S'ha creat les respostes del fòrum
-
AutorEntrades
-
ArnauParticipantAllà estarem!!!
homedferroMembreEp!
Diumenge intentaré fer-ne 30…
Sortiré aviadet i passaré a les 8:00 pel Km0 per ajuntar-me amb tot aquell que hi sigui i que vulgui córrer una estona a un ritme… si més no, contingut… XDXDXD
Fins diumenge!

BhoiniModeradorPels 30 no comptis amb mi, però pel ritme contingut “o i antant”
A les 8 al mirador!
CritMembreBon dia,
El dia 6 de març seré a la Granja d’Escarp.
Hi seré perquè serà la primera marxa d’un projecte impulsat per km0, i sento la necessitat de ser-hi, un projecte amb sentit i uns valors de de present i futur.
Hi seré perquè és un territori fantàstic, propi, de Ponent que no conec prou bé.
Hi seré per sentir encara més orgull que ser a Ponent.
Hi seré perquè el poc que sé de la gent de la Granja m’agrada.
Hi seré perquè sé que ens hi esperen.
Què m’hi agradaria trobar? Doncs molta i molta gent corrent, haurien entès finalment que les marxes són per córrer saludablement. També molta gent caminant, famílies senceres (en seré una), molts joves xerrant. I sobretot, molts km0’s, seria una bona manera de dir que hem entès què som, i què ens creiem el que fem. I de ser-hi, s’hi pot ser de moltes i moltes maneres.
Teniu 4 recorreguts, el riu i el cel de Montmaneu, i un poble que us espera.

CritMembreBon dia,
Serà la tercera marxa del projecte marxa.cat, circuit de marxes saludables de Ponent. (www.marxa.cat)
Serà a Els Omellons (Les Garrigues), enguany amb novetats importants.
Trobareu la informació actualitzada aviat a http://www.marxaomellons.cat/
Com sempre, atletes i caminants hi sereu benvinguts.
Salutacions
homedferroMembreEp!
Diumenge sortiré una estona…
Seré a les 8:00 al Km0 per ajuntar-me amb tot aquell que hi sigui i que vulgui còrrer una estoneta a ritme moderat… XDXDXD
Fins demà!
ArnauParticipantHola!
Demà hem quedat a les 8h al mirador del Camps Elisis (al Km0) amb el Joan. En David i la Marta també han confirmat. Qui ho vulgui, ja ho sap. Poc a poc i anar fent per a un total de…vés a saber!!!
Salut i kms
alexriuModeradorEp…compteu amb mi demà al mirador Km0 a les 8. La planificació de la Marató de Barcelona em diu que demà són 24 kms. De ben segur que seran més !!!

alexriuModeradorEp…com sempre a es 8:00 al mirador km0. Últim diumenge abans de Barcelona. Els que feu la Marxa de la Granja, els que aneu a Puigverd, i d’altres gaudiu del dia i molta sort.
Salut i km´s
Alex
cargolParticipantHola companys:
El proper 10 d’abril, el cap de setmana posterior a la nostra Marxa, aniré a correr aquesta marató a la provincia de Castelló.
El circuit d’asfalt recorre una antiga vía de ferrocarril que atravessa varis tunels i ponts des del poble de Barracas fins el de Navajas, a prop de Sagunt.
Amb un desnivell negatiu (costa avall) de 600 m.
També es fa mitja marató i 10 kms.
Si algú més s’anima, aquí li deixo el link i prometo crònica i fotos a la tornada.
Salut i milles.
Abel
homedferroMembreEp!
Demà a les 8:00 al Km0 (Mirador dels Camps Elisis) per estirar una mica les cames
No puc concretar ni ritme ni quilòmetres…
En aquesta ocasió, faré ben bé el que podré!!!Salut!
CARLOSParticipantLa proposta de ritme i quilòmetres és de les bones .
Jo m’apunto.

alexriuModeradorEp!!!!
Ens veiem al Mirador Km0 a les 8:00. Tant fa els quilòmetres, tant fa el ritme, tant fa si plou…un diumenge matí sense km’s no és el mateix.Salut,
Alex

BhoiniModeradorIeps!
Demà, a mes de Pasqua, vacances, canvi d’hora… També és diumenge! Així q a les 8 seré al mirador.
CARLOSParticipantDema farà un dia fantàstic per córrer . A les 8,00h serem al Mirador
-
AutorEntrades