XXII Cursa de l'Alba. Collbató 10 maig 2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    bru
    Participant

Ieeeeeps,

El proper 10 de maig, es farà una nova edició de la cursa de l’Alba.

No l’he fet mai, però diuen que és molt recomenable.

La sortida es a les 8.30h del matí. La cursa té 24 kms, amb 1000m de desnivell positiu.

El recorregut es Collbató-St. Jeroni-Collbató.

Tenia ganes de fer-la i ja estic inscrit. :)

Algú més s’anima????

http://www.cursalba.org

Salut

bodi
    Participant

Apart d’estar inscrit, hi aniràs? :dry:

Si és així, ens hi veurem anxaneta ;)

Salut.

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Finalment, no anxaneta verda, seré prudent, encara tinc algun que altre “record” del diumenge passat ;)

Que vagi molt bé, ja explicaràs!!!

Salut

bodi
    Participant

Bon entrenament de qualitat avui a Montserrat de cara a la Forestal de Sort.

Cursa la meva amb poca història degut a la poca gasolina que hi porto, tot i així torno a clavar els meus pronòstics en l’aspecte de lluitar la prova per baixar de les 3h., al final, 2h58 que dono per bo. 1h51 per pujar i 1h07 per baixar, una mica excessiva la baixada ja que se m’ha fet llargeta.

Aquesta cursa pel sol fet de pujar a S.Jeroni i veure les vistes que s’hi veuen, ja val la pena fer-la. El dia ha acompanyat, estan emboirat al principi, però produint una xafogor important, per després sortir el sol i quan començava a picar ja enfilavem la línea d’arribada. La cursa és dura però els “fans” de Montserrat xalem d’allò més, l’organització perfecte i bon l’ambient atlètic, fent gràcia “els domingueros” de tota mena que et trobes cada any a la muntanya, hi ha de tot i situacions-comentaris curiosos.

Ara cap a Sort la propera setmana, on pinta que petaran seques, ja que si avui s’ha fet llarg . . . .però, bé, com diria el josé Ma. Garcia, “tiempo habrá para todo ello”

Salut ;)

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.