XXIII MEDIA MARATÓN DE RUBIELOS DE MORA 27-07-2013
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
15 de juliol de 2013 a les 20:24 #3532
cargolParticipantHola companys:
Aquesta mitja que es cel.lebra des de fa 23 anys un dissabte a la tarda a un poblet situat a 1.000 m de la provincia de Terol, serà el meu proper destí.
Si hi ha algún interessat, aquí deixo el link:http://www.deportesgudarjavalambre.es/web/trofeo/309/7/
Ja us hoi explicaré i la Su farà fotos.
Salut i milles per l’Aragó.
Abel23 de juliol de 2013 a les 9:50 #35953
ElmuroParticipantMolta sort per terres aragoneses.
No tinc temps per acompanyar-te, em quedo a la Espluga.
Salu2!24 de juliol de 2013 a les 6:29 #35956
cargolParticipantJa t’ho explicaré Elmuro, ja se que a tu també t’agraden les mitjes de l’Aragó.
Molta sort per l’Espluga.
Salut i milles.
Abel29 de juliol de 2013 a les 12:58 #35963
cargolParticipantJa ha caigut un altra, però amb patiment.
Estos baturricos son generosos (per 8 Euros, samarreta técnica, fruita, beguda i entrepà de pernil), però t’ho fan suar de valent.
Varem surtir de LLeida amb la Su el disabte al matí, parada a Teuel capital per dinar i arribada a Rubielos de Mora a primera hora de la tarda.
Bona carretera, autovía des de Saragossa i que arriba a Castelló.
A mil metres d’alçada, 30º de temperatura i molta pujada, anava sobrehidratat i vaig parar moltes vegades a caminar.
Un parell de voltes al poble i enfilem una pujada fins a una creu gegant (Calvari) i continuem pujant, admirant la Sierra de Gúdar, fins al poble de Fuentes de Rubielos on girem i tornem al poble, acabant amb 1h 48′, el 51 de la general d’un total de 108 arribats.
La majoría d’atletes eren de terres valencianes, ja que ho tenen molt aprop.
A la nit, sopar al poliesportiu (bocadillo de jamón de Teruel) i entrega de premis.
Varem fer nit allí mateix, ja que a pesar de tenir ne més 600 habitants (tots voluntaris de la cursa), es un poble mitgeval encantador (palaus, esglesies, convents, carrers empedrats, etc.).
Més endevant ja penjarem alguna fotico.
Salut i milles.
Abel29 de juliol de 2013 a les 18:10 #35964
albertboParticipant:silly: cargol, no et vaig dir res el mateix dissabte al matí perqué ja suposava que havieu marxat cap a l’Aragó.
Després ho vaig pensar: [“ningú no té per què ser com jo, hi ha internet amb altres ginys (que jo no tinc) a banda de l’ordinador personal que mai t’enduràs d’on està instal·lat i hi ha els locutoris com bolets arreu”].
Confirmo que el “jamón de Teruel” és boníssim. De quan vaig anar amb la família a Dinópolis…
Gràcies pels teus bons desitjos envers mi i el cap de setmana vilanoví-salat.
30 de juliol de 2013 a les 10:25 #35967
Jordi CodonyParticipantFelicitats Cargol.
Aviat podràs escriure una guia semi oficial de curses exòtiques.Bon estiu !!!
30 de juliol de 2013 a les 11:23 #35968
ElmuroParticipantEnhorabona, una mitja mes per terres Turolenses. Aquesta em queda pendent.
Salu2!. -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.