S'ha creat les respostes del fòrum
-
AutorEntrades
-
caragoletParticipantJo miraré de seguir un tros:woohoo:
caragoletParticipantLes coses importants es veuen amb el cor. …. Jo només us hauré de donar sempre les gràcies per haver-hi estat , per haver-me acollit i. per seguir sent-hi.
elopezParticipantEspero no dormir-me aquest diumenge, com em va passar l’altre, i ser-hi al Km.0 a l’hora…
JFKParticipantUs enrecordeu?
El primer aniversari a Borges. Au!! Aquí teniu les fotos…
http://picasaweb.google.com/km0ponent/1rDinarAniversariKm0Ponent2008
CARLOSParticipantEns hi apuntem
Jramon30 i CARLOS
numoviParticipantRecopilem:
-Numovi
-Redman
-JRamon30
-CARLOS
-Benet
-Hache
-Marcel
-Jordi Codony
-Cargolet ???
-Isidre (només anada)
ArnauParticipantGRÀCIES KM0 PONENT!!!
ArnauParticipantI que be ens ho passem!!! :woohoo: :silly: :laugh:
Salut i kms
cargolParticipantPer segon any es disputa aquesta cursa a nivell global en diferents ciutats del mon a la mateixa hora i lluitant que no t’atrapi la meta.
Si be hi hal algunes variacions:
– En concret a Espanya, no es farà com l’any passat a Barcelona, sino que es trasllada a Aranjuez (Madrid).
– L’inscripció tampoc val 40 Euros, sino que ha baixat a la meitat, si be els fondos van integres a la Fundació per la Recerca de l’investigació per les lesions de la médula espinal i amb la perfecta organització de RED BULL.
– L’hora de surtida serà a les 13h i no a les 12h.
Jo hi vaig participar a la primera edició i va ser una bona experiència a una cursa diferent.Si hi ha algú interessat, us deixo el link:
http://www.wingsforlifeworldrun.com/es/es/
Salut i milles.
Abel
Jordi CodonyParticipantReticent al principi, Caragolet em fa venir les ganes de “matricular-me”. Com és normal, ella sempre creua la línia de meta abans que jo.
D’aixó ja fa 7 anys, i en aquest temps, he pogut coneixer una gent (i un esport) fantàstics.FELICITATS A TOTS

Jordi Molins MarquèsParticipantRecopilem:
-Numovi
-Redman
-JRamon30
-CARLOS
-Benet
-Hache
-Marcel
-Jordi Codony
-Cargolet ???
-Isidre (només anada)
-Jmolins
-JNavarro
EnricModerador8 anys? Amos hombre… És conya, no? SI que passen amb poc temple i a tota marxa, ( :side: ) però molt molt molt ràpid. No pot ser, no?
En qualsevol cas, UNA SORT estar amb vosaltres,
GRÀCIES AMICS!
Força Km0!
numoviParticipantAmb la gent que s’ha apuntat pel servei d’autocar ja arribem al mínim necessari, per tant queda CONFIRMAT.
La sortida serà a les 6.00h del matí (quedem 10 minuts abans) des del Camp d’Esports i la tornada la farem tant aviat acabem tots (calculo que sobre les 14.00h com a molt tard).
El cost de l’autocar es de 18€ pels socis i de 22€ pels no socis.
Fins diumenge.
P.d: Si us plau, els que esteu a la llista confirmeu la lectura d’aquest post.
Marcel MorParticipantAmb unes ganes bojes de córrer, ens veiem diumenge
:cheer:
:laugh:
CARLOSParticipantnumovi ha escrit:
Quote:Amb la gent que s’ha apuntat pel servei d’autocar ja arribem al mínim necessari, per tant queda CONFIRMAT.La sortida serà a les 6.00h del matí (quedem 10 minuts abans) des del Camp d’Esports i la tornada la farem tant aviat acabem tots (calculo que sobre les 14.00h com a molt tard).
El cost de l’autocar es de 18€ pels socis i de 22€ pels no socis.
Fins diumenge.
P.d: Si us plau, els que esteu a la llista confirmeu la lectura d’aquest post.
CARLOS
Jramon30OK

-
AutorEntrades