S'ha creat les respostes del fòrum
-
AutorEntrades
-
numoviParticipantFelicitats Abel, una altra al sac .. i en van unes quantes

numoviParticipantKIMI ha escrit:
Quote:Bona caminada i cursa la de avui no se on tinc les cames fins aviat.Cames? que es això? :laugh: :laugh:
Una jornada esplèndida amb una organització impecable.
numoviParticipantSou pitjor que els nens .. tot a última hora :laugh:
Avui tornaré a enviar mail als socis però si volem activar la opció de l’autocar ho tindríem que deixar enllestit entre avui i demà.
Jordi CodonyParticipantImpecable sí…fins a Cervera.
Segurament es que sóc més despistat que tu numovi, però em vaig perdre 2 cops (juntament amb altres corredors), la segona vegada vam perdre molt de temps fins trobar la cinta groga. Així que em van sortir 3 o 4 Km de més i 25 o 30 minuts extres.És el primer cop que faig taaaants quilòmetres i tot i les errades, vaig arribar amb força dignitat.
Una experiència més.
Els paisatges, la gent, el temps…tot aixó magnífic.Adeu companys.
CARLOSParticipantnumovi ha escrit:
Quote:Sou pitjor que els nens .. tot a última hora :laugh:Avui tornaré a enviar mail als socis però si volem activar la opció de l’autocar ho tindríem que deixar enllestit entre avui i demà.
Tens tota la raó . :blush: :blush: :blush:
A veure que surt d’aquí.
numoviParticipantEncara no he pogut enviar el mail als socis (ho faré aquesta tarda).
El primer que tenim que saber del cert es quanta gent està interessada amb el tema autocar.
Si us plau, tornem a fer llista.
homedferroMembreAutocar
– numovi
– JRamon
– CARLOS
– Isidre
– Homedferroi el jose i un amic seu que han contactat amb mi per whats
numoviParticipantJo finalment no aniré a Barcelona. Toca descansar que porto molta tralla a sobre

Actualitzo llista:
Quote:Autocar
– JRamon
– CARLOS
– Isidre
– Homedferro
– Jose
– Amic JosePer cert, dos cosetes
– Tinc disponible el meu dorsal i el de la meva dona. Si coneixeu algú que vulgui anar que es fiqui en contacte amb mi.
– Divendres tinc reunió a Barcelona i podria passar a buscar dorsals. Si voleu que agafi dorsals d’algú, em passeu correu amb autorització, mail de l’organització i fotocopia del DNI. Les bosses us les podria donar dissabte.
km0Superadministrador.
Ja tenim guanyadors de les inscripcions exclusives per a socis Km0 per la Cursa d’INEFC i de la Cursa de la Nòria de Torrelameu.
Cursa INEFC Race:
– Fran Pasamon
– Ramon Mateu
– Xavier MiróCursa de la Nòria de Torrelameu:
– Francesc Segura
– Salvador Rubio
– Jose Miguel HijanoFelicitats als guanyadors !!!!
Estigueu atents que ben aviat haurà nous sorteigs.
numoviParticipantAutocar
– JRamon
– CARLOS
– Isidre
– Homedferro
– Jose
– Amic Jose
– Josep Vicente
numoviParticipantDefinitivament no s’arriba al mínim per poder organitzar autocar per Barcelona

El Marc ha comentat la possibilitat de llogar una furgoneta entre els que estàveu interessats. Ja ho parleu entre vosaltres.
CARLOSParticipantGràcies Oscar .
Sembla que finalment anirem en cotxe.
JordiParticipantBoniiiiiisima noticia!!!!!! ENHORABONA a totes les parts implicades que heu fet possible que la millor cursa de Lleida continuï al calendari
[img size=150]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/11053282_609302172533267_4243304275946292518_n.jpg?oh=2558047778d1dde8f07714985de46464&oe=55BE1CFE&__gda__=1435379860_a817d89ab02ec188451d8988ca955763[/img]
[img size=150]https://scontent-mad.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/11053125_609302169199934_5976250707218338336_n.jpg?oh=0d477fa0c2be55740416a53cf0882a2d&oe=55BD25B3[/img]
Jordi CodonyParticipantMolta sort a Barna companys !!!.
Disfruteu.

homedferroMembreEpa!
Ens trobem a les 8:00 al costat esquerra pujant les escales de la Font Màgica per fer-nos la foto?
Fins diumenge!
-
AutorEntrades