S'ha creat les respostes del fòrum
-
AutorEntrades
-
homedferroMembreEp!
Jo vindré!
Salut!
cargolParticipantBhoini, Vaig fer Saragossa l’any de la Expo i em va desebre perque vam anar molts kms per l’extrarradi, però em sembla que darrerament l’han fet més urbano.
Donosti, es un altra història, correr al costat de la Concha i amb el cali dels bascos, encara que caigui el xirimiri … no te preu.
Salut i milles.
Abel
cargolParticipantCursa de’estiu, dissabte a la tarda.
No l’he fet mai, però tothom parla molt be.
Deunidó com be de carregada la bossa del corredor.
Si algú més s’anima per allí ens veurem, us deixo la web:http://www.nectarinaatletica.cat/
Salut i milles pel Segrià.
Abel
homedferroMembreEp!
Sembla mentida però ja han passat vuit anys d’aquella primera edició…
Tots els cops que l’he feta, m’ho he passat de primera i a més a més, m’ha servit com a tret de sortida per la marató de la tardor (és s dir, per a espavilar-me una mica després de l’estiu mandrós…)
Amb aquesta expectativa hi torno… i amb la de passar-ho molt bé, com sempre que hi he anat!
http://transllena.blogspot.com.es/2011/03/vi-transllena-celler-mas-blanch-i-jove.html
Fa molt que no fem llista….
– Agulletaman
– Sime
– DavidFb
– Kepasaneng
– MALUAL
– KIMI
– Homedferro
– …També hi ha una caminada, on de moment hi ha Lo Marrako i familia
josepParticipantDissabte dia 1 d’agost a les 19 hores se celebra aquesta cursa de 15 km amb un preu de 15 euros descompte de 2 euros si tens chip groc, també faran una cursa de 5 km. La cursa de 15km transcorre una volta pel poble després passa també pel monestir de poblet es fa volta a la plaça del monestir i torna la pujada uns 4 km més despres 6 km de baixada fins a la espluga tot esfalt i preparats per pasa calor … salud i kms.
DavidTryParticipantHola qué tal…
km0Superadministrador
km0Superadministrador
km0SuperadministradorSegurament els caps de setmana és quan tenim més temps, si voleu quedar per caminar junts aquests és l’espai.
km0SuperadministradorProva
km0SuperadministradorPessigolles per sortir a córrer una mica acompanyat d’algú, digues lloc i hora i intenta convèncer algú. Aquest és el lloc per convocatòries del darrer moment.
km0SuperadministradorEl cap de setmana és més fàcil trobar un moment per compartir en grup, aquests és l’espai.
km0SuperadministradorBon dia,
Ja t’ho pots anotar a l’agenda.
km0SuperadministradorAcabes de decidir que vols sortir a pedalar una estona? Digues hora, lloc i intencions i a veure si algú vol compartir pedalada.
km0SuperadministradorVinga, a veure si surt una colla que vulgui compartir pedalades, rutes. Si és dissabte, diumenge o festius aquest és l’espai.
-
AutorEntrades