S'ha creat les respostes del fòrum

• Autor
    Entrades
  • En resposta a: Marató BCN 2019 #41114
    homedferro
    Gestor de comptes

Epa nois!!!

Doncs aquest cop no tinc barqueta…

Ssortiré per sensacions i per ganes i a veure si em trec el mal regust de la última que vaig fer….

Amb un no-res comença el mambo!

Ens hi veiem!

En resposta a: Marató BCN 2019 #41115
    CARLOS
    Participant

ALEA JACTA EST !!!

ACCESO A LOS CAJONES DE SALIDA

Habrá un total de seis cajones de salida identificados por colores. Os recomendamos llegar al punto de salida con antelación y acceder a vuestro cajón, como muy tarde, a las 8:15h.

La Avenida Mª Cristina, punto de salida de la Zurich Maratón de Barcelona se organizará por cajones identificados por colores, cada uno de los cuales representará un tiempo determinado. De esta manera habrá seis cajones que efectuarán la salida de la carrera de forma escalonada hasta cinco salidas diferentes, separadas entre ellas por pocos minutos.

De esta manera se estirará la carrera y se favorecerá la comodidad de todos los participantes. Los cajones serán los siguientes:

• Amarillo: menos de 3h (1ª salida)

• Rojo: de 3h a 3:15h (1ª salida)

• Azul: de 3:15h a 3:30h (2ª salida)

• Verde: de 3:30h a 3:45h (3ª salida)

• Gris: de 3:45h a 4h (4ª salida)

• Lila: más de 4h (5ª salida)

Previsió meteo (caloreta)

https://www.eltiempo.es/barcelona.html?v=por_hora

En resposta a: Marató BCN 2019 #41116
    vermut
    Participant

Blue lina pintada, preparatius al voltant de les torres venecianes…. això és Marató de BCN !!
    Molta sort a tots els corredors. Als que feu la primera, toca disfrutar i que us quedin ganes per la propera.
    Envieu-nos una foto del tots els km0’s que correu la prova de Filípides i sobre tot la crònica explicant l’experiència de la cursa…. Enveja que tinc !!!!

En resposta a: 11 ena edició, MARXA POPULAR DEL SEGRIÀ #41117
    vermut
    Participant

Bones, hem enviat el formulari per fer de voluntaris a la marxa. Animeu-vos a participar. És un dia únic, de club, acabem cansats però contents pels resultats i per la feina ben feta.
    En acabar farem un dinaret per tots els voluntaris. Fem marxa, fem club, fem Km0 !!!

En resposta a: Material Innovador #41118
    vermut
    Participant

Zapatillas FBR (sense taló !!!!)
    Las FBR Noa son unas zapatillas perfectas para corredores de cualquier nivel, populares o de élite, y diseñadas para rodar en asfalto, tierra o pista, así como para iniciarse en la técnica de carrera con talón flotante.

Su novedoso diseño te invita a correr de forma más natural y eficiente, ayudándote a evitar el conocido y perjudicial ‘taloneo’ al correr, minimizando el impacto de la pisada sobre el cuerpo y contribuyendo con ello a la prevención de lesiones.

Testadas en INESCOP, Instituto Tecnológico del Calzado, las FBR Noa te ayudan a desarrollar una óptima técnica de carrera que fomenta la activación total del tobillo, aumenta tu energía elástica y potencia la musculatura de tus piernas.
    Este nuevo concepto, basado en estudios biomecánicos, te permite impulsarte con más fuerza mientras corres, así como permanecer más tiempo en el aire y reducir la fase negativa en cada zancada, mejorando tu rendimiento deportivo.

Su upper, realizado con los materiales más actuales del mercado, te ofrece una total transpirabilidad, así como una perfecta adaptación a la forma y los movimientos del pie durante el ejercicio, lo que unido a ancha horma, asegura un perfecto calce.

Además, el poliuretano de su mediasuela destaca por su gran capacidad de impulso y su excelente amortiguación en cada zancada.

A qui li puguin interessat FEEDBACK de Térmens en té i les deixa provar. http://www.feetback.cat/

En resposta a: Marató BCN 2019 #41122
    vermut
    Participant

Que encara esteu cansats per escriure les cròniques??? Va que segur que serà emocionant llegir-les. En especial aquells que s’han estrenat… sensacions abans, durant i després de la cursa !!.

En resposta a: 11 ena edició, MARXA POPULAR DEL SEGRIÀ #41123
    vermut
    Participant

El passat diumenge un grupet de btteros vam fer el recorregut de 24 km de la marxa. El paisatge estava espectacular, arbres en flor… Tot i que ha de canviar d’aquí al proper dia 7 d’abril ja que les flors hauran caigut però tindrem uns sembrats increíbles.
    Aquesta marxa introduirem alguna novetat que quan la tinguem tancada segur que serà de l’agrat de la gent de km0 i en general de tots els participants.
    Apa salut i apunteu-vos com a voluntaris que en necessitarem.

En resposta a: Marató BCN 2019 #41133
    CARLOS
    Participant

UN ALTRE COP LA MARATÓ DE BARCELONA

Fa 11 anys que vaig venir per primer cop i va ser la meva 1a marató, guiat pel meu germà Artur i molt ben acompanyat per uns quants Km0s. Va ser molt especial i amb moments inoblidables.
    He tornat cada any des de llavors. 11 maratons consecutives, totes diferentes i totes satisfactòries. M’agrada aquesta cursa!

L’objectiu d’aquest any era també molt especial: Ara soc jo que acompanyarà al meu amic Antoni en la seva 1a marató i l’havia d’acabar i en el millor estat posible.

Abans de començar ens trobem amb la gent de Ponent i fem una gran foto.

En pocs minuts estarem rodant pels carrers de BCN, tots per nosaltres, una sensació difícil de descriure. Si no ho heu provat no ho deixeu passar.

Els kilòmetres van passant , Camp Nou , Les Arenes , Passeig de Gràcia, Sagrada Família, Meridiana (aquí hi ha la Mitja, un punt interessant, la 1a avaluació. No has de ser massa optimista o ho pagaràs).

De seguida et trobas a Diagonal i quan l’acabes al Km 30. Les cames i els peus comencen a preguntar-te què coi t’has pensat que estàs fent.

Passes a la zona litoral. Cap al Km 32 és on habitualment es troba el mur. Amb una mica de sort no el trobarem.

A l’avituallament del Km. 35 la cosa es posa realmente costa Amunt. Has de serrar les dents i pensar en el proper Arc de Triomf i convencer-te que queda molt poc per tocar la glòria.

A partir d’aquí, més que anar tu, et porten els crits d’ànim dels espectadors (com ha millorat aquesta marató en aquest aspecte!). I així cap a Via Laietana , Passeig de Colom, tocar Paral·lel, retorbada amb el Carrer Sepulveda i recta de meta i novament emocions desbordades, somriures i llàgrimes i … fins l’any que vé?

En resposta a: Marató BCN 2019 #41134
    cargol
    Participant

Enhorabona Carles i Antoni.
    A per la propera.
    Salut i milles.
    Abel

En resposta a: 2019 MARATONS KM 0 #41135
    cargol
    Participant

Amb una mica de retard, ja que han passat 2 mesos i mig des de començament de l’any i alguns ja heu corregut alguna que altra marató.
    Reinicío aquest fil per animar-vos a fer llista de les maratons que teniu pensat fer aquest any.
    Amb data, nom de la cursa, localitat i nick:

27/04/2019 SHERRY MARATHON Jerez de la Frontera (Cádiz) – Cargol

En resposta a: 2019 MARATONS KM 0 #41136
    vermut
    Participant

Jo volia fer la marató Martin Fiz de Vitoria, que és el dia 12 de maig. Una lesió (periostitis per sobrecàrrega) m’ha fet deixar-ho. Des de 2011 és la primera marató que he deixat per lesió !!!
    La que tinc prevista ara és la de Màlaga, que cau a mitjans de desembre.

15/12/2029 ZURICH MARATON DE MALAGA (http://zurichmaratonmalaga.es/) – Vermut (si no em torno a lesionar)

En resposta a: Marató BCN 2019 #41137
    vermut
    Participant

Enhorabona Carlos, una altra al sac!!
    A veure que diu l’Antoni… La primera és la més especial. Totes ho són… però la primera ho és més.
    Salut!!!

En resposta a: 11 ena edició, MARXA POPULAR DEL SEGRIÀ #41138
    vermut
    Participant

Uffff, sembla que ens hem tornat locos!!! Estem tirant la casa per la finestra !!! Farem molts sortejos pels inscrits a la marxa !!! Com ho aconseguim això?? doncs perquè hi ha gent que es mou molt per tal que el dia 7 ens surti tot molt bé.
    I si ens surt molt i molt bé, necessitarem voluntaris !!!
    Salut !!

En resposta a: 2019 MARATONS KM 0 #41141
    cargol
    Participant

27/04/2019 SHERRY MARATHON Jerez de la Frontera (Cádiz) – Cargol
    15/12/2019 ZURICH MARATON DE MALAG – Vermut (si no em torno a lesionar)

En resposta a: SHERRY MARATHON 27/04/2019 JEREZ DE LA FRONTERA #41176
    cargol
    Participant

Hola companys:
    Després del “fiasco” de Malta, tenía ullada aquesta marató de bodegues que es tenía que fer el 28/04, però degut a la cel.lebració de les Eleccions Generals, al igual que a Madrid, l’han adelantat al disabte 27.
    Bona combinació amb Ave i cap allí anirem.
    Cursa majoritariament per camins, amb desnivell de quasi 700m positius i recorrent varies bodegues amb avituallament sòlits de productes de la terra i com no vi de xerés.
    Ja us ho explicaré a la tornada.
    Si algú més s’anima, adjunto el link:

http://www.sherrymaraton.com/

Salut i milles gaditanes.
    Abel

S'està mostrant 15 entrades - de la 30,181 a la 30,195 (d'un total de 30,210)