XXVII Marató Sevilla 13-2-2011

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    lefox
    Participant

VEMOS CONQUISTAO ZEBIYA
    Les meves 24h a Sevilla

Arribo a Sevilla dissabte a les 18h, i estava de nou a Barcelona, diumenge a les 18:15h, entre mig he fet la marató.
    Del aeroport directe a la fira de corredor (pobre), recollir dorsal 578 i cap al hotel. Em truca Abel i baixo al bar a veure una estona al Barça, amb ell i Sergi Farré. A les 21h surto a veure la Macarena (tenim la basílica a 200 mts del hotel), i em tanquem just arribar, ja la veure un altre dia.
    Sopem al hotel tots, amb preu especial pels maratonians, també tenim esmorzar especial i obert des de les 6:30h. A les 8 tirem cap al estadi, on es fa la sortida i arribada, agafem un bus urbà, doncs tenim uns 3-4 kms. Ens preparem, fem la foto i sortida puntual a les 9:30h. Una mica d’embús al sortir del túnel del estadi per una de les portes. Guanyem el carrer i els 10 primers kms els fem per l’Illa Màgica, o de la Cartuja, tot despoblat, creuem lo riu pel pont de la Barqueta, allí estaven les filles d’Abel, donant-nos ànims. Després no recordo passar per cap lloc emblemàtic de Sevilla, tret del km 29 on vaig fer una reverència al camp der Beti, ozú, paraules majors….. Els últims 7 kms també per l’Illa Màgica i parque Alamillo, que llargs que s’en vam fer, arribada al estadi un tant emotiva. No havia fet cap marató arribant a un estadi d’atletisme. Al final 3:23:15, MMP, millorant en 2’22” la de València 2010.
    Sieske, Zebiya tiene un coló espeziá !!
    Hem coincidit tant el Sergi com l’Abel, que no és una marató maca, però si molt ràpida per fer marca. Com a curositats, dir que s’em va descordar la sabatilla dreta per dues vegades, semblo un novato !! I passant la mitja ens han avançat 4 paios, estrangers, que corrien amb sabates de vestir negres, si, si, amb sabates, i en les samarretes tenien una llegenda en anglès, que parlàven de córrer amb sabates. Ja no els vaig veure més. Si m’enrecordo de la marca de sabates, la propera, amb sabates !!
    Ha estat tot un plaer compartir aquestes 24 hores intenses a Sevilla, amb el Sergi, Abel i els seus acompanyants.
    Sergi, un autèntic “fenómeno”, tremenda la seva carrera d’avui, ha fet 2:53 MMP, un luxe coincidir amb tú en aquesta marató, i coincidir també en aquest petit repte de fer les maratons emblemàtiques d’aqui.
    Abel, ja haviem coincidit a València, a la MCD de Salou, igualment un plaer, i com que nosaltres som humans, hem anat junts fins a la mitja, que jo no sé tu, però jo, no havia passat mai en una marató, la mitja en 1:39, potser anàvem una mica massa ràpids i després en la segona s’ens ha fet una mica llarga. Al final em vas comentar que havies fet 3:32, bé, però això ja ens ho explicarà ell.
    Ens trobem tots a l’arribada, no circulava cap bus, una mica lamentable, i tornem caminant els 3-4 kms fins al hotel. Dutxa ràpida (gràcies Tryp Macarena per deixar-nos l’habitació fins a les 3 de la tarda)
    Agafo el avió a les 17h i plovia de valent a Sevilla, per poc…!!
    Us deixo l’enllaç amb les poques fotos que vaig fer.
    Moltes gràcies a tots pels ànims.
    Fins la propera !!

https://picasaweb.google.com/108935776162593867577/MaratonSevilla1322011?authkey=Gv1sRgCKHXwaWaoritSA#

cargol
    Participant

DIVENDRES 11 DE FEBRER:
    Sortim des de l’aeroport de Reus a les 6,30 del matí, on coincidim amb una bona colla de moços de l’equip L’Esquadra de Tarragona que també van a correr amb les seves families.
    A les 9 ja som a l’hotel i amb la meva filla petita, després d’un esmorçar ens començem a patejar la ciutat, recorreguent tot el centre i visitant la catedral i pujant als 97 m de La Giralda, dinar a una terrasseta al solet de Triana prenent unes tapes al costat del Guadalquivir i per la tarda anem ala Pl. España, Parque de Mª Luisa i la Real Fábrica de Tabacos (actualment l’Universitat). Encara ens queda temps per anar de rebaixes pels carrers peatonals del centre on sopem.

DISABTE 12 DE FEBRER:
    Anem en bus, cap a les 11, fins a la Isla de la Cartuja on hi ha la Fira del corredor dins de l’Estadi Olimpic. Fira molt pobre on recollim a una fila el dorsal. Comprobo que el meu xip groc no surt activat i he de reclamar-ho, entrega de bosses a un altra fila, amb samarreta de tirants i pantalonet curt tot técnic de la marca Joma. El que va ser molt interessant va ser una conferència que va donar
    D. Miguel Ángel Morales, sobre “El origen de la Maratón: las primeras maratones olímpicas”.
    Al sortir la fira està tant plena que es junten les cues del dorsal i la bossa, un veritable caos.
    Anem a la Pasta Party que no està malament i que es fa molt a prop, al Fuerte del parc Isla Mágica que està tancat a l’hivern i que es com “La Cantina” de Port Aventura.
    Per la tarda relax i visita a La Macarena que tenim devant de l’hotel i poc a poc anem rebent a SegiFarré i Bea, la seva parella, després arriba Lefoxi la meva filla gran i tots plegats després de veure el partit del Barça sopem al mateix hotel i a dormir aviat.

DIUMENGE 13 DE FEBRER:
    Tots 3 sortim de l’hotel a les 8 i agafem un bus fins l’estadi olimpic on hi ja la sortida i arribada.
    La temperatura ideal de 10 graus i ne més pujarà fins als 14 amb el cel nùvol.
    Fotos de rigor, lavabo i ens embotim a la sortida que es penosa, qüasi 5.000 persones a una pista d’atletisme.
    Sortint bastant endevant, es molt lenta i passem el primer
    km a 6’30” i el segon a 5′ 30”, a partir d’aquí em retrovo amb Lefoxi anirem passant gent i més gent tots plegats i a un ritme cómode.
    Els primers 10 kms son dins l’illa de La Cartuja, a tierra de nadie, ja que està tot pelat, llavors atravessem el pont de La Barqueta i allí ens animen les nostres 3 noies i ens fan fotos, entrem ja a Sevilla, però amb la qÜantitat de llocs bonics que té la ciutat ens porten per avingudes radials amb rectes de 2 a 3 kms i passem la mitja a 1h 39′.
    Per Lefox(Isaías) no havía passat la mitja d’una marató a una marató tant ràpit, doncs a mí em passava el contrari, mai l’havía passat tant lenta, encara que ja m’anava be, donçs despres de passar uns díes al llit amb grip no estava al meu millor moment.
    A partir d’aquí toca patir i deixo marxar al meu company, van passant el kms per més i més llargs carrers sense apenes gent ni grups d’animació, tot es molt solitari.
    Al 32 creuem de nou el riu i entrem a Triana recorrent el lateral del Real de la Feria de Abril que ja començen a preparar, al 36 tornem a creuar el riu i de nou al 37, fent els darrers i eterns 5 kms dins de La Cartuja, arribant a l’estadi amb 3h 32′, content per haver acabat.
    Bon servei de recuperació i una vegada ens retrovem tots, anem caminant fins l’hotel, devant de la falta d’autocars per tornar-nos al centre … lamentable.
    Dutxa a l’hotel i despedida del gran iroman Lefoxque ha fet marca i anem a fer unes tapes amb SegiFarréque també ha esgarrapat uns segons a la seva marca personal,
    un altra crack que encara ha de despuntar.
    A la tarda plou a bots i barrals, menys mal que la cursa ha respectat el temps.
    A la nit para i encara podem anar a donar un tomb pel centre. Ens despedim de Sergi i Bea que es queden uns díes per terres andalusses i nosaltres agafem el vol a l’endemà.

En resum una marató molt plana, però gens atractiva en quant al recorregut, ja que no espereu trovar cap momument, doncs no es gens turistic (i mira que porten 27 anys). L’organització fatal a la fira i amb els bussos llençadera de l’arribada. Un 10 pels voluntaris que patint fred eren els únics que animaven.
    De totes formes, per 20 Euros no pots demanar gaira més.
    Salut i milles des de Sevilla.
    Abel

sergi farre perez
    Participant

Desprès d’una setmana per terres andalusses , ja som a casa.Ha estat un plaer compartir aquesta marató , amb dos cracks com el lefox i el cargol.Coincideixo plenament amb les seves cròniques.Marató molt ràpida per al que vulgui correr , però una mica lletja en quan al recorregut.Sort que al quedar-nos uns dies més , hem pogut veure moltes coses boniques que tenen per allà baix!!!

p.d:
    Lefox , gràcies per les fotos i anims en els teus propers reptes.Un plaer coneixer-te.
    Cargol , per a la Bea i jo , serà un plaer repetir a l’octubre.

S'està mostrant 3 entrades - de la 1 a la 3 (d'un total de 3)

El fòrum ‘Cròniques (tancat)’ s'ha tancat a temes i respostes noves.