Marató BCN 2019

El tema conté 12 respostes, té 5 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el Avatar vermut fa 5 mesos, 1 setmana.

• Autor
    Entrades
    CARLOS
    Participant

Només falten 12 dies!!!

Com us van els entrenaments?
    Avui us fa mal aquí demà allí?
    Ha començat ja el “canguelo”?

Hem de recuperar l’hàbit d’explicar coses abans i després de les curses. I el plaer de llegir les “batalletes” .

vermut
    Participant

Sí, sí, ja us queda menys als que aneu a BCN. Gran Marató !!
    Ara ja toca quilometratge de baixada, manteniment i…. cap a la prova mítica.
    Ànims que ja queda poc !!
    Que no us passi com al Cargol a la marató de Malta !!

ilergeta
    Gestor de comptes

Pobre Cargol!!
    Jo esperava el relat de la Marató amb candeletes.

vermut
    Participant

Tic tac, tic tac, tic tac…. Ja s atansar el gran dia 🏃‍♂️🏃‍♀️🏃‍♂️🏃‍♀️🏃‍♂️🏃‍♀️💪💪

CARLOS
    Participant

Ei! Això ja està aquí!

Fem barquetes com ens els vells temps?

Sub 4h
    Antoni
    Carlos

CARLOS
    Participant

Com ja haureu vist a les xarxes :

FOTO GRUP MARATÓ DE BARCELONA

Diumenge ens veiem a les 07:45 a la Font de Montjuïc per la foto de grup dels corredors Lleidatans.

homedferro
    Gestor de comptes

Epa nois!!!

Doncs aquest cop no tinc barqueta…

Ssortiré per sensacions i per ganes i a veure si em trec el mal regust de la última que vaig fer….

Amb un no-res comença el mambo!

Ens hi veiem!

CARLOS
    Participant

ALEA JACTA EST !!!

ACCESO A LOS CAJONES DE SALIDA

Habrá un total de seis cajones de salida identificados por colores. Os recomendamos llegar al punto de salida con antelación y acceder a vuestro cajón, como muy tarde, a las 8:15h.

La Avenida Mª Cristina, punto de salida de la Zurich Maratón de Barcelona se organizará por cajones identificados por colores, cada uno de los cuales representará un tiempo determinado. De esta manera habrá seis cajones que efectuarán la salida de la carrera de forma escalonada hasta cinco salidas diferentes, separadas entre ellas por pocos minutos.

De esta manera se estirará la carrera y se favorecerá la comodidad de todos los participantes. Los cajones serán los siguientes:

• Amarillo: menos de 3h (1ª salida)

• Rojo: de 3h a 3:15h (1ª salida)

• Azul: de 3:15h a 3:30h (2ª salida)

• Verde: de 3:30h a 3:45h (3ª salida)

• Gris: de 3:45h a 4h (4ª salida)

• Lila: más de 4h (5ª salida)

Previsió meteo (caloreta)

https://www.eltiempo.es/barcelona.html?v=por_hora

vermut
    Participant

Blue lina pintada, preparatius al voltant de les torres venecianes…. això és Marató de BCN !!
    Molta sort a tots els corredors. Als que feu la primera, toca disfrutar i que us quedin ganes per la propera.
    Envieu-nos una foto del tots els km0’s que correu la prova de Filípides i sobre tot la crònica explicant l’experiència de la cursa…. Enveja que tinc !!!!

vermut
    Participant

Que encara esteu cansats per escriure les cròniques??? Va que segur que serà emocionant llegir-les. En especial aquells que s’han estrenat… sensacions abans, durant i després de la cursa !!.

CARLOS
    Participant

UN ALTRE COP LA MARATÓ DE BARCELONA

Fa 11 anys que vaig venir per primer cop i va ser la meva 1a marató, guiat pel meu germà Artur i molt ben acompanyat per uns quants Km0s. Va ser molt especial i amb moments inoblidables.
    He tornat cada any des de llavors. 11 maratons consecutives, totes diferentes i totes satisfactòries. M’agrada aquesta cursa!

L’objectiu d’aquest any era també molt especial: Ara soc jo que acompanyarà al meu amic Antoni en la seva 1a marató i l’havia d’acabar i en el millor estat posible.

Abans de començar ens trobem amb la gent de Ponent i fem una gran foto.

En pocs minuts estarem rodant pels carrers de BCN, tots per nosaltres, una sensació difícil de descriure. Si no ho heu provat no ho deixeu passar.

Els kilòmetres van passant , Camp Nou , Les Arenes , Passeig de Gràcia, Sagrada Família, Meridiana (aquí hi ha la Mitja, un punt interessant, la 1a avaluació. No has de ser massa optimista o ho pagaràs).

De seguida et trobas a Diagonal i quan l’acabes al Km 30. Les cames i els peus comencen a preguntar-te què coi t’has pensat que estàs fent.

Passes a la zona litoral. Cap al Km 32 és on habitualment es troba el mur. Amb una mica de sort no el trobarem.

A l’avituallament del Km. 35 la cosa es posa realmente costa Amunt. Has de serrar les dents i pensar en el proper Arc de Triomf i convencer-te que queda molt poc per tocar la glòria.

A partir d’aquí, més que anar tu, et porten els crits d’ànim dels espectadors (com ha millorat aquesta marató en aquest aspecte!). I així cap a Via Laietana , Passeig de Colom, tocar Paral·lel, retorbada amb el Carrer Sepulveda i recta de meta i novament emocions desbordades, somriures i llàgrimes i … fins l’any que vé?

cargol
    Participant

Enhorabona Carles i Antoni.
    A per la propera.
    Salut i milles.
    Abel

vermut
    Participant

Enhorabona Carlos, una altra al sac!!
    A veure que diu l’Antoni… La primera és la més especial. Totes ho són… però la primera ho és més.
    Salut!!!

S'està mostrant 13 entrades - de la 1 a la 13 (d'un total de 13)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.