ! !
Montoliu, benvingut al “club”.Salut.
21 de març de 2009 a les 20:16 #19871
JFKParticipantEnhorabona!!!!
Moltes felicitats.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.