XXXIV Marató de Barcelona (25 de març de 2012)

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    shiroak
    Participant

Bueno,

Això ja ho tenim aquí, la meua primera marató… Qui m’ho havie de dir fa menys de dos anys que seria capaç de poder (o almenys intentar) córrer 42 km seguits!

En fin, ja explicaré sensacions. Intentaré disfrutar tot lo que puga, i aniré seguint la fisionomia penjada per en Pucurull, i així entretenir-me pel camí.

Només volia dir-vos, que si algú té problemes pels dorsals, jo demà seré per Barcelona i us els puc recollir!

Fins diumenge al matí!

Jordi Codony
    Participant

Una marató, és sempre una gran experiència, però la primera, és EMOCIONANT !!!. Gaudiu-la MOLT, MOLT, MOLT.

Molta sort i bones sensacions !!!.

Hache
    Hache
    Participant

Després de cinc anys seguits, un com a espectador i quatre com a corredor, se’m farà una mica estrany no estar a Barcelona el dia de la Marató, però des de Valls estaré molt pendent de les vostres evolucions. Moltíssima sort a tots i molt especialemente als debutants, per a ells serà un dia per a recordar per sempre.

Salut, seny, a gaudir i a explicar-ho.;) ;) ;)

Una abraçada,

Jose H

JA ESTA AQUÍ !!!!!!

Sembla ser que al final la podrem córrer, així que ja ens veurem. Massa nervis per dir res més.

Només una cosa:

shiroak ha escrit:

Quote:
    Bueno,

Això ja ho tenim aquí, la meua primera marató… Qui m’ho havie de dir fa menys de dos anys que seria capaç de poder (o almenys intentar) córrer 42 km seguits!

No saps com ho comparteixo !!! Pensar que el meu bateig de 10km va ser a Templers IV sense haver arribat mai al 8km!! A l’arribada li vaig dir tot sorprès i il·lusionat a homedeferro que havia aguantat, i ell va respondre que en cap moment en va dubtar. Companys, creieu-me si us dic que vaig estar al límit (algun dia penjaré la foto).

Molta sort a tots.

FORÇA KM0, FORÇA MARATÓ I FORÇA MARXA !!!!

Jordi
    Participant

Algú que hi vagi em pot fer un favor, resulta que jo no hi podré anar ja que no l’he pogut preparar, però estic incrit,algú em pot agafar la samarreta i la bolsa de corredor i ja me la donareu quant os vagi bé, vinga moltes gracies i MOLTA SORT A TOTS els que teniu la sort de gaudir-la,a arribat el moment de gaudir dels mesos d’esforç, ara només queda el mes fàcil que és viurela cada metre pas a pas i quant os dongueu compte estareu alçant els braços a les fonts de Montjuic, gaudiu-la gaudi-la i Torneula a gaudir, molts ànims i MOLTA SORT

cargol
    Participant

Companys:
    Un any més, si sentiu “campanes” durant el recorregut, son la Su i jo, animant pel circuit.
    Molta sort a tots i espero poder-vos veure molt sencers varies vegades.
    Gaudiu de la Festa.
    Salut i milles.
    Abel

kaiser
    Participant

Ja ho tenim a sobre!!!

Amb l’Homedferro i el Bru hem parlat que el punt de trobada, com cada any, serà a la font gran, al cantó dret mirant avall. Els de l’autocar ja saben on és.

L’hora, millor les 8:00h

SOM-HI!!!!!!!!!

josep
    Participant

Bé companys ….
    Ja la tenim aquí.

Un any més ens trobarem a BCN per vèncer la Marató i gaudir-la com mai.

Sembla com si fos ahir…..encara recordo aquells moments bons i no tant bons de la cursa, recordo aquells moments d´esforç i de lluita, aquelles imatges del públic, dels corredors ,dels avituallaments….totes aquelles sensacions que aquest any vull tornar a sentir i disfrutar.

Us desitjo molta força a tots/es per a la Marató.

Eps! tranquils ….un pèl de nervis hi són sempre.:S No?

Ànims, ens veiem a BCN 2012;)

Artur42
    Participant

Bon ambient avui per la Fira del Corredor. Demà es preveu més gent. Barcelona ja fa olor de marató i la ciutat està preparada per a l’edició més nombrosa de la seva història.

Només hi faltem nosaltres!!!!:woohoo:

homedferro
    Membre

MANEL ha escrit:

Quote:
    Ep! Ningú m´ha contestat sobre el tema de l´autocar.Que cal fer? Podria vindre la meva parella encara que no corri la cursa ????

MANEL, t’he enviat un missatge privat i un correu electrònic. Posat en contacte amb mi.

Gràcies!

Salut!

Ash
    Participant

Nois, molta sort diumenge!! A veure si tots podeu assolir els vostres objectius.

Salut i km’s!

Artur42
    Participant

Compte amb la calor. L’organització preveu una temperatura de 17 graus a les 11 del matí 👿

gil666
    Participant

Que passa que esteu tant callats, que no esteu il·lusionats? ho es que heu de baixar escales per arribar al ordinador 😆 :P

Epero que us hagi anat bé la cursa i enhora bona a tots!!!

Ahhh!!! i gràcies cargol pels anims ;)

cargol
    Participant

gil666 aquest fil ja es mort al haver-se cel.lebrat la marató, ara mira l’apartat de cròniques, que ja començen a arribar i emocionar.

S'està mostrant 14 entrades - de la 106 a la 119 (d'un total de 119)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.