XX Mitja Marató i 10 km de Balaguer (24-2-08)

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

kaiser
    Participant

Si, si…

El sopar pagat me’l fotré jo a la teua salut!! 😈 8) 😈 8)

Estava segur que t’inscriuries!!

Arnau
    Participant

Pero com sou !!! No sabeu que a l’homedferro no se’l pot picar ??? Sembla mentida que no el conegueu :D

Nomes cal tocar-li una mica el vora-viu i el teniu entregat a la causa. Jo tambe estava segur que acabaria corrent a Balaguer.

Us desitjo molta sort a tots i espero poder acompanyar-vos l’any vinent. Aquesta la tenia anotada a l’agenda com a prioritat, pero el cap em diu que millor que no. Una llastima…

Anims i molts kms !!!

Saltamartí
    Participant

Això del fòrum és molt perillós.

Quan no hi ha ànims o no convé de fer una cursa millor no entrar. Perquè s’acaba super animat.

Fins hi tot jo m’he animat, vaig dir 1:35 ara intentaré fer entre 1:35 i 1:05 a Balagueeeeeeeeeeeer. Tot depèn de l’al·lèrgia.

Ara parlant en serio si baixo de 1:42 faré el meu rècord, tot el que quedi per sota, com més baixi més em costarà de superar-lo a la pròxima.

Els meus càlculs estan entre 1:40 i 1:35. Són càlculs fets en sortides de 16 kilòmetres.

Va que en aquesta vull sortir a la foto.

porcalleocho
    Participant

Bones tambe hi sere per Balaguer, encara no puc correr, pero la recuperacio sembla que va per bon cami.
    Si tot va be, la propera setmana començare a trotar, i treballs de gimnas.
    Us fare alguna foto , una mica de conversa, repartir folletos de la Mitja Marato de la Calçotada, ……. pasar un bon mati.

A qui hora es queda per la foto?

cargol
    Participant

Hola companys:
    Ja sé que aquest no es el lloc, però devant de les peticions, us diré que vaig anar a Gavà.
    Indicacions per arribar i accesos inexistents.
    La cursa regular, molt plana, excepte el pont de l’autopista, rectes molt llargues i trepitjant trams de la marató del Mediterran i arribada a la pista d’atletisme al costat de la sortida amb un bon avituallament. Vaig coincidir amb un altra Km 0 que no es perd una mitja i un amtra company del Sicoris.
    Qüasi 2000 arribats. Després de temps a l’atur, encara vaig fer 1h 28′
    Salut i milles.
    Abel

By Keds
    Participant

Stomix……Sub 1,50 ???? 🙄

No….hijo….noooo…!!!

En Stomix debutará en una mitja, si no fa anar la tàctica especulativa "Sergei Bubka", amb un claríssim SUB 1,35 !!!!!!

Algú si juga una Voll-Damm ?? 8)

kaiser
    Participant

Jo també estic convençut que l’Stomix debutarà en mitja marató PER LA PORTA GRAN!!!

Rubén
    Participant

Hola pues de moment la cosa no va gens be .. com va sen de costum desprès d’una cursa estic parat per alguna molèstia i aquesta vegada a tocat al quadriceps externs…i no e pogut entrena gens espero d’ema poder fer 10 km i si continuen les molèsties pues res…. a descansa

Arctos
    Participant
    Quote:
    Hola pues de moment la cosa no va gens be .. com va sen de costum desprès d’una cursa estic parat per alguna molèstia i aquesta vegada a tocat al quadriceps externs…i no e pogut entrena gens espero d’ema poder fer 10 km i si continuen les molèsties pues res…. a descansa

Bones,

Stomix des de la meva ignorancia crec que potser la molestia al quadriceps extern (vast extern) pot ser deguda a la baixada, és el típic múscul que no esta acostumat a córrer en baixada i té tendencia a sobrecarregar-se i tenir agulletes….sí és així dimecres estaras bé i per diumenge preparat per rebentar el crono.

Salut

Pd Com ens agradar pressionar/motivar als companys :mrgreen: .

Crit
    Membre
    Quote:
    Pd Com ens agradar pressionar/motivar als companys :mrgreen: .

I a tu? Et pressionem o et motivem? Després de la demostració de diumenge et nomenem capità del trenet 1.20 😉

Salut

Rubén
    Participant

el dilluns vaig intenta sortí amb els dels gimnàs i vaig tindre que gira la volta per que no podia ni corre…

p.d :Arctos = sub 1:20

By Keds
    Participant
    Quote:
    Com ens agradar pressionar/motivar als companys :mrgreen: .

Fem llista de grup de suport (i futur club de fans) d’en Stomix

By Keds
    Kaiser
    Arctos

p.d. // Stoooomix !!……Stoooomix !!…..Stooooooooooomix!!!!!!!!

Arctos
    Participant
    Quote:
    I a tu? Et pressionem o et motivem? Després de la demostració de diumenge et nomenem capità del trenet 1.20 😉

Salut

Bones,

A mi em motiveu i ho agraeixo moltissim, l’únic que em pressiona soc jo mateix.

Mestre Crit l’únic capità del AVE 1.20 ets tu i ja o saps 😉 jo i en Bru anirem agònicament asseguts darrera. Això sí com al km 15 o 17 em trobi bé salto en marxa i em suicido en un intent de rebentar el crono……vaig a prendre la medicació que ja torno a dir bogeries.

Salut i motivació

kaiser
    Participant

Ai… abans de rebentar el Montsec aviseu, que m’aparto eh!! Que hi ha velocitats que poden provocar tremolors a la muntanya!!

Diumenge serà un gran dia!

Pontsicà
    Participant

Stomix! tu tranquil, essent el primer cop que correm una mitja, tenim almenys una avantatge…segur que fem marca! jeje

Jo després d´haver aconseguit els 40 minuts en els 10 km no se ben be a que aspirar a la mitja…sobretot sense haver corregut mai més d´aquests 10 km…tinc por de petar al km 14 i 15 i arribar a meta caminant… Quin ritme m´aconselleu que agafi des del començament? 4:15 min/km podria estar be? Quina marca podria arribar a fer en el meu debut? Salut i forces per diumenge!

Arctos si quan arribes a meta no estas prou cansat…tira un tros enrere que em pots remolcar x acabar de completar els 21 jeje

S'està mostrant 15 entrades - de la 46 a la 60 (d'un total de 127)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.