Obro aquest fill perquè aneu deixant les vostres cròniques.
Jo deixaré la meva. No, no vaig córrer, però aprofitant que era a Madrid de visita familiar em vaig apropar allà sobre el km 15 per veure passar els corredors i mirar de trobar algun km0.
Detall: a las 10 del matí jo estava al sol, quiet i tenia molta calor, imagineu la que tenien els que corrien
. Sort que després va aparèixer algun núvol, però tot i així, segur que va ser una cursa molt dura.
El meu reconeixement i la meva enhorabona a tots. Era un dia molt difícil per córrer.
Només vaig poder identificar a Montoliu que em va reconèixer després dels meus crits. A Estefi crec que la vaig veure passar amb el grup del globus de les 4 h, però va ser de passada i no estic segur
: . Lefox, no et conec però buscant samarretes del km0 tampoc no et vaig veure
.
Adolfo, ¿Dónde te metiste? ¿Qué camiseta llevabas? 😯 Hay que cambiar las camisetas blancas por otras rosa fosforito (tipo rotulador) 💡 para identificar bien a la gente en las carreras ¡Había muchas blancas!
Curiositat: vaig veure passar al voltant de cent (100!) soldats de la Brigada Paracaidista (vestien tot de negre amb la rojigualda al pit), en grupets petits de 3 o 4 i en grup gran de uns 30 amb bandera i cantant (com a les pelis americanes). Que els vau veure acabar? Anaven ben entrenats? Si es així, la defensa del país está en buenas manos.