XXIV Marató de Florencia (25/11/2007)

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

homedferro
    Membre

Ei nois!

ja poso aquest missatge amb temps, per si algú s’anima a anar a la capital del renaixement per fer aquesta Marató de la que tothom en diu meravelles.
    quí s’animaria a, sisquere, plantejar-se-ho?

amb temps es poden trobar bones ofertes tant d’allotjament com de viatge…

albertbo
    Participant

Et veig molt animat, després del teu bateig de foc, homedferro, i ho celebro moltíssim, però el mateix dia hi ha Donosti, que sembla una dura competidora, almenys pels de per aquí.

Va bé llençar hams, tot dependrà de si l’esquer és prou bo.

homedferro
    Membre

Hehehe…

Donosti és el PlaB per si falla l’economia! ;)

Artur42
    Participant

homedeferro jo he fet les dues i en tinc un bon record tant de Donosti 2005 -tot i el mal temps- com de Florència 2006, però si t’has posat al cap Firenze no t’ho pensis dues vegades.
    No es veu gaire, però a la meva foto del fórum podràs apreciar al darrere la façana de la Santa Croce. Arribar a la seva plaça, trepitjant una gran catifa vermella, entre els crits de "bravi, bravi", i després d’haver sortit del Piazzale Michealgelo, passar per Ponte Vecchio, Piazza del Duomo, de la Signoria… és una passada. L’any passat vàrem sortir més de 7000 i aquesta 24ena edició encara esperen més gent. Estalvia que val la pena…. ja et passaré adreces de restaurants i hotelets. x cert, Ryanair vola a Pisa tirat de preu. De Pisa -pots visitar la torre- a Firenze és una hora de tren a 6 euros el bitllet.

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.