XXIV Pujada a Coll de Pal (Bagà), 27-5-2007
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
5 de maig de 2007 a les 11:45 #1848
albertboParticipantM’estimo molt aquesta cursa. A vegades també l’he odiat, m’ha fet passar els pitjors moments com a corredor. En tot cas, sempre és un repte estimulant anar-hi.
És senzilla, i complicada alhora: 19 kms., tots per asfalt, en pujada pràcticament contínua des de la mateixa sortida, al poble de Bagà, fins a coronar el port de Coll de Pal, amb un desnivell acumulat i unes vistes IM-PRES-SIO-NANTS. Quan mires per on has passat no et pots ni creure que tot allò ho has pujat tu abans.
La meteorologia és molt important. Depen del dia podem trobar fred, vent o un sol espetegador. Neu vora la carretera, assegurada.
És una cursa que pràcticament no creix en participació, però hi té molts fidels. De fet, tampoc en fan gaire publicitat. També això li dóna encant.
Hi ha algun eixelebrat que no en té prou amb la pujada i fa el camí de retorn també corrent, però l’organització us baixarà en autocar fins a Bagà novament, on us podreu dutxar. El preu, els obsequis que donen i el tracte que reps també fan que us l’aconselli DE TOTES TOTES.
5 de maig de 2007 a les 15:10 #5718
segarrencParticipantSalut companys,
Bona recomanació albertbo, tinc algun company que hi ha anat i me’n parla meravelles. La tinc al punt de mira des de fa temps, passa que aquest any treballo de matí, per les curses és l’únic que em sap greu treballar els caps de setmana.
Si us agrada la pujada no en quedareu pas decebuts.
Una abraçada a tots.
9 de maig de 2007 a les 22:23 #5823
bodiParticipantSi surto ben parat de Berga . . . . no la descarto 😮 😉
25 de maig de 2007 a les 12:47 #6155
gorka1Participantbodi
Segur que hi seràs. Jo, malgrat el que t’ havia dit, finalment no hi aniré.
SORT A TOTHOM!
25 de maig de 2007 a les 19:02 #6164
bodiParticipantDoncs sí,…. demà cap a Bagà per fer la Pujada a Pal el diumenge 😉
A veure si ja he recuperat doncs els bessons van quedar ben adolorits
gorka1, descansar també forma part de l’entrenament i moltes vegades ho oblidem….tot i que no prediqui amb l’exemple
Salut.
…
25 de maig de 2007 a les 22:14 #6166
bruParticipantIeeeeps,
Moltissima sort anxaneta per la pujada a Pal!!!!!
Jo, aquests dies, nomès pensar amb alguna cosa que fa pujada…
Aquesta setmana volia descansar i he anat diariament a la piscina 😆 tot i així, encara em noto els quadriceps de BergaA disfrutar mestre!!!!
Salut
26 de maig de 2007 a les 16:46 #6193
JokerParticipantbodi, tio!…què fots!…estic flipant amb tu… 😆 😆 😆 😆
Molta sort…perquè força ja sé que en tens de sobra company. 😉
Assumpta, segur que tu també hi seràs. Una abraçada i esperem les teves fotos
27 de maig de 2007 a les 15:44 #6230
AssumptaParticipantHooooola!
Doncs sí, també he anat a la pujada de Coll de Pal i he intentat fer unes fotos.
Com podreu veure hem tingut bòira, sol i força fred un cop a dalt (val a dir que jo sóc moooooolt fredolica)
Bé, aquí us penjo les fotos i el míster ja us en farà cinc cèntims quan tingui un moment.
Salut!
27 de maig de 2007 a les 19:25 #6240
bodiParticipantCursa molt recomenable. El temps tot i la boira ens ha respectat surtint fins i tot alguna ullada de sol. Jo creia que a mida d’anar pujant faria més fred, però la temp. éra idonea per córrer.
L’objectiu d’avui éra clar…. fer una cursa, molt dura, procurant disfrutar-la i patir el justet, que després de Berga….vaya tralla
Intento agafar un ritmet relativament còmode i constant, sense tirons ni massa tonteries.
Només una petita crisi, del 6 al 7, em fa dubtar, però m’he proposat no caminar i procuro que el motoret no es pari. Els bessons ben carregats del passat diumenge van aguantant i el motoret es comporta.Perfectes avituallaments, boira constant amb alguna ullada de sol, el fet d’avançar gent continuadament, veure que el motoret aguantarà a ritme constant, l’escalf de l’afició en un parell de punts….fan que la cursa vagi madurant.
Faltant dos kms., passat el xalet, m’avança l’únic corredor en tota la pujada. Aqusts dos últims s’enganxen d’allò més, però ja hi som, encara amb forces per atacar els últims metres davant el bugit de "l’afició".
2h.04’18, ben cofois, veient que la recuperació de Berga és un fet (no hi ha com trobar un massatgista com cal) i encarant ja el final de temporada, després d’estar corrent durant cinc setmanes seguides.
Gran MASSA, que ja torna a donar guerra….enhorabona! ! ! !
Al final bona foto, bon ambient i bona companyonia….
Ara ja T E M P L E R S….. 😉
madjocker no hi donguis més voltes…pasta-entrectoc….pasta-entrecot……i netejar els budells moments abans de la cursa 😯
….
28 de maig de 2007 a les 14:38 #6266
segarrencParticipantSalut companys,
Quina combinació més bona les fotos de l’Assumpta i les cròniques del Bodi, gairebé em van les cames soles davant de l’ordinador.
Una abraçada a tots.
30 de maig de 2007 a les 6:48 #6304
gorka1ParticipantBonica col.lecció de fotos, assumpta.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.