XXX Marató de Sevilla 23-02-2014

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

A mitjans d’octubre , un cop passada la temporada del curses de muntanya, vam començar a planificar el nous reptes de la temporada, jo tenia ganes de tornar a fer una mica d’asfalt, i junt amb el Joan Navarro, vam clavar l’ull a la Marató de Sevilla, que ja feia temps de ens estàvem mirant.

Com sempre els entrenos planificats i amb el temps suficient, son els que donen millors resultats, comencem a fer series amb el Carles, Joan, Pitit, etc.. i les magnífiques matinals de tirades llargues amb Km0, les curses de casa nostra i escollim la mitja de Terrassa per intentar saber com estem i desprès una posta apunt amb el Redman. Comencen dels dubtes previs, si em trobaré bé, o si no?, quin ritme hauria de portar?, farà Calor?, farà vent? ja i som!!!.

Es la primera marató que em preparat sense el Juanjo, i amb molts moments a estat en els nostres pensaments, i records. Volem que a la Marató també sigui amb nosaltres i decidim córrer amb la samarreta del Juanjo.

El dissabte a l’estació ens trobem amb molts companys corredors, de fet, som 32 Lleidatans inscrits a la Marató de Sevilla. A la tarda ens trobem amb el Numovi que ens ha agafat el dorsal, fem una petita xerrada dels nostres dubtes maratonians, una volteta dissabte a la nit per Sevilla, que estava espectacular!, amb un ambientasss… un sopar de pasta i a dormir a mitges con sol ser normal la nit avanç a la Marató.

Els dies previs el cap només m’ha fet que barrinar, que puc fer? donat que als entrenos m’he trobar molt bé físicament em proposo l’objectiu de rebaixar la meva marca personal, que ara ronda el 2h58′, i la primera idea es anar a 4’10” de mitja i això vol dir que algun Km ha de sortir a 4’05” per tal de compensar aquells moments de baixades que amb 42 Km segur que tenim.

Al es 8:15 ja som el Joan Navarro, el Nuvomi i Jo a l’estadi Olímpic de la Cartuja, Guarda-roba, i comencem a fer el poc escalfament que sol ser habitual previ a una Marató, estirem, i entrem als calaixos, tot es a punt!. La sortida es en una avinguda, al cantó de l’estadi Olímpic, molt millorada respecte a d’altres anys segons em comenta el Sergi Farrè.

El primer km es fa lent amb corredors per totes bandes intentat buscar el seu camí, però a partir del 2on km ja agafem un molt bon ritme, una mica descontrolat, perquè et trobes corredors amb moltes preses i d’altres que afluixen. Al Km6 el grup de corredors es va estabilitzant, tots a un ritme mes pautat i on em sento força còmode, aproximadament a un ritme de 4’05″/km passem davant de la Torre del Oro i la Maestrança, i decideixo mantenir-me amb aquest grupet de uns 10 corredors força cohesionats, poc a poc van passant el Kms, aixeco el cap i miro a les persones que estan animant, al km17 hi ha la Dolors i els amics animant, subidon!!!. Van passant el Kms, es una gran sort haver trobat aquest grup, i al km28 comença de desfer-se els mes forts tiren endavant, i uns altres cedeixen, ens quedem 3 o 4 em dona la sensació que estic al mig,

Passem pel Parc de Maria Luisa, i al poc torno a trobar a la Dolors animant, som al km35 entrem a la zona de la Catedral i la Giralda, amb un ambient de Marató espectacular, això m’ajuda. Passen un parell de Kms mes i deixem la zona centre, fa una mica de calor i ja em costa mantenir el 4’05”, 4’10”, estic animant, però sé que son aquest moments de dubtes quan el cap testa el cos i et diu afluixa, no cal patir tant, i el cap t’ha de dir apreta que ja queda poc, penso amb el Juanjo i m’emociono, em dona ànims, i ja ho he decidir, son pocs Kms, s’ha d’apretar, son Kms de concentració en allò que estàs fent, l’estadi encara resta una mica lluny, sé que l’objectiu si no passa res estrany està fet, i no vull estar massa pendent del rellotge, per tant em dedico a córrer i prou.

L’entrada a l’estadi es molt xula , una volta i enfilo la línea d’arribada amb les mans aixecades i la mirada al cel. Al final 2h54’34” una marca que no hauria somiat mai, em trobo al Joan Navarro i al Numovi que també han fer el temps volien fer, ens expliquem les sensacions i circumstancies de la cursa.

Bon temps, bon ambient, un perfil molt pla, ben organitzada, una Marató molt recomanable, per posar-hi un però , els dorsals cal anar a buscar-los al Palau de Congressos, que està molt lluny del centre, la sortida i l’arribada també molt lluny del centre, cal que millorin el transport públic a la zona el dia de la Marató.

Desprès de la Marató a recuperant per Sevilla, unes bones tapes, cervesa fresca i uns quants bailoteos posen la cirereta al pastís. La tornada fantàstica amb AVE, gaudint del cansament, les sensacions, xerrant amb els corredors i començant a planificar els nous reptes.

Salut,

Jordi

cargol
    Participant

Molt boes cròniques companys, enhorabona.
    Ja us ho deia “Sevilla, tiene un color especial”.
    Vec que segueix vigent, a pessar del canvi de traçat, el transport des de l’arribada al centre, qué costaría ficar uns autocars llençadera.Salut i milles
    Abel

Elmuro
    Participant

La mare que va i el pare que ve!!! .
    Quina manera de córrer i de fer marques personals, Enhorabona als 3 per la marató i per compartir-la amb nosaltres.
    Salu2!

CARLOS
    Participant

Enhorabona a tots 3!

Tal com pensàvem heu deixat el pavelló molt alt.

Artur42
    Participant

Bones cròniques amb les dues cares de la marató!
    Nuvomi, una més al sac i més que en vindran.
    JMolins, hauries de tenir una mica més de respecte pels companys que llegim les teves cròniques ;) No es pot dir públicament “em trobava cómode a 4’05″…”:dry:

Felicitats a tots tres!

S'està mostrant 5 entrades - de la 1 a la 5 (d'un total de 5)

El fòrum ‘Cròniques (tancat)’ s'ha tancat a temes i respostes noves.