S'ha creat les respostes del fòrum

• Autor
    Entrades
  • En resposta a: Presentacions 2015 #38681

km0
    Superadministrador

Benvingut,
    Qui ets? Què hi fas aquí? Corres, camines, pedales? Qui t’ha portat fins aquí? Aquest és l’espai de benvinguda, per presentar-nos una mica.
    Possiblement faci molt de temps que voltes per aquí, ja a l’antic fòrum, difícilment et podràs presentar de la mateixa manera, som-hi.

Salutacions

En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Run #40047

numovi
    Participant

Qui vindrà diumenge a Mollerussa?

En resposta a: V Marató de Castelló - 7/12/2014 #40050

numovi
    Participant

Felicitats

En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Run #40096

alexriu
    Moderador

Ep…compteu amb mi. I em sembla que serem uns quants Km0’s.

En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Btt #40097

Crit
    Membre

Bon dia,

En plena setmana de la sostenibilitat diumenge tenim una pedalada de 9 km feta a mida per fer amb canalla.

http://sostenibilitat.paeria.cat/informacio-ambiental-de-lleida/mobilitat/setmana-de-la-mobilitat-sstenible-i-segura-de-lleida

Saltutacions

En resposta a: Circuit Marxa.cat. Marxa popular del Segrià. 3 d'abril de 2016 #40098

Crit
    Membre

Anotada!

Gràcies

En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Run #40099

homedferro
    Membre

Ep!

Jo no aniré a Mollerussa, però sortiré a córrer per aquí

A les 8:00 passaré pel Km0 a recollir a qui vulgui ser-hi!

Salut!

En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Btt #40101

Noerunner
    Participant

Hola bona tarda!!

fa poc que surto els diumenges al matí quan el meu petit m’ho permet…si hi ha algú que surti m’apunto!!

vinga animeu-vos….

En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Btt #40102

Crit
    Membre

Bon dia,

Els dos propers caps de setmana compromesos, però compteu amb mi.

En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Run #40103

Marcel Mor
    Participant

Ens veiem diumenge a les 8:00H al mirador!

En resposta a: Mitja marató i maratons #40104

By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

1/2 Marató de Mollerussa

Ummmm…un autèntic clàssic a Ponent !!!

Jo no hi vaig a fer-la aquesta any.
    Què més voldria !!!
    Algú hi va ?
    En sap alguna cosa?
    Alguna xafarderia ?

Salutacions.

En resposta a: Actualitat km0 #40105

By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

Només fa uns minuts que navego per la nova web (versió PC) i cada cop les sensacions són més bones. Amb una mica d temps i pràctica això serà “coser & cantar”.

Ja sé que encara no és definitiu….però em permeto un parell d’humils comentaris.

Un botó de Sortida/Desconnexió crec que és elegant i dona distinció (encara que després tothom surti “a la brava” per la X).

També, quan afegeixes en un missatge un enllaç amb text (link), quan ho edites, l’enllaç queda molt dissimulat dins el missatge i només es veu clarament si passes el punter per sobre del text. Això pot deixar oculta informació valuosa.

No dic res més. I no em feu gaire cas, sóc una rata analògica…

Salutacions.

• Aquest tema ha estat modificat fa 10 anys, 11 mesos per By Keds.
    En resposta a: 1/2 Marató de Mollerussa 18/10/2015 #40107

Crit
    Membre

Bon dia,

Qui hi va? I què hi aneu a fer?

Sort a tots!

En resposta a: Mitja marató i maratons #40108

cargol
    Participant

Recentment a través de l’Arcadi Alibés he descobert una associació que es diu Marathon Globetrotters, dedicada als maratonians de tot el món que els agrada córrer i viatjar. Aquesta és la pàgina web: http://www.marathonglobetrotters.org/

Per ser-ne membre de ple dret s’ha d’haver corregut almenys una marató en 10 països diferents, però amb 5 països ja hi pots entrar com a membre provisional.

El llistat dels països no és exactament el dels estats reconeguts per l’ONU, ja que hi figuren, per exemple, Anglaterra, Escòcia, País de Gal.les i Irlanda del Nord. Si be s’ha intentat suggerir a l’organització que també hi podrien incloure Catalunya i el País Basc, van contestar igual que l’Estat espanyol.

Vaig comptar quants països de la seva llista tenia i me’n van sortir 11. Com que l’Arcadi s’ho va currar i va aconseguir que l’inscriguesin com a català i ho van acceptar, ara surtim així i ja com 5, per 0 d’Espanya.
    http://www.marathonglobetrotters.org/p/members.html
    Hi ha unalemà que en porta 100 paisos (deu estar trucat com els VW).

Si algú de vosaltres té maratons almenys en cinc dels països de la seva llista pot demanar la inscripció a l’associació. Aquest és el llistat dels 223 països que de moment compten: http://www.marathonglobetrotters.org/p/countries.html

Cada any organitzen una trobada a un lloc exótic i aquest any ho fan a l’illa de Jersey, prop d’Inglaterra.

Salut i milles pel mon.
    Abel

En resposta a: 1/2 Marató de Mollerussa 18/10/2015 #40109

Arnau
    Participant

Una clàssica de les terres de Ponent. Jo aquest any hi torno després de temps de no córrer-la. I crec que serem uns quants Km0 més.
    Podríem recuperar aquella bonica tradició de fer-nos una fotografia, no?

S'està mostrant 15 entrades - de la 29,941 a la 29,955 (d'un total de 30,212)